لانه دوربین هستند بی فایده بدون دوم آگاه اشتراک

ترین Wi-Fi دوربین و ویدیو doorbells ارائه اشتراک پرداخت شده است که همراه با ویژگی های بیشتر اما نیز ارائه لایه رایگان است که به اندازه کافی برای استفاده بیشتر. با این حال، که مورد با دوربین دوم است نه در همه. شما تقریبا نیاز به اشتراک دوم آگاه.

مرتبط با: چه دوم آگاه، و باید به شما پرداخت برای اشتراک?

ردیف دوم را پرداخت آبونمان نام دوم آگاه و آن خانه که 5 دلار در هر ماه (یا 50 دلار در هر سال). که به شما می دهد تاریخ روز پنج ویدئو قابلیت ضبط مداوم 24/7 و چند دیگر از ویژگی های دستی. خبر بد این است که ردیف رایگان دوربین دوم تقریبا بی فایده می سازد در حالی که لایه رایگان است و شما ممکن است سعی کنید وسوسه شدن دور با استفاده از آن.

هیچ ویدئویی که وجود دارد تمام

 IMG_5076

حتی هر زمان که می خواهید در ردیف رایگان زندگی می کنند ویدئویی می توانید. بنابراین، اگر کسی حلقه doorbell خود را و می خواهید ببینید که آن را بدون رفتن به درب, شما می توانید برنامه دوم آتش و مشاهده زنده از خود دوم سلام کنید. و این از ویژگی های مهم است.

اما ما استدلال می کنند که ویژگی مهم است به همان اندازه برای هر دوربین Wi-Fi و یا ویدئو doorbell که آن سوابق ویدیو از هر حرکت شناسایی شده که شما می توانید ببینید که شما از دست رفته است. با این حال، ردیف رایگان در لانه دوربین دقیقا است قابلیت های ضبط ویدئویی صفر.

مرتبط با: چگونه به جای بیشتر از شما لانه بادامک

شما چه دوم تماس “فوری” که فقط ضبط تصوير ثابت هر گاه شخص یا عمومی حرکت است شناسایی شده است. در برخی موارد بسیار خوب کار می کند اما از زمانی که آن چه قرار است به جذب.

گزارشهای ویژه تنها برای سه ساعت

نگهداری می شوند و اگر شما به فکر فوری استاتیک تصویر ممکن است به اندازه کافی خوب، مشکل بعدی در خط است که ردیف دوم را رایگان تنها آنها را برای سه ساعت دوام نگه می دارد.

این زمان حتی نزدیک به اندازه کافی نیست. حتی اقامت 12 ساعت ممکن است مفید باشد اما سه ساعت فقط بسیار مفید است. این بدان معناست که شما نمی تواند مرخصی حتی برای یک روز پر از کار و زمانی که شما صفحه اصلی دریافت سپس در حرکت اسیر چک کردن. را فراموش کرده ام در مورد گرفتن تعطیلات. اگر شما چک نمی کنید تلفن هر سه ساعت، شما نمی خواهد قادر به دیدن چه کسی یا چه دوربین دوم خود را اسیر.

شما هنوز دریافت پایه هشدار اما که است درباره آن

خبر خوب این است که شما هنوز هم دریافت اعلان ها و هشدار هر گاه شخص یا حرکت است شناسایی شده، اما تمام امکانات دیگر که برای دوربین دوم آگهی در اشتراک دوم آگاه قرار می گیرند.

تشخیص چهره مناطق فعالیت و ایجاد قطعات نمایشی و timelapses تمام ویژگی دوم آگاه است که شما باید برای پرداخت است. البته این ویژگی خاص باید مطلق یا هر چیزی نیست, اما آنها چه جدا دوربین دوم از رقابت.

در پایان، انتظار به پرداخت بیشتر از دوربین برچسب قیمت

همه چیز می آید با گزینه پرداخت آبونمان این روزها به نقطه که در آن پس از هر هزینه تا جلو را پرداخت کرده اید شما خواهید هنوز پرداخت هزینه های کوچک هر ماه یا هر سال.

مرتبط با: دوم سلام نصب: 3 چیز شما باید بدانید

مانند در ردیف گفت: پیش از آن، در برخی از محصولات هستند که در واقع کاملا خوب برای بسیاری از مردم. با این حال، این مورد برای دوربین دوم نیست. اگر شما حتی در حال تفکر در مورد گرفتن دوربین دوم از نوع، شما می خواهید به عامل در هزینه های عملیاتی مستمر که دوربین.

به عنوان مثال، که دوربین اصلی قابلیت بزرگ (یعنی دلیل شما را در وهله اول خرید که دوربین های خاص) نیاز به اشتراک دوم آگاه اگر شما را در گرفتن ضریب هوشی کم دوم طرح. در آن صورت شما تقریبا مورد نیاز برای اشتراک را به استفاده از بخش “ضریب هوشی” پرداخت. در غیر این صورت، شما با یک دوربین معمولی دوم.