معامله: بلو LTE X بزرگ بیش از 50 ٪ خاموش در فقط 69،99 دلار

 آبی بزرگ X LTE امروز در AAPicks ما است کلمه آبی LTE X بزرگ قفل گوشی های هوشمند بودن که ترویج کمتر از نصف قیمت ها . ما فکر می کنیم شما می خواهم برای دریافت در این معامله.

بلو LTE X بزرگ بدون شک گوشی ورود ، اما آن نشانی از یک کار بسیار زیبا از disguising که حقیقت. شیک، با تمام فلزی طراحی آن دادن احساس حق بیمه و 5.0 “صفحه نمایش HD ، که در دو طرف منحنی.

جلو و عقب دوربین های LTE X بزرگ در لحظات زندگی جذب بیش از کافی به ، و 1.3 گیگاهرتز چهار هسته پردازنده نیز کافی برای گوشی های هوشمند بودجه است. مگر اینکه شما به دنبال بالا پایان بازی و یا در حال اجرا در ده ها تن از برنامه در یک بار، LTE X بزرگ می تواند کار مهارت به عنوان راننده روزانه خود یا تلفن را ذخیره کنید.

 بلو بزرگ LTE X

این گوشی ایده آل برای دانش آموزان بودجه است، کیت کارفرمایان به دنبال كاركنان ، و یا هر کس دیگری که فقط می خواهد یک تلفن است که بانک شکستن نیست!

Vitals بزرگ X LTE در اینجا:

  • اندیشه 7.0 نان بادامی.
  • 5.0 “با کیفیت بالا، صفحه نمایش شیشه ای کلاسیک.
  • 8 مگاپیکسل دوربین اصلی با فلش.
  • 5 مگاپیکسل دوربین جلو فلش selfie.
  • 8 GB حافظه داخلی (قابل ارتقا تا 64 GB) و 1 GB رم
  • قدرتمند MediaTek 6737 تراشه با 1.3 گیگاهرتز پردازنده چهار هسته ای.
  • را کلیک کنید, GSM دو سیم کارت.

Dailysteals بدیهی است که برای روشن شدن اتاق انبار دنبال چون در حال حاضر شما می توانید انتخاب کنید تا با نام تجاری جدید بزرگ X LTE فقط 69،99 دلار. با توجه به خرده فروشی قیمت 150 دلار که کاملا صرفه جویی است. گارانتی یک ساله گنجانده شده است.

آگاه باشید، سهام در این معامله ، بنابراین اگر شما می خواهید به در نمی dawdle محدود است. بنابراین شما فراموش نکنید کردن آمار دکمه زیر!

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!