EasyAntiCheat و چرا است آن بر روی کامپیوتر من?

Fortnite و برخی از بازی های آنلاین دیگر نیاز به EasyAntiCheat. در حالی که شما بازی, این ابزار مانیتور کامپیوتر خود را “تلاش برای متوقف کردن بازی از کار در وهله اول. اگر آن را تشخیص مشکل، شما می توانید از بازی بازی آنلاین ممنوع.

EasyAntiCheat چیست؟

آسان ضد تقلب، توسعه یافته توسط Kamu، ابزار ضد تقلب برای متوقف کردن (و گرفتن) متقلب در بازی های آنلاین چند نفره طراحی شده است. فکر کنم از آن مانند جایگزینی مدرن تر برای Punkbuster نرم افزار ضد تقلب است که در سال 2001 عرضه. آسان ضد تقلب قابل اجرا بر روی ویندوز و macOS.

در حالی که بازی بازی آنلاین است که با استفاده از EasyAntiCheat آن را در پس زمینه اجرا می شود. بر اساس مواد بازاریابی آن EasyAntiCheat “در غیر فعال کردن علت ریشه تقلب در سطح فنی متمرکز شده است.” به جای به سادگی متقلب ممنوع, این ابزار طراحی شده است برای توقف بازی از کار در همه.

Kamu توضیح دقیقا چگونه کار می کند EasyAntiCheat نیست — پس از همه، آن را نمی خواهم متقلب بدانید که دقیقا چه آنها برابر است. مواد بازاریابی می گوید آن را با استفاده از “هیبرید رویکرد مجهز به دستگاه آموزش و کد راننده.” سند حمایت نشان می دهد که به نظر می رسد برای حافظه خراب ناشناخته بازی ها فایل های سیستم غیر قابل اطمینان و ریشهٔ میان چیزهای دیگر. آن هم اگر ویژگی های امنیتی سیستم عامل تایید امضای راننده و حفاظت هسته پچ غیر فعال شده اند اجرا نمی شود.

شما به طور معمول حتی مگر در مواردی که فشار با نوک انگشت اطراف سیستم عامل یا مشکلی را تجربه EasyAntiCheat در حال اجرا است متوجه نیست. شما خواهید دید آن دارای برچسب “EasyAntiCheat سرویس” یا “EasyAntiCheat .aspx” در مدیر وظیفه.

EasyAntiCheat فعال است؟

روند EasyAntiCheat. exe فقط کنار بازی که نیاز به آن اجرا می شود. اگر شما از بازی دارید می EasyAntiCheat. exe در پس زمینه اجرا نمی شود.

هنگامی که شما در راه اندازی یک بازی است که با استفاده از آن — مانند Fortnite مثلا — EasyAntiCheat-exe شروع می شود تا. همچنان در حال اجرا در حالی که شما بازی بازی و زمانی که شما بازی نزدیک تعطیل.

اگر بررسی درخواست خدمات شما را نیز در حالی که شما در بازی است که با استفاده از این سرویس EasyAntiCheat فقط اجرا مشاهده کنید.

بازی های که استفاده از آن?

آسان ضد تقلب شایع در میان بازی های چند نفره در چند سال گذشته منتشر شده است. بعضی از بازی ها هنوز هم استفاده از راه حل های دیگر، مانند بخار را ساخته شده شیر ضد تقلب سیستم (VAC.) بازی های دیگر استفاده از ابزار ضد تقلب خود را–برای مثال ، Overwatch و دیگر بازی بلیزارد استفاده از خود بلیزارد قابليت ضد تقلب.

وب سایت آسان ضد تقلب ارائه می دهد لیستی از بازی ها است که با استفاده از EasyAntiCheat. این خدمات عبارتند از گریه دور 5 Fortnite نبرد رویال ، زنگ ، تام کلنسی شبح Recon: Wildlands و دیده بان سگ 2 . اگر شما مطمئن هستید که بازی آن را بر روی کامپیوتر شما نصب شده، بررسی لیست.

اگر اشتباهات ضد تقلب آسان با بازی رسمی دانش کمک را بررسی کنید.

من EasyAntiCheat را حذف می کند؟

هنگامی که شما یک بازی است که به آن نیاز به نصب آسان ضد تقلب فقط بر روی سیستم شما نصب شده است. وقتی که بازی را پاک کنید آسان ضد تقلب، بیش از حد لغو نصب است.

اگر نصب Fornite به عنوان مثال، این به طور خودکار ضد تقلب آسان نصب خواهد کرد. اگر Fortnite را به لغو نصب آسان ضد تقلب حذف خواهد شد.

شما دستی آسان ضد تقلب در صورت تمایل می توانید حذف کنید اما شما قادر نخواهد بود به بازی بازی های آنلاین است که نیاز به آن. برای انجام این کار، شما آن با راهنمای نصب بازی پیدا کردن که باید مجددا نصب EasyAntiCheat نصب و اجرای فایل exe EasyAntiCheat_Setup..

به عنوان مثال، اگر EasyAntiCheat نصب شد توسط Fortnite و Fortnite را به پوشه های پیش فرض آن نصب، شما این پرونده در محل زیر پیدا کنید:

 C:Program FilesEpic GamesFortniteFortniteGameBinariesWin64 EasyAntiCheat 

دوبار کلیک کنید فایل “EasyAntiCheat_Setup” آن را راه اندازی.

لینک “حذف” را در صفحه تنظیمات آسان ضد تقلب را از سیستم خود حذف را کلیک کنید.

همچنین می توانید از دکمه “تعمیر سرویس” در اینجا به تعمیر آسان ضد تقلب اگر شما در حال تجربه یک مشکل کلیک کنید.

آسان ضد تقلب لغو نصب شود. شما می توانید بازگشایی این ابزار تنظیمات و کلیک بر روی دکمه “نصب آسان ضد تقلب” دوباره نصب، اگر دوست دارید.

شما نمی خواهد قادر به بازی بازی های آنلاین است که نیاز به ضد تقلب آسان بدون آن. اگر شما سعی می کنید Fornite راه اندازی پس از حذف نصب این ابزار به عنوان مثال، Fortnite به سادگی شما گفتگوی کنترل حساب کاربر به طور خودکار ضد تقلب آسان بر روی سیستم شما نصب مجدد و شروع نشان می دهد بازی.