دنده Smarthome می یابید به گرفتن شما آغاز بررسی گیک

فرو بردن انگشتان خود را به جهان smarthome می تواند تلاش گران است، اما آن را ندارد به. هستند بسیاری از محصولات واقعا بزرگ نسبتا ارزان هستند که شما می توانید smarthome کامل خود شروع به ساخت.

توجه داشته باشید هر چند، قیمت حتی ارزان تر محصولات smarthome لزوما کم نیست. شما هنوز چند صد دلار با تعداد انگشت شماری از smarthome دستگاه شروع به کار پرداخت. با این حال، مقرون به صرفه با توجه به آن را واقعا آسان به صرف هزاران دلار تجهیز خانه خود را با انواع و اقسام محصولات smarthome است که چند صد دلار است.

بدون خدا نگهدار بیشتر، تعداد انگشت شماری از محصولات ارزان smarthome است که مناسب برای شما smarthome اول گرفتن زمین اینجا هستند.

فیلیپس رنگ سفید کیت شروع (70 دلار)

هوشمند چراغ است جای بسیار خوبی برای شروع هنگام ساخت خود را smarthome با صرفه و فیلیپس سفید رنگ کیت شروع (70 دلار) شما می توانید دریافت وجود دارد.

حتی اگر که برای شما کمی گران است، به خاطر داشته باشید که این نیز شامل مرکز اصلی است که شما نیاز دارید برای لامپ سر و این هزینه تا جلو بزرگ تنها شما باید برای مقابله با است. پس از آن، شما می توانید اضافه کنید در بسیاری از رنگ لامپ به عنوان دوست دارید در آینده با شروع در مورد $10 در هر لامپ، تمام راه تا $40-$ 50، لامپ و یا نه آن را در فروش است.

مطمئنا شما نیز با سوئیچ نوری هوشمند در عوض، می تواند و هزینه احتمالا در مقایسه با لامپ های هوشمند حتی خواهد شد از، اما هر کسی دارای مهارت های سیم کشی لازم برای جایگزینی سوئیچ نور در اطراف خانه — فیلیپس سر چراغ هستند به سادگی screwing در لامپ ، تجمع های کوچک. این نیز آنها را مناسب کامل برای مستاجر باعث می شود که در آن چیزهایی rewiring گزینه نیست.

شرکت Honeywell شاعرانه T5 هوشمند ترموستات (150 دلار)

ترموستات هوشمند را می توان بزرگ، اما توپخانه رتبهٔ 250 دلار برای مدل بالا ردیف نیست همیشه در کارت برای برخی از مالکان. با این حال، گزینه های بودجه موجود هستند از جمله Honeywell T5 شاعرانه (150 دلار).

آن را نیز یکی از بودجه ما تراکم در ما بهترین راهنمای ترموستات هوشمند و اغلب در فروش برایتان می تواند به عنوان کم $100 در طول سال.

در حالی که آن به برخی از ویژگی های پیشرفته از گزینه های بالا ردیف (مانند خودرو آموزش استفاده از تاریخ و تشخیص حرکت) ندارد، آن هنوز است مبانی هوشمند است که شما بیشتر احتمال دارد به هر حال، دنبال مانند کنترل از راه دور, geofencing, برنامه, و یکپارچه سازی با دستیاران صدا بزرگ.

TP-Link Kasa پلاگین هوشمند (20 دلار)

اگر می خواهید به نوبه خود گنگ لوازم و دستگاه های خود را به آنهایی که هوشمند, هوشمند شاخه بسازیم که اتفاق می افتد. آنها همچنین بسیار ارزان است.

به طور خاص، TP-Link Kasa هوشمند Wi-Fi وصل کرده (20 دلار) احتمالا ارزان ترین پلاگین هوشمند در دسترس است و همچنین انتخاب در راهنمای بهترین شمع هوشمند ما است.

این پلاگین های هوشمند بسیار اساسی است، اما با ویژگی های لازم مانند پشتیبانی از الکسا و گوگل دستیار و Cortana و IFTTT می آید. و شما می توانید راه اندازی صحنه و چراغ و دستگاه های دیگر به طور خودکار روشن و خاموش در یک برنامه به طور چراغ هنگامی که شما در تعطیلات. بدیهی است که آن نیز دستی از طریق حدود Kasa

با استفاده از کنترل می شود WyzeCam (26 دلار)

یکی از مفید ترین محصولات smarthome که هر کسی می تواند لذت و بهره سنگین یخ اعتماد Wi-Fi دوربین و WyzeCam (26 دلار) است در مورد به عنوان ارزان به عنوان آن می شود.

ما این دوربین بسیار دوست و است که چون ورزشی آن 1080ص فیلم دید در شب، تشخیص حرکت با اعلان های دو طرفه صوتی و ذخیره سازی ویدیو رایگان. آن حتی می تواند شناسایی منحصر به فرد برای تلفن های موبایل دوست زنگ دود و شما اجازه می دانم مورد آن اگر شما دور از خانه.

آن 110 درجه میدان دید نیست هر چیزی به نوشتن صفحه اصلی درباره، اما برای کمتر از $30، به طور جدی سخت به شکایت در مورد این دوربین است و آن علاوه بر بزرگ در هر smarthome با صرفه برای اطمینان کنند.

حلقه Doorbell (100 دلار)

درست مثل دوربین Wi-Fi doorbell ویدئو را می توان یک دستگاه واقعا مفید smarthome و حلقه هنوز doorbell ویدئو اصلی آن برای تنها 99 دلار به فروش می رساند.

این راه ارزان تر از دیگر doorbells ویدئو در بازار از جمله جدیدتر حلقه Doorbell 2 دوم سلام های SkyBell HD که 200 دلار یا بیشتر می باشد.

حرکت نزولی، با این حال، که اصلی حلقه Doorbell تنها 720 p ویدئو کند و باتری داخلی قابل جابجایی نیست، اما آن میدان دید کمی گسترده تر از مدل جدیدتر را داشته است. به علاوه، این هنوز هم دید در شب دو طرفه صوتی و توانایی اتصال به سیم کشی doorbell موجود خود را.

آمازون اکو نقطه یا گوگل صفحه اصلی مینی (50 دلار)

برخی می گویند که smarthome کامل بدون دستیار صدا برای کنترل آن، و شما نیست ارزان گیلاس در بالا با نقطه اکو و یا گوگل صفحه اصلی مینی می توانید محل ممکن است ، که هر دو به قیمت آن 50 دلار.

همانطور که هر دو آنها پشتیبانی از تعداد زیادی از دستگاه های smarthome شما واقعا با هر کدام از این نمی تواند به اشتباه. با این حال، شما ممکن است با یکی بیش از دیگری، بسته به چند چیز است.

اگر شما در خانه خود تلویزیون چهار به عنوان مثال، شما می توانید نقطه اکو به این کنترل به منظور آسان تر به مطالب در خود تلویزیون استفاده. به همین ترتیب، اگر شما یک کاربر Chromecast، گوگل صفحه اصلی مینی ممکن است بیشتر تا خود کوچه باشد.

هر پلت فرم شما را برای انتخاب با این حال، ما توصیه می کنیم حداقل تلاش کردن دستیار صوتی به دور از تجربه تمام smarthome. اگر شما نمی توانید در خانه خود را خم AC و چراغ کم نور داد پس از همه, شما واقعا در آینده زندگی می کنید؟