چگونه برای محافظت از خودتان

اینجاست چگونه اومدی خانه CryptoBlackmail اینجا است: شما تماس بیش از ایمیل ایمیل یا حلزون و اصرار دارند شواهد در همسر خود را فریب می خورده و قاتل بعد از شما وجود دارد یا ویدئو وب کم از شما در حال مشاهده وجود دارد پورنوگرافی.

به مشکل برود به مجرم چند هزار دلار در Bitcoin یا cryptocurrency دیگری بخواهید. اما شما باید پاسخ هرگز و یا پرداخت شد. همه جنایتکاران تهدیدهای توخالی است و فقط آنها در حال تلاش برای شما.

CryptoBlackmail چیست؟

CryptoBlackmail هر نوع تهدید همراه با تقاضا پرداخت پول به آدرس cryptocurrency است. مثل باج گیری سنتی آن است فقط تهدید “پرداخت یا ما بد چیزی را برای شما انجام دهد”. تفاوت این است که این خواسته به پرداخت در cryptocurrency است.

چند مثال دیگر CryptoBlackmail:

  • فیزیکی نامه گفت: “من می دانم شما در همسر خود را فریب خورده” و خواستار معادل $2000 در Bitcoin دیر به آدرس Bitcoin گنجانده شده.
  • ایمیل گفت: “من رو سفارش شما، کشتن” به دنبال تقاضای پرداخت 2800 $ در Bitcoin دو تماس کردن ترور.
  • ایمیل ادعا حمله بدافزارها در رایانه شما قرار داده شده و ثبت شده شما در حال تماشای پورنوگرافی همراه با تصویری از دوربین های وب سایت اشتراک. مهاجم نیز ادعا می کند به مخاطبین خود کپی شده و تهدید به ویدیو ارسال آنها را مگر اینکه شما با پرداخت دلار 1900 در Bitcoin.
  • ایمیل از جمله رمز عبور به یکی از حساب خود را آنلاین همراه با تهدید و تقاضا برای دلار 1200 به مشکل برود. مهاجم فقط رمز عبور خود را در یکی از بسیاری از پایگاه داده رمز عبور بیرون درز و کامپیوتر شما است به خطر بیافتد.

در نظر داشت که جنایتکاران نمی تواند پیگیری از طریق تقریبا به طور قطع در تهدید و آنها احتمالا ندارد اطلاعات آنها را به ادعا می کنند. به عنوان مثال، کسی که فقط گفت: “من می دانم که شما را در همسر خود را فریب خورده” ارسال نامه به تعداد زیادی از مردم دانستند که از نظر آماری به بسیاری از آنها می ممکن است. مسلما نمی باشد قاتل شما، یا وسیله — به ویژه کیش است که با این نسخهها کار فقط برای هزار دلار! این همه تهدید خالی است و هیچ دلیلی برای ترس از آنها وجود دارد.

متاسفانه, scammers عده فوت و فن. یک scammer ساخته BTC حدود 2.5 یا 15.500 دلار، در اولین روزهای دو شان کلاهبرداری در تاریخ 11 و 12. پس از آن ممکن است برای دیدن چقدر پول به آدرس scammer کیف پول فرستاده بود زیرا Bitcoin معامله سوابق عمومی، ما می دانند.

مذاکره پرداخت یا نه. حتی پاسخ ندهید.

مهم ترین چیز به دانستن اینجا است: این حمله شخصی هدفمند است. گنجاندن یکی از رمزهای عبور خود را از پایگاه داده breached را تهدید شخصی به نظر می رسد اما نیست. آنها فقط تا آدرس ایمیل و رمز عبور از پایگاه داده hoovered است. جنایتکاران ارسال تعداد زیادی از این ایمیل (و حتی برخی از نامه های فیزیکی) امید که فقط 1% از مردم خواهد شد پاسخ و پرداخت شد.

این درست مانند ایمیل های اسپم و یا پشتیبانی فنی scammer تماس های تلفنی است. جنایتکاران می دانم بیشتر مردم برای کلاهبرداری خود سقوط خواهد کرد و آنها به سرعت به علامت آسان تر پیدا کردن اگر شما سقوط نمی شوند برای اومدی حرکت می کند.

مذاکره با جنایتکاران و قطعا هر چیزی نمی پرداخت. در صورت دریافت ایمیل تهدید مثل این–به خصوص اگر آن را یک تهدید ترور! — ممکن است بخواهید آن را به پلیس گزارش.

شما قطعا هیچ تهدیدی اواخر بصورت پستی فیزیکی بیش از حد گزارش باید. برای گرفتن جنایتکاران سوء استفاده از سیستم پست از به سادگی با ارسال ایمیل های آسان تر است. خدمات بازرسی پستی ایالات متحده ظرف غذا نیست.

مثال CryptoBlackmail:

چرا Scammers خواهید Cryptocurrency

این نوع کلاهبرداری زیادی مشترک با ransomware مانند CryptoLocker است. فقط به عنوان ransomware، CryptoBlackmail تهدید می کند و خواستار پرداخت به آدرس cryptocurrency. اما در حالی که ransomware واقع گروگان فایل پس از افت رایانه شما نگه می دارد، CryptoBlackmail همه تهدیدهای توخالی است.

CryptoBlackmail درخواست پرداخت در cryptocurrency همین دلیل ransomware می کند. “لغو معامله” امکان ندارد و برای مسئولین پیگیری کردن صاحب آدرس Bitcoin سخت است. جنایتکاران درخواست شما ارسال پول از طریق حواله بانکی، سیم که می تواند به پیش بینی و مقامات می توانید سعی کنید برای پیدا کردن کسی که حساب بانکی باز و شاید حتی پول گردیم. به محض این که شما به آن ارسال با این حال، با cryptocurrency، پول از دست رفته است.

در حالی که CryptoBlackmail کلاهبرداری دیده ایم خواست آدرس Bitcoin دو BTC (Bitcoin) کیف پول را به شما ارسال، هیچ چیز متوقف کردن مجرمان از درخواست پرداخت در “altcoins” مانند Monero وجود دارد.

چگونه برای بررسی اگر شما رمز عبور را به بیرون درز

شما می توانید چک کنید که آیا هر یک از رمزهای عبور خود را با استفاده از یک سرویس مانند در شده Pwned مصالحه شده است. با این حال، خدمات هایی از این هر تک کلمه عبور پایگاه داده است که تا به حال شده است صندلی ندارد.

بهتر است که فقط با استفاده از یک رمز عبور منحصر به فرد همه جا بنابراین مهم نیست که اگر یک سرویس رنج نقض است. اگر شما رمز عبور همان همه جا استفاده مجدد، هر زمان که یک سرویس نشت رمز حساب شما “vulnerable.txt” است.

مرتبط با: نحوه چک کنید اگر رمز صندلی

چگونه به محافظت از خود

اینجاست آنچه شما نیاز دارید برای ایمن ماندن بوده است:

  • چشم پوشی Scammers : اول از همه، فراموش نکنید که اومدی. همانطور که بالا گفته سعی نکنید به مذاکره با scammer یا صد واحد پرداخت. همه آنها تهدیدهای توخالی هستند. شما فقط بپرسید یکی از اکثریت قریب به اتفاق مردم تماس گرفت که نمی پرداخت. ما هرگز از موردی که در آن scammer CryptoBlackmail واقع در تهدیدات خود به دنبال از طریق شنیده ام.
  • نمی استفاده مجدد کلمه عبور : صورت یک جنایتکار یکی از رمزهای عبور خود را ارسال, که رمز عبور را از یکی از بسیاری از بود، بیرون درز بسیاری را در پایگاه داده های رمز عبور در دسترس آنلاین باشد. هرگز رمز عبور مجدد باید استفاده کنید و اگر شما که به بیرون درز کلمه عبور در هر وب سایت های دیگر دوباره استفاده می کنید، شما باید آن را الان تغییر. با استفاده از کلمات عبور قوی، منحصر به فرد, به خصوص برای حساب های مهم.
  • تغییر گذرواژه شما : اگر شما نگران جنایی کلمه عبور شما هستند، شما باید آنها را تغییر دهید. اگر شما با استفاده از کلمه عبور ضعیف و یا کلمه عبور در چندین وب سایت دوباره استفاده می کنید، شما همچنین کسانی که باید تغییر دهید. شما نیاز به کلمات عبور قوی، منحصر به فرد.
  • دریافت رمز عبور مدیر : برای پیگیری از این کلمات عبور منحصر به فرد ما توصیه می کنیم استفاده از مدیر رمز عبور مانند LastPass 1Password Dashlane یا حتی مدیریت رمز عبور به مرورگر وب شما ساخته شده. آنها به یاد داشته باشید کلمه عبور برای شما به شما امکان استفاده از کلمات عبور قوی، منحصر به فرد همه جا بدون نیاز به همه آنها را به یاد داشته باشید.
  • فعال کردن تأیید اعتبار دو عامل : به حساب امن بیشتر حساس به عنوان ایمیل شبکه اجتماعی و حساب های مالی نیز دو فاکتور تایید را قادر می سازد توصیه می کنیم. شما باید کد امنیتی هر زمان شما ثبت نام در این حساب از دستگاه جدید و این کد را ارسال به شماره تلفن از طریق پیام متنی و یا تولید شده در یک برنامه بر روی تلفن خود را وارد کنید. این تضمین می کند حتی اگر یک جنایتکار کلمه عبور برای حساب های مهم است، که آنها دسترسی به حساب امن بدون کد نمی تونم.
  • امن کامپیوتر شما : برای اطمینان از مجرم واقع نیست اتهام جاسوسی بر شما و یا گرفتن داده های حساس با keylogger رایانه شما به روز با آخرین به روز رسانی امنیتی است حتما. شما همچنین آنتی ویروس استفاده می شود باید — مدافع Windows ویندوز 10 گنجانده شده است. شما ممکن است بخواهید به انجام اسکن با شما آنتی ویروس مورد نظر فقط تا مطمئن شوید که هیچ چیز تند و زننده در حال اجرا در پس زمینه، بیش از حد وجود دارد.
  • غیر فعال کردن وب کم شما : اگر شما واقعا نگران کسی اتهام جاسوسی بر شما با نرم افزارهای مخرب در رایانه و ضبط ویدئو وب کم, هنگامی که شما با استفاده از آن شما فقط وب کم شما می توانید غیر فعال. شما لزوما به این کار ندارد و ما همه این اینجا در چگونه به گیک انجام نمی — اما هک، حتی فیس بوک موسس مارک زوکربرگ قطعه نوار بیش از خود را وب کم قرار می دهد.

مهم ترین چیز برای انجام–گذشته از پرداخت هرگز scammers — برای اطمینان از شما نیست دوباره با استفاده از کلمه عبور، به خصوص اگر آنها در حال حاضر فاش شده است. استفاده از کلمات عبور قوی، منحصر به فرد و شما نمی خواهد که به نگرانی در مورد رمز عبور نشت. هرگاه نشت فقط تغییر رمز عبور تنها — سرویس دچار نقض کلمه عبور در به طور کلی شما برای تغییر رمز عبور، به هر حال مجبور خواهد شد–و شما انجام می شود.

منبع تصویر: والتر Boff / Shutterstock. com