از Chromebook تعویض? در اینجا آنچه شما نیاز دارید بدانید

اگر شما با توجه به ساخت سوئیچ از سنتی کامپیوتر (یا مک) را از Chromebook، شما نگران انتقال ممکن است. به نگرانی نیست–حرکت به Chromebook ساده است و این راهنمایی کمک به سهولت حرکت.

اولین چیزهایی که اول: حق Chromebook برای شما?

اگر شما تنها با توجه به ساخت پرش به Chromebook، حتی برای شما امکان پذیر بودن Chromebook کنجکاو می کنید. خوشبختانه، حاضر راهنمایی است که می تواند کمک به شما تصمیم می گیرید.

مرتبط با: شما باید از Chromebook خرید?

اگر شما فقط پيچ و مهره هر چند به دنبال, چند سوال شما می توانید از خود بپرسید وجود دارد:

  • شما نیاز به هر گونه نرم افزار اختصاصی ویندوز?  یک روز یا دو تا راه شما استفاده از رایانه فعلی را تجزیه و تحلیل–واقعا توجه. ممکن است چیزهای پس ingrained در گردش کار خود را که شما را درک نمی کنند استفاده از آنها.
  • شما در ابر زندگی می کنند؟ اگر شما در حال حاضر تکیه ابر برای بسیاری از پرونده های ذخیره شده و اطلاعات دیگر شما در راه خود را به زندگی با Chromebook.
  • شما مراقبت از امنیت وقتی که می آید به کامپیوتر چند محصولات مصرفی وجود دارد بیشتر امن از Chromebook خارج از جعبه وجود دارد.

و واقعا، که در مورد آن است. نرم افزار بزرگترین مانع هر کسی است که آن را به ساخت سوئیچ، می آید به طور کلی است بنابراین اگر شما لازم نیست برای انجام هر بلند کردن اجسام سنگین در روزانه — عکس یا ویدئو، به عنوان مثال ویرایش — سپس Chromebook احتمالا فقط خوب است.

قبل از شما سوئیچ: تمام فایل های مهم خود را به درایو گوگل

اولین چیزی که شما می خواهید برای انجام به هنگام ساخت پرش طول به یخ Chromebook تمام فایل های خود را در دسترس در سراسر سیستم عامل هر دو را انتقال دهید. صرف نظر از اینکه شما برنامه ای در Chromebook استفاده به عنوان سیستم اصلی خود و یا راه اندازی ثانویه، شما می خواهید شروع به استفاده از درایو گوگل به عنوان وسیله اصلی خود را از ذخیره سازی.

اگر شما در حال رفتن به مقابله با راه اندازی دو کامپیوتر — مانند دسکتاپ ویندوز و Chromebook، مثلا — درایو گوگل تمام مسائل خود را بین دو کامپیوتر همزمان نگه خواهد داشت. نگه داشتن در ذهن است که شما باید به احتمال زیاد ذخیره سازی یک گوگل به خانه تمام فایل های خود را خرید اما نهایی آن را به ارزش آن می شود. نه تنها فایل های شما در سراسر رایانه های این روش همگام سازی می شوند، اما شما همچنین افزونگی و پشتیبان گیری. اگر شما تا کنون به طور تصادفی حذف فایل را از دیسک، شما به راحتی می توانید به وب سایت و بازیابی آن.

یافتن جایگزین برای شما مورد علاقه واژهنامه

تا زمانی که شما لازم نیست چیز مثل فتوشاپ یا جوایز برای کار روزانه خود، شانس هستند شما می توانید پیدا کردن جایگزینی وب قابل دوام در Chromebook خود — شما فقط ممکن است باید انجام دهید کمی جستجو. چند پیشنهاد به شما را شروع اینجا:

  • عکس ویرایش: که آن را برای ویرایش سریع در Chromebooks می آید، standout دو گزینه وجود دارد: ویرایشگر Pixlr و Polarr. هر دو بسیار قدرتمند برای آنچه که هستند و وب است. آنها فتوشاپ برای اکثر مردم جایگزین نیست، اما آنها قطعا خوب برای ویرایش سریع.
  • دفتر: اگر شما کاربر قدرت مایکروسافت آفیس و سپس گوگل اسناد، ورق، و اسلاید باید فوت و فن کار. و از قسمت درایو، این فایل ها همه جا قابل دسترس خواهد بود. و اگر شما هنوز هم نیاز به استفاده از برنامه های دفتر، شما همیشه نسخه های آنلاین یا اندیشه app استفاده کنید.
  • لیست ها و توجه داشته باشید مصرف: برای نگه داشتن چیزهایی در سراسر دستگاه های همگام سازی شده و قابل دسترس، کجاست آن را در گوگل حفظ و یخ. اگر شما به دنبال چیزی بیشتر قوی، با این حال، Evernote نیز انتخاب خوبی است.
  • تقویم: این یکی خیلی ساده است: فقط با استفاده از تقویم گوگل.
  • پست الکترونیک: Gmail.

مرتبط: بهترین نرم افزار و ابزار برای Chromebooks

اگر شما نمی توانید پیدا کردن آنچه شما دنبال آن هستید در وب، اکثر Chromebooks، هم آندروید نرم افزار نیز اجرا شود. باز می شود که اکوسیستم گسترده از برنامه ها، ابزار و بازی به کاربران سیستم عامل کروم است که وجود دارد قبل از.

ما به طور کلی نشان می دهد تلاش برای پیدا کردن یک ابزار مناسب در وب اول، اما اگر هیچ چیز ندارد بررسی بازی گوگل. در حال حاضر یک لیست از واژهنامه اندیشه است که در Chromebooks برای شروع است.

یادگیری رابط کاربری سیستم عامل کروم

اولین بار کرک شما باز Chromebook، شما عقب نباید با رابط گرفته شده. صادقانه نمی باشد که از ویندوز–حداقل در سطح. کاغذ دیواری/رومیزی وجود دارد (هر چند شما آیکون که در ویندوز یا MacOS قرار داد)، قفسه و سینی. سینی برنامه آیکون اول در قفسه (سیاه و سفید اگر مانند منوی شروع ویندوز)، که در آن شما پیدا کنید همه چیز را که در سیستم نصب شده است. همه کاملا بصری و ساده است.

کلیک کردن بر روی سینی سیستم منوی نشان می دهد — Wi-Fi و بلوتوث و مانند آن. شما هم منو تنظیمات را در اینجا پیدا کنید، و این است که که در آن شما پیدا کردن تمام دیگر ترفند سیستم مانند صفحه نمایش با وضوح و اندازه متن و بیشتر. مانند همه چیز دیگر در سیستم عامل Chrome منوی تنظیمات بسیار ساده و آسان برای استفاده است–علاوه بر تابع جستجو بزرگ اگر شما به دنبال چیزی خاص.

منوی سیستم عامل کروم با پرچم “تم سیستم جدید” فعال

به شما نرم افزار به قفسه با راست کلیک کردن بر روی آنها و سپس انتخاب “پین دو قفسه” پین می توانید — فقط همان پروسه را تکرار و عدم اتصال به آنها را حذف کنید را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید دستکاری ویندوز برنامه های دیگه با استفاده از منوی کلیک راست. به عنوان مثال، شما می توانید اکثر برنامه های کروم برای اجرا در پنجره جداگانه با استفاده از گزینه “باز به عنوان پنجره”–این می تواند سیستم عامل کروم احساس بسیار مشابه ویندوز به جای فقط همه چیز در حال اجرا در داخل یک پنجره کروم بدهد.

میانبرهای صفحه کلید موجود در سیستم عامل Chrome شیوه مرور سیستم عامل را ارائه می دهند. شما می توانید تمام میانبرهای کروم منظم را در مرورگر کروم استفاده از دوره، و شما می توانید یادگیری گزینه های کروم سیستم عامل خاص با فشار دادن Ctrl + Alt +.

مدیریت فایل سیستم عامل کروم بسیاری برای کاربران قدرت در خارج وجود دارد در مورد نظر را ترک خواهد کرد اما آن هنوز باید پایگاه برای بسیاری از افراد تحت پوشش. آن پخته شده به هسته آن طوری که شما می توانید دسترسی به تمامی فایلها و پوشه ها در اگر بومی در Chromebook ذخیره می شود، اما نیز وجود دارد ذخیره سازی محلی شما باید درایو گوگل است چیزی از ابر نیاز بر روی ‘ کتاب فیزیکی دیسک. تمام فایل های محلی تحت پوشه بارگیری برای سادگی ذخیره می شود.

اما واقعا، فقط به احساس بهتر برای چگونه همه چیز کار می کند فشار با نوک انگشت. نکته مهم در مورد سیستم عامل کروم چگونه آن باید احساس آشنا، هر دو دو کروم کاربران و کسانی که از سیستم عامل مختلف است. مشابه به اندازه کافی به بصری, اما به اندازه کافی مختلف به اصلی است.

برای کاربران قدرت: تغییر کانال های استفاده از پرچم های باز حالت پاسخ

در حالی که سیستم عامل کروم خود را سراسر سادگی که کاربران قدرت باقی مانده است که مایل به این معنا نیست طراحی شده است. بسیاری از سنگهای پنهان در سراسر سیستم عامل است که اجازه به شما فشار سیستم را به محدودیت های آن توسط باز کردن ویژگی های بتا ترفند سیستم و بیشتر وجود دارد.

مرتبط با: نحوه دریافت دسترسی به ویژگی های تجربی در کروم (و Chromebooks)

درست مثل مرورگر کروم بر روی دیگر سیستم عامل کروم سیستم عامل با استفاده از کانال های عرضه خاص برای ایجاد مختلف. چهار کانال وجود دارد: پایدار بتا توسعه دهنده و قناری که هر یک به تدریج کمتر و کمتر پایدار شدن. همه Chromebooks کشتی در کانال پایدار چون خوب، پایدار است. این نسخه نهایی سیستم عامل کروم هر ساخت که ساعت با بتا بودن پشت سر آن. و بتا کانال خوب باشد در اگر شما می خواهید دسترسی اولیه به ویژگی های، بدون به خطر انداختن ثبات بسیار است.

اگر شما می خواهید جدیدترین مسائل حتی سریع تر و کمتر نگران ثبات, شما می توانید کانال پاسخ را امتحان کنید. این شاید بهترین راه حل برای سیستم شما تکیه می کنند نیست. و اگر می خواهید به خونریزی لبه مطلق کانال قناری وجود دارد. آن را به شبانه روز است و فوق العاده ناپایدار است. واقعا برای بسیاری از افراد توصیه نمی شود.

به طور مشابه، راه به نیشگون گرفتن و کشیدن ویژگی های خاص فقط در سیستم عامل Chrome بدون در نظر گرفتن چه کانال است آن را در وجود دارد. این ترفند به نام پرچم و وجود کروم و کروم سیستم عامل به. در واقع، این ویژگی های پنهان است که هنوز در حال توسعه هستند اما می توانید آنها را روشن و خاموش در پرواز بدون نیاز به تغییر سیستم عامل کروم کانال های روشن نمایید.

مرتبط با: چگونه به فعال کردن حالت پاسخ در Chromebook خود

در نهایت، وجود دارد توسعه دهنده حالت. این کانال پاسخ هر چند اشتباه نکنید — کاملا متفاوت است. در واقع شما می توانید اجرا کنید در کانال پایدار اما هنوز فعال کردن حالت پاسخ. این حالت فقط می دهد دسترسی به بیشتر برخی از زمینه های سیستم عامل کروم. اخطار در اینجا، با این حال وجود دارد: فعال کردن حالت پاسخ دور می زند بسیار از آنچه باعث می شود سیستم عامل کروم یکی از امن ترین سیستم عامل در این سیاره، بنابراین اگر شما مقدار که امنیت آن توصیه نمی شود.

اما اگر شما خوب با فدا کردن برخی از امنیت، حالت پاسخ می تواند بسیاری از پتانسیل در دستگاه سیستم عامل کروم را باز–مانند sideload آندرویید توانايي استفاده از ADB و Fastboot در پوسته کروم (crosh) یا حتی راه اندازی لینوکس نصب Crouton — به طور مستقیم در از Chromebook شما در کنار سیستم عامل Chrome استفاده کنید.


به هر حال، یکی از بهترین چیزها در مورد سیستم عامل کروم است آن است که نه مجتمع. نه سخت است درک است و آن را به طور کلی بسیار بصری. بزرگترین چالش خواهد شد پیدا کردن برنامه های که نسبت به آنچه شما را برای استفاده در سیستم های دیگر استفاده می شود–و در برخی موارد فقط با پذیرش این واقعیت که گزینه قابل دوام به سادگی حاضر وجود ندارد. خوشبختانه، سیستم عامل کروم به سرعت در حال رشد است و گوگل بسیاری آن را قوی تر بدون به خطر انداختن بسیاری از سادگی است که آن را آنقدر بزرگ در وهله اول انجام شده است.