اگر شما اید شده برگزاری خاموش در جدید مکبوک پرو, اکنون زمان مناسبی برای بررسی فروش ماهواره

اپل کردن تازه کردن در خط مکبوک پرو لپ تاپ، آوردن کیبورد ساکت تر و 8 نسل پردازنده های اینتل نورد است. اگر شما برای خرید یک انتظار، در حال حاضر بهترین زمان برای خرید است.

بازگشت در ماه آوریل، اینتل عرضه آن 8 نسل پردازنده های اینتل, لقب “دریاچه قهوه,” اما اپل است که در ساخت برگزار استفاده از فن آوری های جدید در آن صف مکبوک پرو. تا به حال. قبلی مدل MacBook Pro استفاده پردازنده های دریاچه Kaby که اولین بار در سال 2016 بیرون آمد. که نه وحشتناک ، اما اگر شما خریداری شده مکبوک پرو دیروز، شما می گرفتن پردازنده است که دو سال است که قرص سخت به بلع زمانی که شما در حال توپخانه دسته پول برای بالا پایان لپ تاپ است.

پردازشگر ارتقاء هر چند برای هر مکبوک پرو در دسترس نیست. شما نیاز به انتخاب کردن برای نوار لمسی را فعال کنید مدل، که شروع در $1.799. مدل پایه 13″ با 8 GB از RAM 256 GB SSD و 2.3 GHz چهار هسته پردازنده Core i5 دریاچه قهوه می آید. اگر شما ترجیح می خواهم برای نمایش 15، لپ تاپ خانه که 2.399 دلار برای 16 GB از RAM 256 GB SSD و 2.2 GHz 6 هسته پردازنده Core i7 دریاچه قهوه. اگر شما پول نقد و می خواهید قدرت کمی بیشتر با این حال، شما همچنین رم و پردازنده و کارت گرافیک تعبیه شده و ذخیره سازی ساخته شده است می توانید ارتقاء.

بیشتر به این تازه از افزایش تنظیمات وجود دارد. اپل ادعا می کند که کلید در جوانب مکبوک جدید بسیار ساکت تر از قبل از آنها هستند. جالب، اپل شکایت در مورد کیبورد قبلی رفع میکند. برخی از کاربران ادعا کرد که از کلید بسیار کم عمق است و صفحه کلید خود را به تعمیر سخت است حتی مقدار نور از گرد و غبار و یا خاک صفحه کلید به شکست خورده و یا کارکرد نادرست می شود. رد اپل می گویند که آیا تجدید جدید شامل ثابت برای این کار، جای ادعا که تنها چند لپ تاپ مشکل اصلاً متاثر هستند. با این حال، شرکت برنامه تعمیر در محل برای کاربرانی که تحت تأثیر قرار. ما باید صبر کنید و ببینید اگر مدل جدید همان میزان شکست رنج می برد.

در نهایت، جوانب مکبوک جدیدترین اولین ویژگی همیشه گوش دادن قابلیت های “سیری هی” خواهد بود. در حالی که شما قادر به صحبت کردن با لپ تاپ خود را برای مدتی شده است, شما هم اکنون قادر خواهید بود به انجام این کار را بدون همیشه لپ تاپ خود را در همه دست زدن.

شما جدید MacBook Pro مدل از Apple.com حال حاضر می توانید سفارش دهید.