Xiaomi Mi حداکثر 3 در فیلم بیرون درز با 5, 500میلی آمپر ساعت باتری

 Xiaomi حداکثر Mi 3 دیده می شود. TENAA

Xiaomi Mi حداکثر 3 ظاهرا نشان داده شده در فیلم بیرون درز دست جفت کردن است شده. فیلم به قبل از برداشت شده توسط انفجار Gogo در Weibo سرچشمه گرفته است گفت و Slashleaks (از طریق Gadgets360 ) و آنها به ما نگاهی به طراحی ممکن است و برخی از مشخصات.

3 دقیقه حداکثر برای چند ثانیه آشکار در هر دو فیلم دیده می شود اما کافی است برای ما به مفهوم اساسی گلوله: phablet با سنسور دوربین عقب عمودی نصب شده و اسکنر اثر انگشت عقب.

فیلم ها نیز که دو تن از انواع رنگ های احتمالی آن اشاره: سیاه و طلا.

در مقابل مشخصات دشنه در بدن به گوشی نشان می دهد آن خواهد شد که 6.9 اینچ 12MP + 5MP دوربین عقب و 5, 500میلی آمپر ساعت باتری — بالاترین ظرفیت milliamps هنوز برای سری مکس Mi (حداکثر 2 5 بود، 300mAh و اصلی 4 850mAh بود).

اگر آن مشابه ظرفیت باتری پیشنهادی 3 حداکثر سکته قلبی در این فیلم ها دیده می شود همان تصویر بیرون درز دیدیم که در آغاز سال، نیست. مثل یک در لیست TENAA اخیر ما مشکوک Mi 3 حداکثر (در بالای صفحه دیده می شود) این نسخه بیشتر است. لیست TENAA باتری به عنوان کمی کوچکتر زمین بود که 5, 400mAh, اما این فقط حداقل تاریخ ظرفیت لیست می تواند به جای معمولی. مقاله مرتبط

هیچ چیز خاصی که این نقطه، اما در هر صورت مدیر عامل Xiaomi بنابراین ما نمی باید طولانی برای پیدا کردن آنچه که آن همه مورد تلفن اینجا در ژوئیه، می کردند است.