چگونه به فعال کردن لرزش با ایکس باکس یک کنترل کننده در بخار

بخار لینک برای کنترل کننده بخار اما شیر ساخته شده است پشتیبانی برای دیگران از جمله محبوب ایکس باکس یک کنترل کننده اضافه شده است. آخرین به روز رسانی سیستم عامل بومی لرزش پشتیبانی اجازه داده اند. در اینجا این است که چگونه به فعال کردن آن.

محدودیت های قبلی در اتصال بلوتوث به معنای که رسمی ایکس باکس یک کنترل کننده عملکرد “سر و صدا” بازی در هر چیزی به جز کامپیوتر با رسمی دانگل های بی سیم و یا سیمی ارتباط مستقیم را پشتیبانی کند. اما اگر شما به روز رسانی سیستم عامل به کنترل خود، یا از طریق کنسول ایکس باکس 1 یا 10 ویندوز شما لرزش بیش از بلوتوث نیز می توانید فعال کنید. برگرداندن تنظیمات چند روی لینک بخار دستگاه جریان و شما آماده برای بازی فعال ارتعاش بازی کامپیوتر از راه دور با کنترل استاندارد بالفعل.

آنچه خواهید کنید

اول، تنها آخرین نسخه ایکس باکس یک کنترل کننده شامل بلوتوث — نسخه قبلی با لینک بخار سازگار نیست. این طراحی جدید گاهی دارای برچسب “کنترل S یک ایکس باکس است.” در حالی که نسخه قدیمی بخش جداگانه براق است که قالب به دکمه های شانه است چون نسخه به روز شده در قالب قسمت دکمه ایکس باکس به پلاستیک پوسته اولیه شما آنها را از هم جدا می توانید بگویید. مانند این:

اگر شما کنترل کننده در سمت چپ, خوب شما برای رفتن. توجه داشته باشید که هر دو طرح در انواع رنگها و الگوها می آیند.

شما هم لینک بخار با اتصال به شبکه فعال به کامپیوتر استفاده کنید و اینترنت و یک کابل microUSB می کنید. شما می توانید سیستم عامل کنترل کننده خود را با 10 ویندوز و یا کنسول ایکس باکس یک بروز رسانی.

گام اول: به روز رسانی سیستم عامل کنترل کننده

اول، شما نیاز به اطمینان که شما کنترل کننده یک ایکس باکس در حال اجرا جدیدترین فریمور که لرزش بیش از بلوتوث. اگر شما در حال به روز رسانی از طریق کامپیوتر، شما می خواهید برای اطمینان از شما دریافت رسمی نرم افزار لوازم جانبی ایکس باکس مایکروسافت ویندوز 10 بزرگ.

راه اندازی app و سپس پلاگین ایکس باکس یک کنترل کننده خود را به کامپیوتر خود را با یک کابل MicroUSB. کلیک کنید در منوی اصلی برنامه “گزینه های بیشتر.”

متنی که با کلیک بر روی “نسخه سیستم عامل:” تا آخرین به روز رسانی را بررسی کنید. یکی در تصویر می بینید — 3.1.1221.0 — آخرین است در زمان نگارش; هر چیزی بعد از آن باید به لرزش بلوتوث را فعال کنید.

اگر سیستم عامل فعلی خود را کنترل قدیمی تر از آخرین به روز رسانی نرم افزار دانلود و نصب آن را اتصال MicroUSB به طور خودکار.

اگر کنسول ایکس باکس یک به روز رسانی خود را کنترل استفاده می کنید، کنسول را روشن و اتصال کنترل کننده. منوی اصلی را با فشار دادن دکمه ایکس باکس در مرکز کنترل باز کرده و سپس سر به سیستم Kinect & >> دستگاه دستگاه & لوازم. کنترل کننده شما در حال برنامه ریزی برای با لینک بخار استفاده از را انتخاب کنید و سپس اطلاعات دستگاه را انتخاب کنید > نسخه سیستم عامل > ادامه. کنسول را دانلود آخرین نسخه از سیستم عامل و نصب آن را به صورت بی سیم.

بسته به نحوه لینک بخار خود را پیکربندی شده است، نرم افزار کنترل کننده ممکن است همه شما نیاز به فعال کردن قابلیت های سر و صدا در کامپیوتر بازی که آن را پشتیبانی. اگر نه، مراحل زیر بعدی.

گام دوم: سوئیچ به مدرن ایکس باکس درایور کنترل کننده بر روی بخار لینک

هم اکنون شما را به سوئیچ به لینک بخار و آخرین درایور برای کنترل کننده شما را قادر می سازد باید. روشن کردن دستگاه و اتصال کنترل کننده خود را اگر شما پناهگاه ‘ تی در حال حاضر، اما هنوز به کامپیوتر شما متصل نشوید. رفتن به منوی تنظیمات بخار لینک اصلی و سپس تنظیمات را انتخاب کنید > سیستم.

در آخرین نسخه از نرم افزار لینک بخار، شما باید گزینه ای را برای “تغییر درایور ایکس باکس کنترل مدرن.” را ببینید آن را انتخاب کنید. منو بی درنگ شما را به راه اندازی مجدد دستگاه بخار لینک، پس برو جلو و انجام این کار. (اگر این گزینه را نمی بینید، هنگام بروز رسانی انجام شده است “بررسی برای به روز رسانی” به روز رسانی سیستم عامل پیوند اصلی بخار و سپس تکرار مرحله دو را انتخاب کنید.)

زمانی که لینک شما بخار راهاندازی با موفقیت است و شما کنترل کننده یک ایکس باکس متصل به آن, اتصال به بازی خود PC و بخار بزرگ حالت تصویر را وارد کنید.

مرحله سوم: پیکربندی بازی شما

با لینک بخار خود را بروز رسانی و کنترل خود را، آن هم برای بازی های منحصر به فرد برای فعال کردن تابع ارتعاش پیکربندی. در حالت تصویر بزرگ هر بازی است که ویژگی های کنترل کننده بومی پشتیبانی را انتخاب کنید.

در منوی تصویر بزرگ بخار بازی مدیریت کنترل کننده بازی را انتخاب کنید > گزینه های.

در منوی کشویی “استفاده از بخار غیر بخار پیکربندی برای کنترل” تابع “جهانی تنظیم (ایکس باکس/سوئیچ)” را انتخاب کنید. در کشویی “[Experimental] تقلید سر و صدا” تنظیمات “در” را انتخاب کنید.

اکثر بازی ها باید این تنظیمات پیش فرض فعال است و شما لازم نیست به آنها را تغییر دهید، اما به یاد داشته باشید که در آن هستند این تنظیمات در مورد بازخورد لرزش را دور می رود. شما همچنین تنظیمات شبیه ساز برای سر و صدا فرکانس لرزش شدید بیشتر یا کمتر تغییر دهید.

حالا تا بازی خود را شروع و رتبهٔ تابع test! که شما هنگام بازی با یک کنترل کننده به طور مستقیم به کامپیوتر شما متصل شما باید بازخورد لرزش را در کم و بیش دقیقا همان سناریو بازی ازطریق بخار دریافت کنید.

اگر شما از هر گونه لرزش احساس کنید از طریق مراحل بالا دوباره و حاصل کنید که همه چیز را به درستی پیکربندی شده است. نگه داشتن در ذهن که اگر شما کنترل کننده باتری های پایین هستند، ممکن است شما به اندازه کافی قدرت موتور لرزش به سمت چپ. شارژ یا تعویض در باتری تازه و دوباره امتحان کنید.