PUBG موبایل به روز رسانی نقشه های جدید کویر به ارمغان می آورد و بیشتر

  • شما می توانید نسخه 0.5.0 PUBG موبایل دانلود کن.
  • بروز رسانی نقشه های جدید کویر ماموریت های جدید یکی از ویژگی های محلی تیم سریع و بیشتر شامل.
  • بروز رسانی دید شخص اول و یا توانایی انتخاب منطقه و پرچم خود را شامل نمی شود.

ممکن است این بروز رسانی 1.0 است که دور-علاقه مندان به درد برای اما موبایل شماره PUBG 0.5.0 بروز معرفی آن سهم عادلانه امکانات و پیشرفت.

اولین ویژگی جدید Miramar نقشه بیابان است که شامل وسایل نقلیه جدید و سلاح است. هر چند که می تواند در آینده به روز رسانی تغییر به نظر می رسد که نقشه جدید موبایل PUBG بازی حالت پشتیبانی کند.

بعد تا ماموریت پیشرفت و فعالیت، که ارائه پاداش به شما سطح بالا و براساس فعالیت های شما میباشد. ماموریت های جدید باز کنید تا شما را از طریق سطوح پیشرفت و به طور مستمر بازی موبایل PUBG هر چند ماموریت فعالیت نمایش هفتگی.

ماموریت های پیشرفت دل کردن مقدار معینی از فشار خون در بازی, هر چند شما همچنین می توانید انجام کارهایی مانند عضویت خدمه یا فشار خون را به یک دوست دو اضافی BP.

خالص بروز رسانی شامل یکی از ویژگی های محلی تیم سریع. اگر مردم جسمی در نزدیکی شما است که همچنین بازی موبایل PUBG شما کد شش رقمی به تیم با آنها وارد می. این بیشتر از گنجاندن کیفیت زندگی است که شما را به جستجو برای مردم با نام کاربری خود نیاز است.

همراه با ویژگی های محلی سریع تیم همکاری و ارتباطات است. “هر چند آن را برای تلفن های موبایل مثل شما نیاز به ارتباط برقرار کردن با دوستان خود در بازی ساختن همکاری ما چگونگی عملکرد سیستم کاملا مطمئن نیست. شما سپس می توانید ساخت اتصالات پس از همکاری شما به اندازه کافی بالا است.

در نهایت، بروز رسانی شامل کانال های چت زبان خاص، وسیله ای برای جمع آوری پاداش برای هر ردیف جدید در فصل 2 یک فروشگاه است که به شما امکان پیشنمایش و خرید لباس و اقلام و پنهانگاه مخفی است که شما خرید اقلام خاص تنزیل شده امکان رسیدن به.

به خاطر بروز رسانی شامل توانایی انتخاب منطقه و پرچم نمی باشید. Tencent گفت که یکی از ویژگی های آن به “بعد روی” اضافه کردن به نظر می رسد اما یک جدول زمانی ارائه نکرده است. هر چند آن را در آینده به روز رسانی می رسند ممکن است همچنین، بروز رسانی نمی دید شخص اول شامل نمی شود.

PUBG موبایل به روز رسانی موجود در بازی بزرگ است و وزن آن در بیش از 700 مگابایت.