ضهمدفرس بهترین Dehumidifier برای هر وضعیت بررسی گیک

ابزار حیاتی برای مدیریت رطوبت در خانه شما هستند. ما تا ضهمدفرس بهترین وجود دارد با تاکید بر هزینه امکانات و اثر گرد است.

کلمه قوی بسیار مهم است اما برای هر کسی که درگیر با مسائل رطوبت در خانه خود آن مناسب است. چرا ضهمدفرس بسیار مهم است?

ثابت رطوبت در منزل شما رشد کپک را تشویق می کند و همچنین خسارت چوب در اموال خود و منجر به زنگ گیاهی مشکلات خواهد شد. اگر شما هر گونه آلرژی یا حساسیت شما به برخی از مشکلات سلامتی نه پرداختن به مسئله سر در و, بهداشت و درمان نگرانی های خود را در کنار اجرا می تواند، هیچ کس می خواهد زیرزمین ناخالص بد بو. در حالی که ایده آل ما همه رطوبت در سر خانه ما در هزینه redoing همه زهکشی در اطراف خانه و ضد آب خود را مقابله با مشکلات را زیر زمین خود را بسیار زیاد است. حتی humidifier عظیم حق بیمه، در مقایسه، معامله (بسیار موثر) است.

هنگام خرید dehumidifier، شما باید آگاه باشید از چند چیز مختلف. راه اندازی برای همه از این واحدها تنهایی است مستقیم به جلو (فقط آن را باز کردن و وصل). فراتر از آن، نظر بزرگترین ظرفیت در دو جبهه است. اول، ظرفیت این واحد برای از بین بردن رطوبت را از هوا (به طور معمول در پیمانه نیم لیتری اندازه گیری) و ظرفیت ذخیره سازی در دستگاه (در پیمانه نیم لیتری نیز اندازه گیری) است.

مربوط به بیت آخر آن نیز وجود دارد موضوع که در آن آب یک بار شما می رود رو که دور. ضهمدفرس مخزن ذخیره آب، اما واحد های بزرگ نیز به طور معمول برای شلنگ گرانش ساده (شما پیچ شلنگ باغ کوتاه بر روی دستگاه و تخلیه به طور مداوم به طبقه تخلیه و یا نزول) اجازه می دهد. می شود قرار دادن کلید با کسانی که مدل های که نیاز به نزدیکی تخلیه شود. اگر dehumidifier با پمپ های ساخته شده با این حال، این کمتر از نگرانی آب کردن به عنوان پمپ ادامه خواهد داد و هنگامی که مورد نیاز است. که برای تلفن های موبایل بسیار مفید است، اما اگر نتواند پمپ شما فورا به مسائل، بر خلاف جاذبه مبتنی بر تخلیه اجرا با. که این همه بستگی به آنچه شما به آن نیاز ما را در هر دو نوع مراقبت می کند.

با این وجود، ما مدل پیوسته تخلیه توصیه نمی اگر شما فضای بزرگ dehumidifying مانند زیرزمین های مرطوب (یا گرانش تخلیه یا مدل پمپ) به اندازه کافی. در طول فصل بارانی آسان برای dehumidifier در زیرزمین قدیمی به کشیدن گالن و گالن آب از هوا است و تنها مستمر زهکشی با آن حفظ خواهد کرد.

به طور مشابه، صورت شما مدل بزرگتر خرید آنها به طور معمول کار سریع تر نسبت به مدل های کوچکتر اما همه بستگی به شما لازم است. اگر شما ملک کوچکی بنابراین ما کسانی هم چک کرده اید بیش از حد بزرگ لوازم نمی خواهید.

در اینجا این است که ما انتخاب دسته ای برای ضهمدفرس بهترین بدون توجه به نیازهای شما.

بهترین از همه: Frigidaire FAD704DWD 70 پاینت Dehumidifier ($ 264)

همواره و بررسی، Frigidaire انرژی استار FAD704DWD 70 Dehumidifier پاینت است واحد ایده آل برای خرید (تا زمانی که ساخته شده در پمپ isn ‘ تی ضروری برای شما). Dehumidifier خورد دو تا پیمانه نیم لیتری 50 در هر روز با ظرف مجموعه به راحتی قابل دسترس است که سطح برجسته وعده یخ آب در هر زمان داده شده. فیلتر قابل شستشو مش ضد باکتری وجود دارد بیش از حد که باعث کاهش باکتری اتاق بوی و هر دیگر ذرات موجود در هوا که مستعد آلرژی می توانند باعث بدتر شدن.

با گزینه ای را برای عمل به طور مداوم هنگامی که مخزن کامل, تعداد بازدید ها هنگام نزدیکی با زهکش مناسب و یا انتخاب از خاموش کردن خودرو شما به نگرانی در اگر شما در آن دوره زمانی طولانی کردن ندارد.

قانون بالا و همچنین صفحه معامله و چرخ معنی شما می توانید حرکت این واحد در اطراف، اگر شما نیاز به مقابله با بیش از یک منطقه از خانه خود را. به علاوه، انرژی استار گواهی همیشه با ارزش وجود دارد. اگر شما علاقه مند به استفاده از گرانش به جای پمپ های ساخته شده به عنوان رسد عمومی این گزینه خوبی است.

بهترین مدل پمپ: Frigidaire Dehumidifier با پمپ های ساخته شده ($ 245)

اغلب، مفید آن را حذف نیاز به تخلیه طبقه نزدیک و اجازه می دهد تا شما را به سمت راست آب از زیر زمین پمپ به پمپ ساخته شده است.  Dehumidifier Frigidaire با پمپ های ساخته شده مناسب برای چنین است.

خیلی با این نسخهها کار مانند دیگر Frigidaire dehumidifier، با پیمانه نیم لیتری 70 در روز ظرفیت کنترل الکترونیکی آسان برای استفاده و بازخوانی دیجیتال رطوبت. وجود دارد 24 یک ساعت یک ساعت نیز به همراه بیرون مخزن اگر راه اندازی سنتی را ترجیح می دهند.

که در آن Dehumidifier Frigidaire با پمپ های ساخته شده است واقعا خارج از غرفه هر چند از طریق پمپ های آن است. یعنی آن به طور مداوم آب به سمت بالا، به جای تکیه بر گرانش اطمینان شما می توانید آن را در مکان راحت تر از به سادگی با تکیه بر روش شلنگ گرانش محل تخلیه کنید.

بهترین انتخاب بودجه: خانم Dehumidifier پت ($ 64)

گاهی، بودجه می تواند به معنای شما نمی فناوری شما واقعا ارزو می. خانم Dehumidifier پت وجود به شما dehumidifier با کیفیت خوب در قیمت پایین بودجه ارائه شما نیازی به استفاده از آن در مناطق بزرگ است.

Dehumidifier 2200 فوت مکعب خیساندن تا 500 میلی لیتر در روز را پوشش می دهد. دلیل آن است که انرژی کم و بیش از حد آرام است اما آن را به انجام شگفتی های طول راه انتظار نیست. این dehumidifier مانند گنجه خود و یا فضای اداری کوچک، به جای هر چیزی مانند زیر زمین خود را برای مناطق کوچک طراحی شده است. مانند دیگران در اینجا (و طبعا چنین است، با توجه به قیمت) اگر چه بر خلاف دیگران، هیچ فضایی برای شیلنگ تخلیه مخزن جمع آوری در محل وجود دارد آن را در گرانش و شما دستی تخلیه کانتینر، متکی است. اما به سختی نگرانی با توجه به ظرفیت پایین.

در جای دیگر، خاموش کردن ویژگی خودکار برای زمانی که آب تانک پر است برای ایمنی تا شما پوشش داده شده وجود دارد. برای مناطق کوچک این dehumidifier خیلی راحت و قابل حمل است که مناسب برای توالت یا مناطق ذخیره سازی است.

بهترین گزینه های کوچک: تخصصی نسیم Dehumidifier مینی الکتریک ($ 40)

Dehumidifier پت خانم برای شما مجموعه ای بیش از حد بزرگ بود؟ حتی کوچکتر با نرم افزار نسیم برقی مینی Dehumidifier کنید. این واقعا isn ‘ تی برای زیر زمین خود را طراحی. آن برای فضاهای کوچک مانند camper ون، شما طراحی شده است و یا اگر شما را حمام کوچک. در سمت به علاوه، این یعنی بسیار قابل حمل است. تنها وزن 2.5 پوند که به آن یک گزینه ایده آل برای کسانی که با مسائل حرکتی کند یا که به سادگی نمی خواهید به حمل چیزی بیش از حد سنگین.

با توجه به اندازه کوچک آن فقط در مناطق 1200 فوت مکعب حدود 9 اونس آب در هر روز از بین بردن آثار. مخزن آن تنها 16 اونس در اندازه، بعد از همه است. اگر رطوبت جزئی در یک فضای کوچک را با این حال، این فوق العاده آرام و مناسب است.