شما می توانید ساخت و برنامه ربات خود را با این کیت ساده

یادگیری برنامه نویسی رباتیک با ساخت کاهلی راه رفتن رقص & پا زدن! او است داغ سرگرم کننده برای ساخت ، و ربات ایده آل ساعت از یادگیری آن لذت ببرید. او همراه با SunFounder در رباتیک جدیدترین آموزش کیت

مجموعه ای از اجزای به معنی چند راه بی کاری با هم قرار داده می شود وجود دارد، اما تا زمانی که شما به یاد داشته باشید به شما ربات دو پا، انواع وجود دارد حرکت می کند شما می توانید او را به یاد می دهد مجسمه نیم تنه . چک کردن ویدیو بالا.

شما می توانید یاد بگیرید چگونه به کد سریع تر و آسان تر از همیشه.

با استفاده از مبتدی زیست تصویری برنامه نویسی زبان نرم افزار کاهلی به راه رفتن و پا زدن یا حتی رقص ساخته شده می تواند. او حتی می تواند تشخیص و اجتناب از موانع هوشمندانه او همچنین ورزش ماژول اولتراسونیک در محدوده.

اگر شما در حال حاضر در بیت رباتیک dabbling ام شده کاهلی سازگار با هیئت مدیره شامل نانو SunFounder و همچنین با تخته نانو Arduino است.

 کاهلی ربات

بی کاری کاملا 3 Oslopakke نیست، اما بگذارید در آن به عنوان یک چیز خوب. که می توانید دریافت کنید خوب تخفیف در این ترکیب کمی داغ مهندسی DIY تنها $49.99 فنی که جاری می پردازد، و ربات برنامه نویسی.

به استفاده از معامله قبل از را منقضی می شود آمار دکمه زیر.

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!