بهترین قابل حمل بررسی سیستم های تهویه مطبوع گیک

تابستان در نیمکره شمالی اینست است. اگر شما در یک موقعیت برای تهویه هوا نصب کنید، گزینه های خود را برای تسکین حرارت در خانه خود را محدود است. اینجا بهترین انتخاب های قابل حمل. چون بر خلاف کل خانه واحد یا واحدهای سنگین پنجره نصب شده, شما به راحتی آنها را حرکت می کند

واحد برق “قابل حمل” چنین نامیده می شود. نسبت به خواهران beefier آنها aren ‘ ŧ ایده آل; آنها از سیستم AC مرکزی هستن کمتر و فضای بیشتری از دائمی پنجره نصب سیستم به طور کلی هزینه در مورد مشابه و مجموعه نیاز به یک پنجره به اگزوز هوای گرم را. اما اگر شما اجاره خانه خود را و یا شما نیاز به سرعت خنک کردن اتاق خاص، آنها می تواند بهترین راه حل در دسترس شما. فقط محدودیت شما در حال کار با درک: قوی حتی ترین واحد برق قابل حمل قادر نخواهد بود برای خنک کردن بیشتر فضای بیشتری نسبت به متوسط اتاق نشیمن (500 فوت مربع). تلاش برای خانه ای بزرگ با اتاق های متعدد را با یک یا چند واحد های قابل حمل دانلود عملی است.

جز اون سرد خارج به جای داخل AC قابل حمل با این نسخهها کار در اصل همان یخچال. دستگاه در هوای گرم از اتاق می کشد و آن را در گذشته کندانسور دمیدن هوا سرد برگشت به اتاق و هوای گرم از طریق یک شلنگ را بیرون از پنجره خسته کننده چرخه. کوچکتر از واحد برق ظرفیت با BTU واحد حرارت بریتانیایی ابراز. 8.000 BTU AC می توانند کوچک اتاق خواب یا دفتر (150-250 فوت مربع) 10-12000 BTU می توانند اتاق متوسط و یا آشپزخانه و واحد BTU 14.000 بزرگتر می تواند رسیدگی به فضای باز بزرگ — تا زمانی که آنها خیلی بزرگ نیست و ترجیحا از سقف بالا را ندارد. البته با استفاده از واحد بزرگتر در اتاق کوچکتر آن سرعت بیشتری خنک خواهد شد. توجه داشته باشید که بیشتر قدرتمند واحد، سر و صدا بیشتر آن در عمل کنند.

بهترین سه گزینه در بازار را انتخاب کرده اید: مدل کلی بهترین بهترین ها را برای خریداران در بودجه و بهترین ها را برای کسانی که فقط نیاز به واحد AC کوچک تکمیلی سرد اتاق خواب.

بهترین کلی قابل حمل کولر: Whynter قوس 14S ($ 453)

قوس 14s بالا انتخاب کنید در طاقچه AC قابل حمل است و ستایش بالا دریافت در سراسر هیئت مدیره. ظرفیت BTU 14.000 خود می توانند اتاق تا 500 متر مربع و شامل مدل پنل دیجیتال عملیات کنترل از راه دور دو فیلتر هوا یکپارچه (یک کربن برای ن, فیلتر گرد و غبار قابل شستشو ساده یک) و کیت کامل پنجره. این طرح با استفاده از راه اندازی دو، که هر دو نیش ترمزی میزند و بین هوای گرم از قسمت بیرونی پنجره به چرخه کندانسور. بر خلاف طرح تک، به این معنی آن نمی ایجاد فشار منفی هوا در اتاق نقاشی در هوای گرم بیشتر از بقیه از خانه و کاهش بهره وری آن. و بر خلاف طرح های اولیه این مدل اکثریت قریب به اتفاق آن آب سربسته انباشته شده به طور مستقیم از طریق شلنگ، شما تنها می باید برای تخلیه مخزن بسیار گاهی اوقات هنگامی که رطوبت بیش از 70% معنی اخراج خواهد شد.

این مدل Whynter دارای سه حالت عملیاتی: کولر کامل فن ساده با کندانسور دیگر درگیر و dehumidifier. مدل ارتقا کمی عنصر حرارت را به آن فن دادن آن طول ابزار می افزاید. همه فناوری که در یک بسته با بیشترین قدرت موجود بدون ارتقاء به مدل های صنعتی، Whynter قوس 14S انتخاب آسان برای بهترین دسته.

بهترین بودجه قابل حمل کولر: سیاه دکر & BPACT10WT ($ 288)

اگر شما پول نقد strapped اما شما نیاز به کمک حرارت سریع، غیر دائمی برای این مدل سیاه دکر & بروید. آن قدرت BTU 10.000 باید قادر به اتاق متوسط به رسیدگی به طور موثر و که زیر 300 دلار، این بانک شکستن نیست. همان طراحی در رتبه های بالاتر BTU را با قیمت های قابل مقایسه ارائه شده است. با وجود ماهیت بودجه AC کنترل دیجیتال و از راه دور، تابع پس شامل آن ساعت در ضربات به طور خودکار به عنوان warms خانه خود را تا و فیلترهوای قابل شستشو. طراحی تک شلنگ آن کارآمد از مدل Whynter بالا، بنابراین مطمئن شوید که برای نگه داشتن درب بسته و پیش نویس جلو بو کاربردی واحد استفاده شده است، اما آن بیشتر از مهر خود را از طریق شیلنگ تخلیه کمتر نیاز به اگزوز باشد نیست.

بهترین اتاق خواب قابل حمل کولر: JHS A001 و 8KR/D ($ 372)

زمانی که همه شما نیاز است فوق العاده کمی خنک کننده در اتاق خواب خود را برای آن شب گرم و آرام عمل مهم تر از قدرت خام است در طراحی JHS این ایده آل است. آن می تواند مبادله بین AC کامل dehumidifier و فن ساده دو سرعت در پرواز. همچنین شامل یک تابع کامل 24 ساعت ساعت و “حالت خواب، که اجازه خواهد داد که برای حدود کمی بزرگتر از درجه حرارت در اتاق برای جلوگیری از فعال شدن کمپرسور در حالی که شما خواب هستید. لمس متفکر است. موجودی تسلی شامل سیستم تبخیر خودکار است که آب سربسته تحت شرایط نور کنترل از راه دور و فیلتر قابل شستشو کاربر باید اخراج. که تنها 44 پوند آن نیز یکی از سبک ترین مدل های اطراف، برای آن موارد نادر زمانی که کاستورهای شامل نیست به اندازه کافی برای حرکت آن در اطراف خانه خود را است.