رتبه جهانی از راه دور شما اید شده انتظار برای بررسی گیک

: 7.5/10

قيمت: $119

اینجاست چه ما مانند

  • فوق العاده آسان برای تنظیم کنترل صدای جهانی از راه دور.
  • اکو در حال حاضر ساخته اید
  • صدای کنترل کار بزرگ شامل بسیاری از زمان.

و آنچه ما نمی

  • با استفاده از چهار تلویزیون.
  • نه با برخی از تجهیزات سینمای خانگی ممکن است درست کار.
  • کنترل حجم صدا یک شوخی است.

چه اتفاقی می افتد زمانی که شما با قرار دادن نقطه اکو چهار-تلویزیون و جهانی از راه دور در مخلوط کن? شاید، شما چه به نام چهار مکعب تلویزیون و آمازون امیدوار است آن را بر روی سیستم شما سرگرمی.

در حالی که “الکسا” یا “اکو” جایی است به نام آن کاملا ویژگی بزرگ جدید چهار تلویزیون مکعب (119 دلار) است.

شما می توانید استفاده از فرمان های صوتی به تلویزیون خود را روشن و خاموش و همچنین تنظیم حجم، تغییر کانال های، و بدیهی است که تلویزیون 4 بازی هر ویدئو مورد نظر شما بگویید. تقریبا صدای فعال جهانی از راه دور بر روی استروئیدها باشد.

این واقعا آسان برای تنظیم کردن و می رفتن

هنگامی که آن را به کنترل از راه دور جهانی آمد واقعا ساده ترین در جهان به راه اندازی آنها نیست و می رود که برای چه لاجیتک سری هماهنگی از کنترل از راه دور، که مسلما محبوب ترین جهانی کنترل از راه دور شما می توانید خرید است. با این حال، گرفتن چهار مکعب تلویزیون راه اندازی به کنترل تمام دستگاه های سینمای خانگی خود را فوق العاده ساده و آسان است.

آن اول بلستر مادون قرمز خود را به جمع آوری برخی از اطلاعات در مورد دستگاه های مختلف خانه تئاتر استفاده کنید. از آنجا، شما راه اندازی هر دستگاه یک به یک. مکعب است که انجام بسیاری از کار به طوری که شما امیدوارم فقط در تولید کننده دستگاه های خود را وارد کنید باید تلاش. برای من، آن بتواند به راحتی شناسایی تلویزیون من بعد از هدیه ای بود آن نام تجاری است، و که است که.

برای من سیستم بلندگوی استریو که من را به تلویزیون متصل شده، آن را در زمان کار فقط نی نی کمی بیشتر در بخشی از من. من مجبور به تدریس مکعب دکمه های مختلف در سیستم بلندگوی من از راه دور، از آن قادر به شناسایی سیستم خود نیست. گام آخر رفت و آمد مکرر است که مکعب را اگر نتواند همه چیز دیگری، اما حتی این روند در زمان کمتر از 30 ثانیه می تابد، است.

پس از راه اندازی هر دستگاه مکعب ازمایشی انجام و روشن/خاموش دستگاه به منظور تایید است که در واقع کار می کند. اگر نه، آن عقب بروید و سعی کنید برخی از مرحله. من خوش توسط بود چگونه خودکار از روند شگفت زده شد.

مانند یک بار کردن می توانید چیزی جز صدای خود را به انجام تقریبا هر آنچه شما می خواهید استفاده کنید، اما شامل از راه دور است یک مکمل خوب برای آن زمان وقتی که صدای ناوبری کمی زمخت است در طول زمان هنگامی که شما فقط می خواهید به مرور (الکسا ، سمت راست بروید. الکسا، راست بروید. الکسا, پایین).

به علاوه، شما اکو ساخته شده است برای بیش از تلویزیون خود را کنترل استفاده کنید. آن نیز عمل به عنوان اکو عادی برای گرفتن آب و هوا، ورزش نمرات چک، پخش موسیقی، کنترل دستگاه های smarthome، و غیره. چیز خوب هست که صدا به طور خودکار به بلندگوهای سینمای خانگی خود را هر زمان که آنها هستیم اما مکعب همچنین دارای بلندگو داخلی برای زمانی که سیستم سینمای خانگی خود را در حال استفاده نیست مبتنی می شود.

بدیهی است، آن است نه نگاه ایده آل

چهار مکعب تلویزیون محصول واقعا بزرگ است اما زن و شوهر از مناطقی که آمازون چرخش برای دیوارها و به پایان رسید تا کاملا از دست رفته وجود دارد.

یکی بزرگ دارم لولا در كنترل حجم نق نق زدن — بصری نیست در همه. الکسا تعداد دو “روشن حجم” افزایش حجم با افزایش برخی و ترقی که در تنظیمات، که خوب است می تواند تنظیم شود. مشکل این است که شما نمی تواند خاص و بگویید الکسا به “دوره 7 دو به نوبه خود” و یا “افزایش حجم توسط 2” افزایش است. در عوض، شما فقط باید به حفظ اینجا گفتن دو بالا بردن یا پایین آوردن حجم بارها و بارها تا زمانی که شما به سطح مورد نظر.

به مسائل بدتر، از راه دور است که همراه با مکعب هر دکمه های حجم ندارد. مگر در مواردی که شما مایل به رفتن حفاری برای از راه دور اصلی برای تلویزیون شما، پس شما باید برای مقابله با شمارش الکسا برای تنظیم حجم.

همچنین، ممکن است که برخی از دستگاه های سینمای خانگی خود را کاملا با مکعب کار ممکن است. و در بالای آن، متخصصین ایران به طور کلی دستگاه های شیک.

به عنوان مثال، مکعب و خاموش تلویزیون من بدون مشکل تبدیل. با این حال، این چیز با سیستم بلندگوی من که در آن آن آن کاملا روشن و سپس بلافاصله آن خاموش کند. چه کسی می داند جهنم چرا غیر از امکان آن نیست که 100 ٪ سازگار است.

آن را با استفاده از چهار تلویزیون اما خبر خوب

ادامه در از بخش قبلی یکی دیگر از حرکت نزولی بزرگ به مکعب است در نام آن وجود دارد: آن چهار تلویزیون استفاده می کند.

می گویند که چهار تلویزیون کامل زباله است، اما تقریبا هر دیگر جریان کوچک خانگی در بازار بهتر در هر راه. آنها همه با رابط کاربر بهتر و نه به ذکر است که شما می توانید دسترسی به یوتیوب در جعبه دیگر آمده است.

خبر خوب با این حال، این است که شما مجبور به استفاده از بخش تلویزیون چهار مکعب به منظور امکان استفاده از ویژگی های دیگر آن. شما از آن به عنوان اکو منظم و نیز صدا، فعال جهانی از راه دور به دستگاه های سینمای خانگی خود را روشن و خاموش استفاده–در واقع، شما می توانید مکعب را به کنترل تلویزیون و بلندگوهای خود را، اما هنوز هم استفاده از تلویزیون اپل، انتشار، استفاده یا هر جعبه جریان ارجح است .

بدیهی است، با انجام این کار شما نخواهد بود قادر به استفاده از دستورات مانند “الکسا, بازی دفتر” یا “الکسا, netflix بکشد باز”، اما من که تجارت عادلانه می گویند.

به طور کلی، جهانی از راه دور من همیشه می خواستم

خوب، من واقعا می خواهید یک راه برای روشن کردن تلویزیون من شاید که چون زیاد است، گفته باشد است و خاموش با صدای من و لاجیتک مرکز هماهنگی و نقطه اکو برای انجام این کار کاملا توانسته اند. اما چهار مکعب تلویزیون راه آسان تر برای مجموعه ای از مرکز هماهنگی است و آن قيمت همان شما را پرداخت برای هماهنگی توپی اکو نقطه ترکیبی است که باعث فروش بزرگ برای هر کسی که نمی خواستند بدون هیچ زحمتی با تنظیمات پیچیده است.

به علاوه، این واقعیت است که شما از آن بدون نیاز به مقابله با حزب چهار تلویزیون استفاده آن را ارزش خرید می کند. بسیاری از شرکت ها می خواهم شما را به چوب با اکوسیستم خود و هیچ چیز دیگری. پس اگر من را به استفاده از تلویزیون چهار استفاده از چهار مکعب تلویزیون لازم بود که تمام من در آن منتقل احتمالا خواهد بود.

خوشبختانه، که چنین نیست. حتی اگر من فقط به عنوان اکو و ساده صوتی فعال جهانی از راه دور برای سینمای خانگی من استفاده از آن، از آنجا که مرکز هماهنگی و نقطه اکو مورد مشابه هزینه پس از آن هنوز هم ارزش برچسب قیمت $120 — و تلویزیون چهار رایگان پرتاب قطعا نکنه.

امتیاز: 7.5/10

قيمت: $119

اینجاست چه ما مانند

  • فوق العاده آسان برای تنظیم کنترل صدای جهانی از راه دور.
  • اکو در حال حاضر ساخته اید
  • صدای کنترل کار بزرگ شامل بسیاری از زمان.

و آنچه ما نمی

  • با استفاده از چهار تلویزیون.
  • نه با برخی از تجهیزات سینمای خانگی ممکن است درست کار.
  • کنترل حجم صدا یک شوخی است.