چرا شما نباید زحمت تعمیر آسیب دیده متصل

خواه از استفاده بیش از حد و یا گربه خود را لعنت آسیب دیده و کابل USB کابل شارژ چیز ساییده یک اتفاق معمول است. آن معمولا ارزش زمان و پول اضافی جهت تعمیر آنها به سر برد.

مرتبط با: چه زمانی که نمی آی فون یا آی پد آن را به درستی وصل

شما احتمالا شارژ آسیب دیده با تجربه کابل که در برخی از نقطه. هنگامی که باتری گوشی های هوشمند است که به سختی روز کل کار آخرين، اون اغلب استفاده می کنید. آنها همچنین به انواع دیگر سوء استفاده قرار گرفتن. شاید شما آنها را تعمیر و شاید شما نیست اما به طور کلی بهتر فقط trashing آنها و جانشين جديد خرید شما.

معمولا ارزان تر است برای خرید جایگزین به هر حال

گوگل چگونه برای تعمیر آسیب دیده کابل شارژ کنید و شما یک تن از مطالب شما با دادن ایده های ارزان در چگونه به انجام درست آن را پیدا کنید اما آن معمولا ارزش زمانی پول و تلاش ندارد — به خصوص با توجه به که کابل جدید وصل آغاز خواهد شد بسیار ارزان هستند.

مرتبط با: را متوقف Huddling با خروجی: دیگر گوشی های هوشمند کابل هستند خاک ارزان

ترین راه حل برای تعمیر آسیب دیده متصل کابل نیاز به مواد است که شما احتمالا لازم نیست که فقط دروغ گفتن در اطراف خانه خود را مانند حرارت برش لوله یا Sugru. شما ممکن است چسب نواری برق را در دست داشته باشد، اما این معمولا ضعیف است — و نه زشت — راه حل.

فقط بازی شیر یا خط هر کابل آسیب دیده و جایگزین جدید خرید بهترین است. کابل رعد و برق پایه برای $6 – دلار 7 در آمازون و یا کابل microUSB جدید برای حتی ارزان تر شما می توانید.

شما گاهی حتی می توانید کابل جایگزین آزاد اگر مال شما را می شکند یا به هر نحوی آسیب دیده می شود. اپل رعد و برق کابل (و همچنین کابل های AmazonBasics) با یک سال گارانتی می آیند و لنگر گارانتی 18 ماه در کابل خود را ارائه می دهد. اگر شما بخواهید سادگی پس از ضمانت نامه تمام شده است گاهی، هر چند، جایگزینی رایگان طولانی می توانید. مسافت پیموده شده خود را، البته، متفاوت خواهد بود اما همیشه ارزش امتحان است.

آید به کابل شارژ گران تر مانند شارژر لپ تاپ تعمیر آن واقع ارزشمند ممکن است. با توجه به شارژر لپتاپ MacBook Pro جدید 80 دلار است که معمولا عملی به یک آسیب دیده خود را پرتاب و خرید یک نیست. اگر برخی از سیم واقعی چیز ساییده شده دارد، بدیهی است، که یک چیز است. اما اگر فقط پوشش بیرونی است که آسیب دیده است، آن را تعمیر حداقل شما بعضی وقت بیشتری می توانید خرید.

چگونه برای جلوگیری از آسیب کابل در وهله اول

تجربه کابل شارژ آسیب دیده گاهی به سادگی غیر قابل اجتناب است — من بوده از طریق سهم من از کابل های آسیب دیده است که من بر این باور بودند که آرامی استفاده می شود. این اتفاق می افتد، اما برخی از راه به حداقل کاهش فراوانی و احتمال آسیب رساندن به کابل شارژ وجود دارد.

اولین خاموش، واضح است: سعی کنید نه به شدت خم کابل خود را در هر راه. این مقدار زیادی از استرس در بیرونی پوشش حفاظتی قرار می دهد و با به اندازه کافی تکرار تخلف مانند آن، پوشش بسیار به راحتی نزاع آغاز خواهد شد.

اگر شما اغلب استفاده از دستگاه خود را در حالی که آن متصل شده است شما ممکن است تعجب که پیچش چقدر کابل استنتاج. انتخاب کنید تا گوشی شما و آن چند بار در جهت یابی مختلف را و شما می توانید یکسری استرس را در کابل خود را.

اگر شما جای نیست به نگرانی در مورد کابل های شما به درمان بیشتر دقت داشته باشد، مقدار زیادی از کیفیت بالاتر کابل شما که آمده با دوام و تقویت پوشش مانند این کابل از AmazonBasics و microUSB این کابل می تواند خرید از لنگر وجود دارد.

آنها کمی گران است، مطمئن شوید، اما زمانی که شما دان آنها خواهیم پرداخت برای خود ‘ تی باید به طور مداوم آنها هر سال یا پس فقط به عنوان شما می خواهم با کابل های معمولی.

مراقب باشید زمانی که با استفاده از کابل آسیب دیده

اگر شما کابل های آسیب دیده و هنوز کار می کند خوب است، احتمال دارد که سیم واقعی نیستند آسیب دیده، اما نه فقط بیرونی لایه محافظ است. با این حال، شما هنوز هم سیم وجود دارد، که که امن نیست قرار گرفته است.

احتمال هر چیزی shorting کردن و ایجاد خطر آتش سوزی احتمالا کوچک هستند اما هنوز هم چیزی است که شما می خواهید را به یک فرصت بزرگ با نیست. حداقل (و بعد از تعمیر کابل)، با آن دقت بیشتری شود و آن را به تنهایی استفاده نمی شود.

در پایان، هر چند، “تعمیر کابل های آسیب دیده با نوار چسب برق و یا چیز دیگری” واقعا واقعا آن را تعمیر کند. این فقط شامل زیر موضوع دروغ و شاید شما هم کمی بیشتر قبل از اینکه شما واقعا نیاز به تعویض آن اقدام به خرید — شما هنوز کابل آسیب دیده است و تعمیر احتمال آسیب نمی جلوگیری از گرفتن بدتر در طول زمان.