بهترین محیط داخلی HDTV بررسی آنتن ماهواره

ارزان ترین راه برای قطع کابل راه آب و استفاده از آنتن های بیش از حد هوا به تماشای تلویزیون محلی است. اینجا بهترین گزینه ها بدون نصب و راه اندازی برای آنتن های داخلی.

خوب، بنابراین از لحاظ فنی شما نه به معنای واقعی کلمه کابل را اینجا می برند، (هنوز باید سیم آنتن خود را به تلویزیون کنید) اما فکر می کنید: بیشتر کابل/ماهواره اسکناس. نه تنها این، اما شما ممکن است که چگونه است شوکه نگاه خوب بیش از حد هوا پخش این برنامه. اگرچه شرکت های کابلی ارائه کانال های محلی به عنوان بخشی از بسته های خود را, آنها به طور معمول فشرده سازی ویدئو برای آن کانال. ویدئو بیش از حد هوا به تناسب محدودیت پهنای باند خط کابل فشرده نیست و بسیار واضح تر به نظر می رسد.

بنابراین آنچه مورد نیاز شما? آنتن داخلی بهترین کار در مناطق شهری، به ویژه اگر خانه یا آپارتمان در 25 مایلی از برج پخش تمامی ایستگاه های محلی نیست. گذشته 30 مایل (48 کیلومتر) و یا حال، شما شروع به دیدن برخی از مسائل سیگنال و شما ممکن است نیاز به انتخاب موقعیت استراتژیک برای قرار دادن آنتن مانند پنجره یا دیوار بیرونی. اگر شما بیش از 40 مایل (65 کیلومتر) دور، شما قطعا نیاز به ارتقاء به آنتن تقویت است که با استفاده از خروجی برق استاندارد برای افزایش قابلیت پذیرش آن.

اگر شما بیش از 50 مایل (80 کیلومتر) دور از نزدیکترین شهر بزرگ و یا قابل توجهی مانع فیزیکی بین وجود دارد به عنوان زمین های بالا وجود دارد، شما در حال رفتن به رفتن با نصب در فضای باز بیشتر دائمی. تمام تلویزیون های فروخته شده در عرض ده سال یا پس شامل تیونر دیجیتال تا شما فقط می توانید آنتن را به پلاگین کواکسیال در پشت وصل; تلویزیون های CRT قدیمی تر و کسانی که بدون تنظیم کننده جعبه تبدیل کنید.

ما انتخاب بهترین مدل های آنتن داخلی برای کاربران عادی، برای کسانی که خواستار استانداردهای زیبایی شناسی، برای کسانی که نیاز به دامنه دیگر و برای کسانی که در بودجه.

به طور کلی آنتن داخلی بهترین: کانال استاد 35 FLATenna ($ 19)

هر کسی به دنبال قطع بند ناف احتمالا نمی خواهند به صرف زیادی در هیچ سخت افزار اضافی. FLATenna استاد کانال ملزم با زمان آزمایش صفحه طراحی است که نیاز به تقویت کننده هیچ–فقط آن را به طور مستقیم به HDTV هر وصل. هر چند فقط بیست دلار هزینه، آن را ارائه دهد چند موجودی تسلی که استاندارد در آن قیمت مانند کابل انفصال و طراحی سیاه و سفید قابل برگشت نیست. جفت سمت سفید با کابل کواکسیال سفید در دیوار سفید، و حدود به عنوان ساده به عنوان آن می تواند باشد. مدل استاندارد FLATenna برای 35 مایل محدوده جلسه و یا آنتن خوبی کنیم دیگر ضرب و شتم که دو برابر قیمت خوب است.

بهترین آنتن داخل سالن Amplified: ClearStream گرفتگی ($ 56)

اگر شما در حومه منطقه مترو خود را تقویت, آنتن خود را کمی اضافی دلربایی در سیگنال قوی ایستگاه کنار کنید. گرفتگی ClearStream انتخاب جامد در وهله اول اما نیش ترمزی میزند پیش از بسته در این بسته نرم افزاری است که می افزاید: در خط 20db آمپلی فایر الکتریکی است. آن را به نقطه باز در مرکز رسانه ها موج محافظ با تقویت کننده در خط هم محور وصل و شما باید قادر به جلو و در سیگنال های تلویزیون از تا 50 مایل دور با هیچ انسداد عمده. اگر شما نیاز به هر چیزی دیگر، شما باید برای مدل خارجی. آنتن حلقوی به خودی خود جذاب به نظر می رسد اما اگر شما می خواهم چیزی بیشتر ظریف، برگشت پذیر با چهره های سفید یا سیاه و سفید است که می تواند در خود را رنگ دیوار داخلی استاندارد است.

بهترین آنتن داخل سالن شیک: ClearStream مشاهده (70 دلار)

اگر شما دان ‘ ابزار الکتریکی مانند انگشت شست درد در اتاق نشیمن شما چسبیده می کنید؟ این نوع در طراحی محیط داخلی ClearStream را برای شما می باشد. کویل آنتن داخل قاب استاندارد تصویر اجازه می دهد یا عکس بزرگ 12 × 16 اینچ یا چاپ یا کلاژ نه عکس های کوچکتر با درج گنجانده شده را پنهان می کند. نمایش قطع مانند استاندارد قاب عکس و مسابقه کابل به رنگ دیوار خود را و آن را عملا نامرئی. قاب خود را هم پوشاند. بسته ارزان نیست که 70 دلار است، اما شامل آمپلی فایر در خط همان را به عنوان مدل تحت الشعاع قرار دادن اگر شما در حومه شهر که شما می توانید ترک قطع اگر شما دان ‘ ŧ نیاز آن.

بهترین آنتن داخل بودجه: اما این فقط 10 دلار آن گزینه تلویزیون برش طناب است که هر کسی می تواند استطاعت است 1byone دیجیتال داخلی (10 دلار)

این آنتن پایه قابل انعطاف و یا به عنوان قدرتمند به عنوان مدل های دیگر در این لیست نمی باشد. سبک مسطح قابل برگشت نیست و شما باید را با کابل 10 پا، غیر قابل انتقال (در صورت نیاز شما جفت و کابل هم محور دیگر می توانید اضافه کنید)، اما در هیچ شهری بیش از قابل استفاده است. اگر شما نیاز به کمی بیشتر محدوده بدون کشش بودجه بسیار بیشتر هزینه ارتقاء تکثير فقط شش دلار بیشتر، که باید خوب برای تا پنجاه مایل بدون هرگونه مانع عمده برای برج سیگنال.