به همین دلیل انتخاب طراحی تشک سامسونگ و اپل

چگونه به انتخاب شما از گوشی های هوشمند جهان را تحت تاثیر قرار? تلفن بسیاری از چیزهای قیمتی در آن است و فقط منظورم عکس های شگفت انگیز خود را. تهيه مواد داخل دستگاه شما کار زنجیره تامین پیچیده است: کثیف، خطرناک است، و یکی که اغلب در مرزهای اخلاقی.

الماس یکی از منابع بیشتر به دنبال بعد از اینکه در جهان را در نظر بگیرید. الماس خون نیست فقط چیزهای فیلم — آنها بخشی واقعی از بازار الماس و صنعت نمایندگی هر بیت به عنوان وحشیانه به عنوان 2006 لئوناردو دی کاپریو فیلم نشان می دهد.

منابع تعارض به اکثر مصرف کنندگان است اما مصرف گرایی مسئول جنبش رو به رشد است. که این موضوع بیشتر به طور گسترده ای شناخته شده تبدیل شده، تعداد فزاینده ای از مردم آغاز شده امتناع خرید جواهرات الماس خون شامل. اما فقط بازار الماس در برخورد با این نگرانی های خود را در حال رشد است.

صنعت گوشی های هوشمند در الماس خون برخورد نمی کند، اما بسیاری از دستگاه های استفاده از مواد و منابع طبیعی اغلب فقط به عنوان شورشيان دربغداد مورد حمله. آنها به معروف جنگ مواد معدنی و یادگیری در مورد آنها بدهد بینش ارزشمند شما به برخی از معضلات اخلاقی که تولید کنندگان گوشی های هوشمند–و شما — چهره.

طلا قلع تانتال و تنگستن: “3TG”

وجود دارد مواد معدنی درگیری چهار از نظر قانونی تعیین شده توسط قوانین در سراسر جهان از جمله ایالات متحده و اتحادیه اروپا. مواد معدنی 3TG قلع و تانتالم (گاهی اوقات به عنوان طلا coltan و یا آبی شناخته می شود) و تنگستن و طلا لقب دارد.

سه “Ts” عمدتا در جمهوری دموکراتیک از کنگو (جمهوری دموکراتیک کنگو) استخراج و آنها همه گسترده ای در الکترونیک استفاده می شود. مواد معدنی نیز در جاهای دیگر مثل استرالیا و آمریکای جنوبی استخراج — به طور کلی توسط بزرگ صنعتی بدون رفاه کارگران بسیاری از نگرانی های خود conglomerates. عملیات معدنی در افریقا درصد زیادی از عرضه جهانی 3TGs تولید و آنها این کار را ارزان. مواد معدنی بسیاری از استفاده در الکترونیک و در گوشی های هوشمند ما در بر داشت:

  • تانتال عمدتا برای تولید تانتال خازن که خازن نسبتا بالا در حجم و وزن کم استفاده می شود.
  • قلع برای لحیم کاری در تابلوهای مدار ترین در سیاره و در نمایش از جمله ارائه و OLEDs استفاده می شود.
  • تنگستن برای سختی آن در سیم و الکترود استفاده می شود. گوشی های هوشمند نیز از طریق بازخورد لمسی آن، و یا برای اعلان ها با استفاده از موتور خارج از مرکز ساخته شده از قطعات تنگستن می کند.
  • طلا معمولا شناخته شده است و استفاده گسترده در الکترونیک هر دو به طور مستقیم برای تماس های الکترونیکی کانکتور و سیم و در برخی از ترکیبات شیمیایی مورد استفاده در برخی فرآیندهای تولید نیمه هادی. مقادیر زیادی از طلا غیرقانونی به فروش می رسد.

 هیئت مدیره با تراشه پردازشگر مدار و لحیم Shutterstock

چرا در تضاد است؟ و چرا آن برای مدتی چنین طولانی توضیحاتی شود؟

صحبت در کنفرانس تلفنی برای انطباق TCO در ژوئن، Joakim Wohlfeil، مشاور و عدالت برای سازمان توسعه بین المللی Diakonia، منابع درگیری و مشکلات رو به “artisanal” کارگران معدن در آفریقای توضیح داد.

صنعتگر کلمه به طور کلی در ارتباط با صنایع دستی ماهر است اما نمی شود فریب خورده،. این کار است: میلیون ها نفر از افراد من در نیمه سازمان یافته مد با دست بدون تکنیک های مدرن صنعتی، به درآمد برای خانواده.

 معدن تانتال در کنگو

Luwowo Coltan در معدن شرق جمهوری دموکراتیک کنگو (از طریق MONUSCO/سیلوین Liechti)

معدنچیان در منطقه گسترده پوشش قطعات ارزان، شمال غرب اوگاندا، مناطق جنوبی در جنوب سودان و رواندا کار می کنند. Wohlfeil کارگران جوان 10 حفاری در بهداشت محیط فاقد و یا استانداردهای ایمنی اغلب با ابزار دستی تنها اشاره کرد.

در حالی که برخی از این معادن artisanal بدون تداخل مسائل مسلح بازیگران را بیش از یک منطقه غنی از منابع طبیعی و به طور منظم کارگران معدن کار وجود حمله رخ می دهد که.

Wohlfeil توضیح داد که در “خوب روز” نیروهای مسلح تنها غارت مواد معدنی استخراج آن روز.

گفت: “روز بد بازیگران مسلح را مواد غذایی خود را به عنوان” Wohlfeil. همانطور که برای تماس با پلیس “کارگران فقط که شما خنده برای آن نشان می دهد: پلیس به سادگی را هر چیز دیگری گرفته شده است.”

98 درصد استخراج طلا به طور غیر قانونی صادر شده از کنگو.

گروه های مسلح حکومت از طریق بی قانونی و عمدا جلوگیری از هر نوع فعال صلح. صلح به ارمغان می آورد قوانین و مقررات و مالیات و عوارض گمرکی.

با توجه به Wohlfeil که صحبت می کند با کارگران معدن در مناطق درگیری، تجارت گروه مواد معدنی از طریق روش های غیر رسمی و طلا که در آن درگیر است، اغلب شگفت آور بالا قیمت واکشی. سازمان های جنایی مثل روسی و ایتالیایی باندهای قدرت، پول نقد خود را با خرید طلا است که می تواند به راحتی به اقتصاد شسته. تهران تنها شگفت آور 98 درصد استخراج طلا غیر قانونی صادر می شود.

تانتالم نیز در بورس فلزات مانند لندن تبادل فلز، حرکات سنگ خام سختی مسیر و هدفمند توسط تامین کنندگان پنهان معامله نیست. قیمت پرداخت شده برای مواد است و معمولا تنها توسط مذاکرات بین خریدار و فروشنده, به جای بازار ثابت تعیین می شود.

قواعد یا قوانین چیست؟

مسائل اطراف مواد معدنی درگیری جدید هستند. تقریبا دو دهه پس از مشکل “تضاد مواد معدنی” در جمهوری دموکراتیک کنگو شرقی اول تحت توجه بین المللی تلاش فشار وارد کنندگان و شرکت ها با استفاده از این مواد معدنی برای بهتر سهمى از missteps داشته اند.

100 کیلوگرم طلا می خرید 5.000 AK توسعه-47s

در ایالات متحده، داد فرانک قانون (بخش 1502) نیروهای شرکت به علت سعی و کوشش در تامین کنندگان هنگام خرید بیش از 100 کیلوگرم منابع آرزو. این رقم تنها به شدت به عنوان بیش از حد ملایم مورد انتقاد قرار گرفته است. برای قرار دادن آن در چشم انداز، Wohlfeil اشاره کرد 100 کیلوگرم طلا می تواند نیروی با توسعه 5.000 AK-47s عرضه.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن فشار داد فرانک، بخش های بزرگی از قانون مقررات کسب و کار دور نوار repealing قرار دادن بر روی شده است.

اتحادیه اروپا است که بیشتر در حصول اطمینان از واردکنندگان 3TG دیدار با استانداردهای بین المللی مسئول تأمین منابع متمرکز شده است. این بار در وارد به کار قرار می دهد. محدوده قوانین کاهش می یابد که زیر فشار صنعت به کاهش اجباری به علت سعی و کوشش، حرکت به شدت مورد انتقاد در زمان. عمل قانون تا 2021 تبدیل خواهد شد.

در چین، مواد معدنی 3 ساعت تنظیم شده است اما طلا نیست. این آزادی قابل توجهی برای شرکت های چینی و کسانی که به فروش طلا تهيه شده اند و درگیری به بازار چین است.

چگونه این همه گوشی های هوشمند خود را

بخش خصوصی مربوط به کلید مسئول تهيه هنگام انتخاب شرکت ها برای رفتن فراتر از قوانین اجباری و اقتدار واقعی مالی در اجتناب از تعارض مواد معدنی است.

توسعه پایدار در غالب اول بر از بین بردن بسیار خطرناک است (و اغلب بسیار مفید) مواد شیمیایی مثل آزبست است. در الکترونیک، یکی از عمده اول تحت فشار قرار دادند به حذف سرب از محصولات همراه با دیگر فلزات سمی یا مشکل ساز مانند نیکل بریلیم و جیوه.

از بین بردن تعارض مواد معدنی از گوشی های سخت تر شده است. تمام شرکت های بزرگ — از جمله حروف الفبا (گوگل) سامسونگ و اپل — فایل گزارش در تلاش های خود را برای حذف مواد معدنی درگیری از دستگاه های خود را و بسیاری از عضویت انجمن یا دنبال گواهینامه ها مانند جنگ رایگان منابع طرح (CFSI).

 سامسونگ زنجیره تامین عملکرد

گزارشات توسط این شرکت ها ارائه عمومی افشا در علت سعی و کوشش انجام مطابق با استانداردهای شناخته شده بین المللی برای تعیین چه زنجیره تامین برای محصول حاوی مواد معدنی تداخل. گزارش بین شرکت های متفاوت است. اپل ویژه حذف شماری از منابع بالا مانند smelters از زنجیره تامین خود را–آن 22 smelters یا شرکتها در سال 2016 بوت ممیزی و 10 2017 در بیشتر.

پروژه به اندازه کافی، یک سازمان غیر انتفاعی نسل کشی ضد، شرکت های ایالات متحده در تلاش های خود را به طور خاص در کنگو به زنجیر تامین مواد معدنی بدون درگیری در اواخر 2017 توسعه در نظر گرفته. آن را اگر هم به دست آورده رتبه بندی بالا HP مایکروسافت و اینتل اپل و گوگل که شرکت های بالا میان ایالات متحده رتبه. سامسونگ کرایه خوبی نیست. (تمام اطلاعات زیر از طریق کافی است.)

در اخبار بهتر برای سامسونگ, گزارش سازمان عفو بین الملل در 2017 رتبه سامسونگ و اپل به همان اندازه بالا برای تلاش برای حذف کبالت درگیری منابع معدنی دیگر با مسائل sourcing، به خصوص اگر نه درگیری های قانونی تعریف شده معدنی توسط داد فرانک.

گوشی های سامسونگ و ال جی و Huawei گواهینامه طلا را از EcoLogo که دارای شرایط اطراف مواد معدنی تضاد و بسیاری دیگر از جنبه های پایداری نداریم. هر چند گوشی مانند ال جی G6 Huawei 10 طرفدار، خوراک و P20 از آن عضو شده S8 کهکشان سامسونگ اولین گوشی های هوشمند برای دریافت گواهینامه طلا بود.

TCO پیروی از رهبر در پایداری گواهینامه برای محصولات فناوری اطلاعات نیز شروع مدل صدور گواهینامه جدید برای گوشی های هوشمند. هر چند TCO گواهینامه جداگانه پوشش چک زنجیره تامین برای مواد معدنی تضاد دو مانیتور های بیش از 3.000 اعطا است هیچ گوشی های فعلی این گواهینامه شخص ثالث است.

ما چکار می کند؟

اگر تغییرات کسب و کار خصوصی رانده، ما انتخاب مصرف کننده تغییر در آن کسب و کار و درایو. فعالیت و تحقیقات جدی را انباشته فشار بر سازمان ها در گذشته، منجر به قوانین جدید و تغییرات در شیوه های کسب و کار.

Fairphone یکی از جاه طلبانه ترین تلاش به پایداری ممکن است حداکثر دو گوشی دارای طراحی مدولار با حداقل اثرات زیست محیطی تولید شده بود. ما گسترده Fairphone در گذشته تحت پوشش. یکی از underdogs گوشی های هوشمند مورد علاقه ما بود و هنوز هم خوب، در حال حاضر فروش 2 Fairphone مدولار انجام آن است. شرکت است نیز در تلاش برای اضافه کردن طول عمر به تلفن از طریق ارتقاء سیستم عامل آندروید، به جای فقط یکی دیگر از مدل آزاد.

 مدولار Fairphone FairPhone

tol شرکتd اندیشه اقتدار از طریق ایمیل آن است بیش از 150.000 Fairphones تا به امروز به فروش رسد.

«ما در حال حاضر با تمرکز بر Fairphone 2 و دادن آن طول عمر طولانی تر”سخنگوی گفت. “با این حال به عنوان یک شرکت فناوری ما در این زمینه ابتکاری باقی بماند ما انتشار مدل های جدید در هر سال قصد دارد. بنابراین یک مدل جدید ممکن است در برخی از نقطه و اما در حال حاضر تمرکز نیست.”

کسب و کار هنوز سود از طریق فروش به تنهایی نیست اما این پیشرفت است. سرمایه گذاری اخیر از 6.5 میلیون یورو دریافت کرده است و برنامه ریزی برای افزایش عملیات با نمایندگان فروش مانند نارنجی در فرانسه و Mobilcom آلمان. آیا محصولات بصورت اخلاقي تهيه شده اند مانند Fairphone تا کنون می تواند رقابت با juggernauts جریان اصلی باقی مانده است دیده می شود، اما آن را تشویق به دانستن این تلاش لون پشتیبانی.

خراش سطح

مواد معدنی تضاد هستند فقط یکی از مشکلات پیش روی صنعت گوشی های هوشمند. اثرات مصرف بشریت — از منابع در اختیار اجتناب ناپذیر دستگاه منسوخ — تقریبا دور از فهم. آگاهی و درک اولین گام است. حتی در حالی که ما در مبارزه با اعتیاد به آنها است که به ما آسیب رساندن به گوشی های ما به طور فزاینده مهم برای زندگی روزمره است.

مرحله دوم در ایالات متحده می افتد — قرار دادن بیشتر فکر به ما خرید بزرگ، کوچک، گوشی های هوشمند یا نه. جنبش KONY سبک محبوب برای مواد معدنی درگیری شروع ممکن است ممکن است. شاید عاقبت الماس خون بیشتر آگاهی از مشکلات را افزایش خواهد داد. در حال حاضر، ما وارد آورند چه تاثیر کمی حاضر توسط چه برای خرید چه مدت از ما رفتن که بین خرید، تصمیم گیری و آنچه ما را از شرکت در چگونه آنها را در برخورد با این مسائل بر اساس تقاضا. اگر هر یک از آنچه شما را خوانده ام فقط اطلاع رسانی به خرید بعدی شما کمک کرده است از ما بودند سپس تمام گام اول بهتر کردن هستیم.