چه است بیمه سایبر و چرا شما نیاز به آن Keezel وبلاگ

از اواخر ‘ 80s هنگامی که شروع به هدف قرار دادن در جعبه (به یاد داشته باشید شاهزاده نیجریه به دنبال پول)، بدافزارها و کلاهبرداری جرایم اینترنتی سریع گالن شیر ریخته در آشپزخانه های چوبی خود را گسترش است طبقه- و درست مثل شیر ریخته، جرایم اینترنتی فراگیر، مشکل تمیز کردن، و اگر شما این همه را پیدا کند, شما با یک محیط ترش برای مدتی خرید و فروش.

2017 است سال خشن برای بسیاری از ما با نقض Equifax ، هک یاهو و وقایع ransomware جهانی منجر سرفصل.

در ایالات متحده بیش از 1500 داده نقض در معرض بیش از 178 میلیون سوابق نمایندگی بیش از یک و نیم جمعیت ایالات متحده و + 45% افزایش در حوادث در مقایسه با سال 2016. از طریق انتهای فوریه ، ایالات متحده تا به حال بیش از 150 نقض مؤثر بر 3.4 میلیون رکورد.

بیمه سایبر به سایبر خطر بیمه یا سایبر پوشش بیمه مسئولیت (کلیک) به مدیریت ریسک جرایم اینترنتی تبدیل شده است.

بیمه سایبر اینترنتی بیمه

کمک می کند تا سازمان ها و افراد با هزینه های دوره نقاهت بعد از نقض سایبر یا اینترنتی سرقت.

ارزش کلیک نهفته در دسترس بودن کارشناسان و مشاوران و وکلای مدافع-که می تواند به سرعت پاسخ به حملات اینترنتی.

PWC مورد یک سوم شرکت های ایالات متحده تخمین زده شده بود بیمه سایبر در سال 2015 این شماره تحرکات به حدود 50% در 2017.

چرا شما نیاز به سایبر بيمه

  • جرایم اینترنتی به شما پول هزینه. با توجه به Accenture، هزینه های جهانی جرایم سایبر 11.7 میلیون دلار در هر شرکت در 2017 رسیده + 23% افزایش نسبت به سال 2016. در ایالات متحده، متوسط هزینه هر شرکت 21.2 میلیون دلار رسید. گسترش این هزینه ها فراتر از هزینه های فوری-اگر مشتریان تمایلی به ادامه انجام کسب و کار با شما و شما ممکن است درآمد پایین تر.
  • حملات اینترنتی آسیب شهرت خود را. می خواهم به کار با شرکت ها می تواند اعتماد مشتریان و سرمایه گذاران. نقض دادهها به تضعیف هویت و کاهش ارزش درک شده خود را.

بیمه سایبر تبدیل شدن به بخشی از مدیریت ریسک سازمانی. چگونه شما حفاظت از مشتریان و کارکنان، شناسایی تهدیدات و قرار گرفتن در معرض پاسخ به نمایش تبدیل شده اند مورد نیاز برای شرکت های علاقه مند در به دست آوردن پوشش بیمه سایبر. با اتحادیه اروپا کلی داده ها حفاظت مقررات (GDPR) شدن فعال در مه سال 2018 شرکت باید نشان می دهد و پایبندی به رهنمودهای درباره امنیت سایبر یا مجازات.

Keezel شما با استراتژی امنیتی سازمان خود کار با شما را به توسعه یک برنامه قوی است که واجد شرایط برای اینترنتی بیمه کمک کند. تماس با ما تیم برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد ما دستگاه های امنیتی آنلاین .

یا شما می توانید امروز سرمایه گذاری در Keezel.