چگونه به وزارت دفاع خود نینتندو سوئیچ Dock برای بهتر قابل حمل

سوئیچ بزرگ است! نینتندو طراحی حوض است کمتر بزرگ. در حالی که خرید حوض شخص ثالث می تواند مخاطره آمیز، جایگزین وجود دارد: تعویض پوسته پلاستیکی در اصل آن را به یک ماشین لاغر، متوسط، سرعت docking.

سازندگان لوازم جانبی دیگر حوض فروش پوسته را آغاز کرده اند. آنها واقعا فقط قطعات پلاستیک, و آنها را به نگه داشتن guts الکترونیکی رسمی سایت به اسکله در موقعیت های جدید و بسیار کاربر پسند طراحی كرده است. این طرح اصلاح اجازه می دهد تا حوض به حدود یک سوم اندازه اصلی بزرگ برای سفر مناسب تری در حالی که همچنین نمایش صفحه نمایش قرص سوئیچ برای بازی دستی رومیزی در حالی که آن را شارژ می شود.

این حوض سوئیچ تغییر است حدود یک سوم اندازه اصلی، و می تواند نمایش و و اتهام سوئیچ در همان زمان.

از آنجا که آن با استفاده از نینتندو حوض اصلی مدار و پورت USB-C، حوض اصلاح حفظ همه متصل کردن, فیلم کردن و اتصال USB اصلی بدون خطر bricking برخی از جایگزین های شخص ثالث. شما باید آن را خودتان مونتاژ، اما ارزش تلاش است.

آنچه به شما

همه شما نیاز به تکمیل این پروژه باید یکی از این پوسته های شخص ثالث و حدود 20 دقیقه است. این هزینه های پوسته حدود 15 دلار در آمازون و آن را با پیچ گوشتی سفارشی سه جناح می آید شما نیاز به باز کردن حوض نینتندو. شما ممکن است بخواهید به استفاده از خود را کوچک پیچ گوشتی، هر چند، از آنهایی که ارزان با حوض شل و ول و ناراحت کننده هستند.

بزرگتر، اینجا است بهتر از پیچ گوشتی سه جناح اگر دائم علاوه بر این نینتندو خاص ابزار خود می خواهید. چند فنجان یا کاسه به پیچ شل نیز مفید خواهد بود.

گام اول: نینتندو سوئیچ حوض

به شروع حذف حوض سوئیچ خود را از جای طبیعی خود را توسط تلویزیون و جدا از تمام سخت افزار از آن باز کنید. تلنگر پوشش پشت به پورت اتصال را نشان می دهد. حذف این پیچ هشت با درایور سه جناح:

با این پیچ ها برداشته, شما قادر خواهید بود برای ترک کردن این قطعه پلاستیکی و افشای مدار حوض.

هیئت مدیره شل در پوسته نشسته خواهد شد.

گام دوم: حذف مدار و پورت USB ج

دو کابل متصل به صفحه وجود دارد: کابل روبان از پورت USB C و کابل برق به LED. کابل روبان در بالا در این جهت گیری، پس آن را در اول گرفتن. برگه برگزاری آن را در محل در اتصال بالا بکشد و سپس کابل بیرون بکشد.

در حال حاضر تخته مدار به آرامی، بالا بلند و قرمز را ببینید و وصل کابل سیاه برق نور زیر. که قطع و سپس شما پس از آن تخته مدار حذف کامل می تواند.

شما می توانید ترک قدرت نور کابل که در آن این است، اما شما رفتن به نیاز به پس از پورت C USB در ته حوض. برای دسترسی به این بخش شما نیاز به به استاندارد فیلیپس سر پیچ گوشتی و حذف این پیچ متفاوت نه. بنابراین شما باید کوتاه، لاغر پیچ گوشتی برای بدست آوردن آنها شش تن از آنها را عمیقا، احتمالا.

با نه پیچ برداشته, شما می توانید بکشید کردن قطعه بعدی پوسته پلاستیکی.

باقيمانده حوض سراسر تلنگر به مجمع در پایین.

به آرامی کابل روبان را به سمت جلو و حذف این چهار پیچ. این به شما اجازه کشش دیسک احتباس است که چشمه بر روی پورت USB ج کشویی. سعی کنید به اجازه چشمه دریافت بیش از حد نزدیک به یکدیگر: هنگامی که آنها سست آنها خود را به راحتی درهم و برهم کردن کنید.

دو پیچ بسیار بسیار کوچک نگه داشتن پورت USB C در محل مجمع کشویی وجود دارد. شما می خواهید پیچ گوشتی کوچکترین دارید که هنوز هم شامل گریپ خوب برای این مرحله. حذف آن پیچ آنها را کنار و جلو و سپس از بندر ج USB.

گام سوم: نصب قطعات در پوسته جدید

حالا شما تقریبا آماده برای قطعات جدید حرکت بیش از اسکله. کابل USB C را به پورت پشت روبان در تخته مدار وصل کرده و محکم نگاه داشتن بسته ضربه محکم و ناگهانی. طرف آبی اتصال صورت علنی و هنگامی که شما به طور کامل در بسته، با قفل کردن، شما باید قادر به دیدن هر آبی در کابل:

نگرانی در مورد نور چراغ در حوض اصلی: فقط شاخص و نمی خواهد بخشی از خود را حوض اصلاح به پایان رسید. با کابل USB را پورت USB C در انتهای کابل روبان و درج آن به بیضی سوراخ در قطعه پوسته روبان مرتبه بهم چسبیده.

در حال حاضر گرفتن همان پیچ ریز دو شما را از دو طرف درگاه USB C در حوض اصلی سوئیچ (در آخرین بخش از مرحله دو) حذف. با استفاده از آنها برای اضافه نمودن پورت به پوسته جدید این بار آنها در screwing از پایین.

مدار بخش طولانی ترین کابل روبان ج USB بریزید. پورت در هیئت مدیره صورت چسبیده به cutouts در پوسته مناسب باید. اگر کابل روبان بیش از حد در راه گرفتن انگشت خود را به برخی از آن فشار به منحنی قطعه فوقانی پوسته استفاده کنید.

سه پیچ است که با پوسته جایگزینی برای پیچ پایین مدار در این مکان استفاده کنید. تخته مدار باید هم اکنون صورت چسبیده در محل، با پورت های مختلف با نیمه فوقانی پوسته.

بخش پایین تر از پوسته بر روی قسمت فوقانی محل و چهار پیچ بیشتر برای اضافه نمودن آن استفاده کنید. تنها در یک راه مناسب خواهد شد.

لاستیک پا از جایگزینی شل بسته و آنها را بیش از چاله پیچ چوب.

گام چهارم: بررسی کار شما

و شما تمام شد! اطراف خود را تازه اصلاح حوض حاصل وجود دارد مقدار زیادی از ترخیص برای همه ورزش را بررسی کنید. اگر وجود دارد، در قدرت و کابل HDMI وصل و آن را با تلویزیون شما test. شما باید گزینه تصویر در تلویزیون ببینید.

توجه داشته باشید چون مدار اصلی هنوز هم استفاده می شود که، سوئیچ خود را هنگامی که شما آن را در وصل آن در حوض اصلی فکر می کند. این بدان معناست که وقتی وارد شده است که آن خود صفحه نمایش خاموش خواهد شد. اگر شما مایل به استفاده از حوض اصلاح به عنوان دسکتاپ شارژ ایستگاه, سعی کنید با استفاده از دیگر غیر نینتندو USB ج شارژر و کابل HDMI unplugging. من یکی از من اندیشه تلفن همراه اجازه می دهد تا روی صفحه نمایش، سوئیچ به فعال ماندن در حالی که آن را متصل شده، اجازه می دهد برای بازی در همان زمان در بر داشت.

حالا که اجزا اصلی حوض در پوسته جدید هستند، بنابراین شما می توانید آن را نگه دارید اگر شما همیشه می خواهید به بازگشت پوسته حوض اصلی دوباره سوار کردن. آیا ساخت قسمت فقط روی حیله و تزویر مطمئن مجمع بهار درستی با خوشه های پلاستیکی آنها را در محل برگزاری تراز وسط قرار دارد. برای همه چیز دیگری، فقط جای پیچ اصلی زیر دو مرحله و گام اول بالاتر در جهت معکوس.