روشن کردن iPad خود را به سرگرمی مرکز با این لوازم جانبی بررسی گیک

در حالی که خود اپل می تواند بهره وری نیروگاه، به خصوص اگر شما بر روی بروید همچنین جهنم مرکز سرگرمی است. آن را اگر شما لوازم جانبی مناسب دو وظیفه خدمت کنند.

اپل واقعا اپل به عنوان کار و ابزار های آموزشی و آخرین چند سال اما موفقیت اولیه آن است به عنوان یک وسیله سرگرمی تحت فشار بوده است. نمی شد iPads اولیه برای انجام هر یک کار سخت تر از پاسخ دادن به ایمیل، اما آنها مناسب برای تماشای Netflix و یا فوق العاده اعتیاد آور بازی مانند بال های کوچک. خوب، iPads واقع خوب برای انجام کار واقعی اما، باید صادقانه، آنها حتی بهتر است برای داشتن برخی از پاپ.

اگر شما واقعا می خواهید به حداکثر رساندن تجربه سرگرمی خود را شما باید انجام دهید برنامه ریزی کمی و accessorization در حالی که، مطمئن، اپل به خودی خود، بزرگ است.

آن همه شروع می شود با برنامه

وجود دارد صدها نفر از برنامه های سرگرمی در iPad، و تا زمانی که شما iPad است فضای ذخیره سازی کافی است، شما می توانید نصب کنید به عنوان بسیاری از شما می خواهم.

اگر می خواهید iPad خود را تبدیل به یک ماشین فیلم Netflix و Hulu هستند داده می شود، اما همچنین آمازون نخست ویدئو و اگر شما به مجموعه فیلم خود Plex. Plex نیاز به کمی از مجموعه بالا، اما ارزش آن را. هنگامی که شما انجام می شود, شما اساسا Netflix خصوصی خود را با محتوا می تواند داشته باشد.

بر خلاف روشن شدن اپل با صفحه نمایش تمام رنگی آن راه قاتل برای خواندن کمیک است. خبر خوب این است که شرکت های طنز این آغوش است; خبر بد این است که آن عمدتا با استفاده از حالت اشتراک است. اگر شما واقعا فقط در اینجا برای Avengers اتمام comiXology برای انتخاب های گسترده و نامحدود آگهی متنی. دی سی هنوز به انتشار خود را اشتراک کمیک دیجیتال است اما امیدوارم نمی کردن بیش از حد دور است.

برای bookworms، بهترین گزینه است روشن شدن حدود iBooks است زیبا اما روشن شدن اکوسیستم است و بالغ که به ضرب و شتم غیر ممکن است.

پارسه اساسا گزینه های نامحدود است. اولین بازی اپل بودند لذت platformers و puzzlers، اما در حال حاضر تعداد زیادی از بازی های کنسول کیفیت وجود دارد. حتی پورت کامپیوتر کامل است–بله، پورت کامل واقعی — از تمدن ما.

آن کوه و یا قرار دادن مورد در آن

A اپل لخت واقع که سیستم سرگرمی خوب نیست. آنها غیر ممکن است برای تکیه و اگر شما آنها را هر کجا، به احتمال زیاد برای گرفتن خش به بیت. برای حل این مشکلات یا کوه یا مورد سرمایه گذاری کنید.

ما در حال حاضر نگاه کرد که اپل در عمق مانت. انتخاب ما برای بهترین کوه برای تماشای فیلم HoverBar 3 هنوز هم نگه می دارد. زانویی کوه تا به راحتی هر راه شما می خواهید قرار گیرند می باشد.

در حالی که نصب iPad خود را بالای تخت خود را می تواند سرگرم کننده، آن هرگز به رقابت با رئال تلویزیون می گذرد. قابل حمل اپل است که واقعا آنها را راه اندازی سرگرمی قاتل است; آیا این یعنی حرکت از روی نیمکت خود را به تخت و یا از منطقه خلیج Cleaveland دو شما می توانید فیلم کمیک و بازی همه جا شما بروید به ارمغان بیاورد. این به این معنی شما احتمالا بهتر با مورد و دو ما واقعا دوست وجود دارد. یکی برای خواندن و یکی برای تماشا stuff.

برای خواندن: (هر چند ما توصیه به خواندن برای مدت طولانی ProCase چرم ایستاده برگ ($ 15-22)

ProCase چرم ایستاده برگ برای اپل (18.99$) اپل نرم افزار 10.5 (14.99$) و اپل 12.9 نرم افزار ($21.99) در دسترس است ساعت در این هیولا!) در انواع رنگ. این رو خوب چرم نرم و خارجی کشور که نه تنها محافظت از iPad خود را و اما احساس بزرگ در دست شما. مهمتر از همه، شما می توانید بریزید پشت جلد، انگشت خود را در پهلو و استفاده از آن برای نگهداری از iPad خود را در یک موقعیت تا حدودی طبیعی خواندن. این است آنچه که من با من برای سال روشن شدن استفاده می کرده اید. اگر می خواهید به تماشای یک فیلم شما نیز آن در هر یک از سه زاویه مختلف ایستاده می توانید موقعیت.

برای Binging نشان می دهد: KHOMO دو مورد (15-20 دلار)

KHOMO را دو مورد واقعا بزرگ، مقرون به صرفه و ساده مورد برای اپل ($14.95) اپل نرم افزار 10.5 ($14.95) و 12.9 طرفدار اپل ($19.95) که آن در جلو و عقب محافظت می. می آید در انواع رنگ و طرح آن از جلد های هوشمند اپل تقلید — فقط با اضافه شده حفاظت و قیمت بسیار بهتر است.

برای تماشای فیلم و یا binging را نشان می دهد، شما بهتر ندارند. بنابراین شما آن راحتی که آیا شما نشستن، دراز، و یا با تکیه بر آن می توانید مشاهده مورد iPad خود تکیه کنید.

وجود دارد بچه ها موارد بیش از حد

یک چیز نهایی شایان ذکر است اگر شما بر روی iPad خود را برای سرگرم کردن (یا منحرف) فرزندان خود را با استفاده از برنامه، بچه موارد خاص وجود دارد که طراحی شده برای همه سوء استفاده یک کودک نو پا می تواند پرتاب وجود دارد. راهنمای ما برای لیست کامل ما را از نوشته ها را بررسی کنید.

لبریز شما تجربه بازی

وجود دارد بسیاری از بازی های تلفن همراه است که به خوبی با رابط لمسی روی صفحه نمایش، اما بیایید آن روبرو هستند: برای بازی جدی این بسیاری از پاپ به انگشتان دست خود را در سراسر روی صفحه نمایش همان که دوست دارید در فوق العاده می شود نیست. که که در آن کنترل بلوتوث خوب بسیار سودمند در می آید.

Gamevice کنترل کننده گیم پد (100 دلار)

Gamevice گیم پد کنترل — برای اپل iPad اپل نرم افزار و نرم افزار 12.9 10.5 برای $99.95 — اساسا iPad خود سوئیچ نینتندو فاکتور فرم با کنترل های نصب شده بر روی عاقلانه، تبدیل می شود دو طرف صفحه نمایش. موقعیت راحت عمل حق بین دستان خود قرار می دهد و حذف می کند نیاز به شرایط اضافی برای iPad خود را در حالی که شما بازی.

Joysticks دوگانه آنالوگ کنید; ، دکمه B X Y L1 L2 R1 و R2; و D-Pad. برای هر بازی است که سازگار با گیم پد — و صدها بر صدها بلوتوث کنترل کننده بازی های سازگار — آن است مجموع بازی خوبی، تعویض. بیش از چند دستگاه بلوتوث در بازار وجود دارد اما در یک راحتی شما با Gamevice واقعا آن مجموعه جدا است.

SteelSeries هاله بی سیم کنترل کننده بازی (47 دلار)

اگر می خواهید کاری سنتی، SteelSeries هاله بی سیم بازی کنترل (48 دلار) فریاد دلچسب است. جوی استیک دو است; D-Pad; ، B و X و Y فشار دکمه های حساس; و L1 و L2 و R1 و R2 باعث. IPad خود تکیه با الحاق برای نگه داشتن دستان خود را رایگان و یا مورد نیاز دارید، اما در عوض شما تجربه بازی بسیار راحت و ارگونومیک.

عجیب است که اتهامات هاله با استفاده از کابل. این به این معنی شما فقط نیاز به یک شارژر با شما به ارمغان بیاورد.

صدای شما

در حالی که سخنرانان Ipads نفسه بد است، نیست، آنها نه واقعا بزرگ بسته پانچ و، شاید از همه مهمتر، آنها را در ملاء عام نمی توانید استفاده کنید بدون آمدن در سراسر مانند الاغ ارتقا دهید. زمان به روز رسانی اپل شما خروجی صدا است.

برای بخش خصوصی با بهره گیری از فیلم: BeatsX بی سیم هدفون در گوش (150 دلار)

به شما نمی تواند به راحتی از بلوتوث earbuds و BeatsX بی سیم هدفون در گوش (150 دلار) ضرب می بهترین آنهایی که برای iPad. اعتماد به من، آنهایی که استفاده از آنجا که آنها سیم را خورد.

چه چیزی باعث بیت X خیلی خوب اپل W1 تراشه است. این کمی technowizardry بالای استاندارد بلوتوث می سازد و آن را به چیزی فوق العاده قابل استفاده تبدیل. شما بالاتر کیفیت صدا، دیگر طیف، عمر باتری بهتر، جفت شدن فوری، مبادله آسان بین دستگاه و آنها حتی با استفاده از کابل به عنوان iPad خود را شارژ. با هشت ساعت عمر باتری–و حدود دو ساعت با 15 دقیقه سریع شارژ جلسه — آنها سخت به ضرب و شتم.

بهترین برای به اشتراک گذاری صدا: بلندگوی بلوتوث

با دسترسی به امثال Spotify موسیقی اپل و یوتیوب و عمر باتری جدی، اپل می توان دستگاه های مناسب برای تأمین انرژی آهنگ حزب ساحل. بنابراین بهترین شرط بندی شما بلندگوی بلوتوث بلندگوهای داخلی آن را قطع نمی. ما که سخنرانان بلوتوث عمیق قبل از نگاه. اگر شما می خواهید چیزی ارزان و شاد، لطفا راهنمای ما را به بهترین بودجه قابل حمل بلندگو بلوتوث. اگر شما نیاز به چیزی است که می تواند شانه کردن کمی از باران و یا شن و ماسه، لطفا راهنمای ما را به این بهترین ناهموار قابل حمل بلوتوث.

در شخصا استفاده از 2 رونق UE از لیست ما ناهموار است. آن صدای شگفت آور خوب برای بلندگوی کوچک ارائه می شود و شما با خیال راحت آن را در هر نقطه می تواند.

بهترین راه برای سهم صدا خصوصی: شکاف هدفون 5 راه AmazonBasics (7)

اگر بیش از یک نفر در حال تلاش برای تماشای فیلم بر روی iPad, هدفون بلوتوث کار نخواهد کرد. این خوب است اگر شما جایی خصوصی است، اما اگر شما جایی عمومی شما فقط نمی تواند خم کردن دیسک را در رایانه لوحی یا استفاده از بلندگو. در عوض، شما نیاز به رفتن مدرسه قدیمی برخی هدفون سیمی دریافت و استفاده از شکاف هدفون.

AmazonBasics 5-راه چند نام تجاری هدفون بستنی، بنگ برای جفتک انداختن، بهترین راه برای به اشتراک گذاشتن یک جک هدفون با چند نفر مختلف. در حالی که شما بعید است به پنج نفر اطراف اپل تنها جمعیت، شما قطعا سه بچه ها پشت یک ماشین در حال مشاهده یکی کنید.

بر خلاف آیفون، iPads آمده ست با جک 3.5 میلیمتری و، از آنجایی که فضا به همان اندازه از مسئله نیست باید اطراف چوب برای کمی طولانی تر.


در سفر بسیاری اپل من رفتن به گزینه های سرگرمی است. آیا من در خلق و خوی برای خواندن کتاب و تماشای فیلم یا امتداد به برخی از آهنگ ها در حمام آواز من پوشیده شده است. با این لوازم جانبی بسیار بیشتری نسبت به آی فون با صفحه نمایش بزرگ و با دست آزاد مشاهده صدا و کنترل کننده بازی افزایش یافته است، مرکز سرگرمی کامل تکامل یافته می شود.