شراب خواری در تماشای نشان می دهد جان چه می کند تلویزیون ویژه (و آن را نیز بد برای شما)

شما تصمیم به نمایش جدید در Netflix را بررسی کنید. قبل از آن را متوجه شما نه قسمت عمیق و 4:00 بعد از ظهر. شراب خواری در حال مشاهده رضایت بخش در زمان می شود ممکن است اما این خرابه چه نشان می دهد در وهله اول باعث خاص.

وقتی که می آید نشان می دهد تحقق خودشكوفايي، استعدادهاي تماشای binge نمایش

در هفته، هفت روز بین قسمت. در آن زمان مردم به طور کلی قسمت بحث با دوستان و خانواده به تشریح هر آنچه را که اتفاق افتاده و فقط به طور کلی در مورد آن فکر می کنم. این افکار به نمایش در هفته آینده به ارمغان آورد و تمامی مراحل تکرار شده است. هفته به هفته برای یک فصل کامل این افکار و احساسات ساخت.

این منجر به ارتباط عمیق تر با شخصیت و درک بهتری از جهان در آنها زندگی می کنند و تقریبا احساس “ضرورت” (نشان می دهد، البته درباره آنچه در جریان است با آنها بسته). اینها همه چیزهایی که از دست داده اند — به میزان حداقل — هنگامی که دهد به عیاشی تماشا. به جای گرفتن وقت واقعا تمرکز بر شخصیت و جهان در حال مشاهده طول می کشد دور با ارزش ترین بخش از آنچه باعث می شود تلویزیون آنقدر بزرگ عیاشی. بازیگری، نوشتن و داستان های همه را به یک معنا خاموش شده. قادر به کاهش تاثیر عاطفی چه اتفاقی می افتد به شخصیت است که ایجاد می کند حذف می شود.

مطالعه اخیر انجام شده توسط دانشگاه ملبورن که شراب خواری در حال تماشای نمایش تحقق خودشكوفايي، استعدادهاي ثابت. مطالعه خیلی ساده بود: آن سه گروه کاربران پخش همان نشان (فصل اول بازی ها ) در یک هفته و 6 هفته نشسته است. شرکت کنندگان پس از آن بودند بعد از 24 ساعت، یک هفته، و 140 روز رسید، سوال. مشارکت کنندگانی که binged نشان می دهد بسیاری از آنچه را تماشا در پایان مطالعه، و همچنین با بهره گیری از نمایش “قابل توجهی کمتر.” گزارش را فراموش کرده بود

در مقابل، گسترش گروه است که نشان می دهد به تماشای بیش از شش هفته — یک قسمت در هفته — بود حفظ و نگهداری حافظه قوی ترین و بیشترین لذت در تماشای پايان آزمايش گزارش. البته یک مطالعه نمی آید به چگونه واکنش هر شخص به تماشای نشان می دهد تمام شود، همه به پایان رسید.

این عمدتا به دلیل پدیده روانی به نام “hedonic سازگاری” است — تنها به این معنی که چیزهای جدید جدید برای همیشه لطفا برای ماندن نیست. هنگامی که شما شروع به تماشای نمایش جدید هیجان انگیز و تازه است، اما، با گذشت زمان، آن را به “عادی” تبدیل شده و احساس های قدیمی شروع می توانید. Binging نشان دادن آن احساس تازه در کوتاه مدت (هزینه بیشتر لذت دراز مدت) نگه می دارد.

اما همانطور که قبلا ذکر آن نیز کاهش می دهد هیجان. اگر استراحت بین قسمت وجود ندارد، احساس عصبی بودن و پیش بینی تا حد زیادی کاهش می یابد. که بخش بزرگی از آنچه باعث می شود مجموعه تلویزیونی ویژه است.

همچنین ایده که ارتباط عاطفی شما را با آنها حتی قوی تر است که صرف هفته، ماه، و یا حتی سال با شخصیت است. دیدن چیزی رخ می دهد با شخصیت شما در حال مشاهده برای مدت ها تاثیر عاطفی بزرگتر از دیدن آن اتفاق می افتد به شخصیت شما فقط مدت کوتاهی شناخته شده است.

پیامدهای دیگر به نظر اینجا هم وجود دارد — روانی و فیزیکی و عاطفی.

Binging می تواند تبدیل به اعتیاد آور و منجر به افسردگی

Rawpixel. com / Shutterstock. com

مردم دلیل وجود دارد عشق دهد binge بسیار در حال مشاهده: احساس خوبی. فعالیت های لذت بخش مغز به دوپامين در بدن احساس طبیعی لذت دادن تولید می شود. از این احساس خوبی است، بدن و مغز به طور طبیعی به انجام آن را می خواهم. مشکل این است که این می تواند اعتیاد آور تبدیل — بدن به “احساس که از عیاشی نشان می دهد تلویزیون در حال تماشای طلب” شروع خواهد شد.

البته این اعتیاد نیست همانند اعتیاد به مواد مخدر در مفهوم واقعی کلمه — بیشتر قابل مقایسه با راه بدن واکنش نشان می دهد زمانی که مواد مخدر است که ابتدا به سیستم مطرح است. اعتیاد در آن زمان نیست، اما بدن آن احساس خوب می داند. آن سپس که بیشتر است که می تواند منجر به کاربر مصرف دارو بیشتر اغلب، به نوبه خود کامل در جسمی اعتیاد به مواد مخدر منجر به احساس مثبت می خواهد.

شراب خواری در حال تماشای تلویزیون را نشان می دهد نیست بد این دوره اما نقطه هنوز باقی مانده است: هر چیزی که باعث می شود مغز دوپامین تولید می تواند تبدیل به اعتیاد ولع مصرف.

نیز وجود دارد که دیگری هم این: افسردگی است که می آید همراه با نمایش کامل. پس از جلسات عیاشی است بیش از, زیرا این بالا بیش از موقعیتی افسردگی در مجموعه.

می تواند از تلفات در روابط زندگی واقعی

در حالی که نشئه آور ولع مصرف را احساس ناشی از دوپامین مثل یک معامله بزرگ به نظر می رسد نیست — و در کوتاه مدت ممکن است — می تواند منجر به مسائل بزرگتر. در جدول زمانی طولانی تر مغز به تمایل این احساس بیشتر از مسائل همدم انسان است که ممکن است منجر به در روابط دنیای واقعی شروع می شود.

هنگامی که دهد به تنهایی، binged است که می تواند تبدیل به یک جایگزین برای همدم انسان این واقعا مشکل شوند.  به جای ارتباط با دوستان و خانواده این اتصال در عوض با تلویزیون ساخته شده است. این هزینه عاطفی می آید به خصوص اگر آن را به یک نقطه که در آن شب با netflix بکشد در طول زمان صرف با دوستان و خانواده انتخاب شده اند می شود.

نشسته است شما

به قتل دیو کلارک دیجیتال عکس / Shutterstock. com

آن است دانش مشترک که نشسته پشت میز همه روز وحشتناک برای سلامتی شما است، اما ما اغلب نمی بیند نشسته تاشو و یا بر روی نیمکت از همین lounging. حقیقت، با این حال، آن است که فقط به عنوان بد است — شاید بدتر.

نشستن برای مدت زمان طولانی نه فقط بد در پشت و وضعیت عمومی، بلکه قلب است. در واقع یک مطالعه منتشر شده در مجله انجمن قلب آمریکا که کسانی که تماشای تلویزیون بیش از سه ساعت دو روز نشان داد خطر مرگ زودرس.

البته، در حالی که شراب خواری تماشای دهد قطعا است برخی از اثرات منفی آن همه بد نیست

است، نیز وجود دارد برخی از افرادی که دو دهد قراردادن یک بیش از حد.

به عنوان مثال، binging تلویزیون می تواند فرار از دنیوی، تقلا everday از زندگی. این به خودی خود می تواند برطرف کننده استرس — راه به دور از فشارهای روزمره زندگی برای چند ساعت.

آن نیز می تواند تشویق روابط عمیق تر با مردم — مخالف نقطه پیش از آن ساخته شده — چون آن به ما می دهد چیزی جدید برای اتصال در. افرادی که به تماشای برنامه های همان همیشه چیزی برای صحبت در مورد، که می تواند به تقویت روابط بهتر است. Binging مفید برای اینترنت فقط نشان می دهد (مانند اکثر عناوین netflix بکشد) که همه در یک بار منتشر می شوند در حالی که این آثار برای نشان می دهد که در هفته است. اگر کل نمایش مشاهده کرده است, سپس هر کس در همان صفحه و آن آشکارا می تواند مورد بحث.

Binging تلویزیون را نشان می دهد می تواند همچنین الهام بخش و انگیزه برای برخی از مردم — به خصوص هنگامی که هر یک از شخصیت های تبدیل شده “و سرمشق است.” این می تواند کمک به مردم قوی تر، بیشتر الهام گرفته و بیشتر در راستای آنچه آنها را برای خود. به عنوان مثال، کسی که به طور کلی خجالتی و منفعل می تواند الهام برای ایستادن در یک وضعیت که در آن نه آنها به طور معمول چون شخصیت های مورد علاقه خود را در زمان مناسب می اگر الهام بخش شخصیت قوی و قاطعانه دیده می شود،.

به عبارت دیگر: شخصیت های تلویزیونی می تواند قهرمانان واقعی. تماشای شخصیت های مورد علاقه در غلبه بر مانع و یا مقابله با وضعیت آسیب زا بهتر مقابله با چیزهایی که در زندگی واقعی مردم کاملا کنید. این شخصیت های داستانی را می توان فقط به عنوان الهام بخش، انگیزه، و–مهمتر — واقعی به افرادی است که سازمان دیده بان و آنها را دوست دارم.

و حقیقت این است که نشان می دهد بیشتر به شراب خواری در حال مشاهده پدیده، به طور خاص استفاده از آن را نوشته هماهنگ شدن. در بسیاری از سایت های جریان فصل کوتاه تر نشان می دهد با خط داستان بیشتر ادامه و قسمت “فیلر” کمتری می بینید. در اصل، آنها بیشتر شبیه به خواندن رمان تبدیل — مختصر صمیمی پرت کردن با برخی از شخصیت های بزرگ، و سپس شما را در حرکت.


همه که می گویند که هیچ کس باید binge سازمان دیده بان نشان می دهد. خواهم گفت می رود, همه چیز در حد اعتدال خوب است. نمایش جدید هر روز به binging احتمالا چیز خوبی نیست و اگر شروع به تاثیر روانی یا احساسی منفی، وقت آن رسیده احتمالا به مرحله دور برای کمی در حالی که.

تصویر های اعتباری: Rainer_81 / Shutterstock. com