چگونه به تعمیر تار فونت در اطلاعیه موهاوی (با Subpixel Antialiasing)

اپل macOS موهاوی شده؛متوقف subpixel antialiasing همچنین شناخته شده به عنوان قلم صاف کردن، به طور پیش فرض. در مک بوک ایر و یا یک کامپیوتر مک به قلاب تا نمایش شبکیه چشم ارتقاء انواع خطوط بدتر نگاه کنند.

در اینجا این است که تفاوت

Subpixel antialiasing ترفند طراحی شده برای فونت بهتر بر روی صفحه نمایش با رزولوشن پایین تر است. بدون این ویژگی را فعال کنید به طور پیش فرض, macOS موهاوی متن نگاه نازک تر و بیشتر تار در نمایش غیر شبکیه چشم می کند.

در حالی که subpixel قلم، پیش فرض غیر فعال است, شما با یک دستور ترمینال دوباره فعال کردن آن می تواند. چهار تنظیمات ممکن وجود دارد: 0 (غیر فعال) 1 (صاف کردن نور) 2 (صاف کردن متوسط) و 3 (صاف کردن سنگین).

آنها شبیه چی اینجا است:

اگر شما سیستم با نمایش شبکیه چشم را قادر می سازد subpixel antialiasing توصیه نمی. قلم خوب و قابل خواندن در صفحه نمایش شبکیه چشم حتی بدون subpixel antialiasing باید نگاه. اما اگر شما از یک صفحه نمایش شبکیه چشم غیر فعال کردن این ویژگی دوباره توصیه می شود.

چگونه به فعال کردن Subpixel Antialiasing

شما باید یک دستور ترمینال برای تغییر تنظیمات antialiasing subpixel اجرا. برای باز کردن پنجره ترمینال، دستور + فضای باز جستجو انظار “ترمینال” را تایپ و enter را فشار دهید را فشار دهید. شما همچنین می توانید باز کردن یک پنجره یاب و سر دو برنامه های کاربردی > برق > ترمینال.

رونوشت و جای گذاری یکی از دستورات زیر را در پنجره ترمینال و enter را فشار دهید.

سبک نوع خط صاف کردن (1):

 پیش فرض ها currentHost نوشتن globalDomain AppleFontSmoothing اعضای هیات 1 

قلم متوسط صاف کردن (2):

 پیش فرض ها currentHost نوشتن globalDomain AppleFontSmoothing اعضای هیات 2 

قلم، سنگین (3):

 پیش فرض ها currentHost نوشتن globalDomain AppleFontSmoothing اعضای هیات 3 

هیچ نوع خط صاف کردن (0):

 پیش فرض ها currentHost نوشتن globalDomain AppleFontSmoothing اعضای هیات 0 

نشانه ای از مک خود را و ثبت نام در. تا زمانی که شما انجام تغییرات شما به طور کامل اعمال نخواهد شد.

شما میتوانید به راحتی به فونت های مختلف در سطوح صاف کردن را امتحان کنید. شما فقط باید به خروج و ثبت در قبل از بعد از اجرای هر دستور می توانید تغییرات را مشاهده کنید.

این فرایند در اطلاعیه موهاوی پاسخ بتا 3، همچنین به عنوان macOS موهاوی عمومی بتا 2 مورد آزمایش قرار گرفت.