رقابت app فروشگاه فایل های آنتی تراست شکایت علیه بازی گوگل گوگل

 بزرگ

  • نرم افزار غیر رسمی فروشگاه Aptoide شکایت ضد تراست در برابر گوگل.
  • Aptoide روسيه که گوگل محافظت از بازی این پرچم به عنوان تاسیسات بالقوه مضر و ممانعت “موضوع.
  • Aptoide شکایت با کمیسیون اروپا که مورد مداوم علیه گوگل ثبت.

از دكتر خوانده و آمازون Appstore دو واژهنامه کهکشان سامسونگ هیچ کمبود جایگزین به گوگل بزرگ بازی وجود دارد. Aptoide یک چنین جایگزین نرم افزار فروشگاه, به تازگی پرچم در بازی بزرگ به عنوان برنامه نابکار است. در پاسخ، این app فروشگاه در حال حاضر آنتی تراست علیه گوگل نتیجه شکایت است.

به گزارش بلومبرگ Aptoide واصل شکایت با کمیسیون اروپا. گوگل محافظت از بازی گفته کاربران که برنامه می تواند به صورت برنامه های مضر و خواست کاربران را پاک Aptoide از دستگاه های خود مطلع.

اعلام در ورودی/خروجی گوگل، گوگل 2017 بازی حفاظت از بسته امنیتی برای دستگاه های آندروید که شامل نرم افزار اسکن مرورگر حفاظت و اقدامات ضد سرقت است. محافظت از گوگل بازی ماشین یادگیری نرم افزار اسکن قبل و بعد از نصب با استفاده از حاصل از دستگاه های امن نگهداری می شوند.

با توجه به Aptoide، آگاه شدن از طریق برنامه دیگر کار بر روی دستگاه و قوانین رقابت اتحادیه اروپا نقض شد. صحبت با بلومبرگ ، پائولو Trezentos Aptoide مدیر عامل شرکت گفت: رفتار گوگل “واقعا تهاجمی” و رد ادعاهای نا امن بودن برنامه است. Trezentos همچنین ادعا می کند Aptoide یکی از امن ترین فروشگاه app اطراف است. مقاله مرتبط

Aptoide در حال حاضر مدعی رهبری در مورد جریان برابر گوگل است که می تواند ضربه غول جستجو با شمش دلار جریمه است. کمیسیون اروپا در مورد ادعایی که گوگل کاربران به استفاده از خدمات خود را به جای رقابت خدمات تحت فشار قرار دادند. به این ترتیب ممکن است شکایت Aptoide را به صورت کمیسیون اروپا تا خورده می شود است.

هر چه اتفاق می افتد از اینجا، گوگل بد شانس در اروپا در دوران اخیر داشته است. در ژوئن 2017 کمیسیون اروپا جریمه گوگل ثبت 2.7 تریلیون دلار بیش از جستجو نتایج سوء استفاده. در آوریل سال 2018، پارلمان اروپا تصویب گزارش است که توصیه می کند که گوگل بازسازی شود.

در ماه مه سال 2018، حفظ حریم خصوصی فعال شکایت گوگل به لحن 3.7 میلیارد دلار بیش از ادعایی نقض اجرای مقررات حفاظت اطلاعات عمومی (GDPR). هنوز معلوم نیست چگونه طرح مقامات اروپایی برای به اجرا درآوردن GDPR، هر چند اروپا همچنان خار در صفحه گوگل.