دید و کنترل با MazeBolt DDoS ابزار کاهش

تحقق حوزه امنیت متنوع و پیچیده و سرعت در حال تغییر است که MazeBolt برای ایجاد و به طور مداوم به روز رسانی سیستم است که اجازه می دهد تا مشتریان به سرعت تا کنون انطباق آورده تهدیدات اینترنتی در حال تحول است. در این مصاحبه مدیر عامل MazeBolt متی Andriani مذاکرات در مورد گفتمان و پیامدهای حملات DDoS و خوانندگان سفت دفاع کرد.

به اشتراک بگذارید چه بود چشم انداز خود را که گری MazeBolt?

در MazeBolt شروع در 2013 پس از کار کردن در سازمانی سازمان های بازرسی و Radware بیش از 10 سال.

در من نقش کارمند گذشته من با زمان واقعی حملات DDoS در برخی از سازمان های بزرگ در جهان، از جمله بخش های مالی و دولتی خرید و فروش شد.

این شرکت بزرگ با بودجه های امنیتی ظاهر نامحدود، اما در زمان واقعی با بهترین تکنولوژی و منابع انسانی در محل، آنها هنوز هم بسیار بد از دست دادن مقدار بسیار عظیمی از درآمد و لون شهرت بد قرار گرفتند.

در متوجه که دلیل اصلی برای این دید ضعیف خود را فعالانه بیش از آنچه به آنها تأكید شد بود و یا در زمان واقعی در طول حمله چه آنها را تحت تاثیر قرار بود. آنها را هم برای بررسی اگر “خارج از جعبه” محصولات که آنها را برای پرداخت تحت حمله شدید حالات کار واقع. در عوض، آنها تا به حال برای پیدا کردن راه سخت که آنها بودند که هدف کمپين DDoS یا فیشینگ.

نگاهی به عنوان مثال عملیات Ababil. آن را در سال 2012 در سطح فنی آغاز شده. بزرگترین بانک ها و موسسات مالی در امریکا کاملا باز می شد و تقریبا هیچ چیزی را که آنها در مورد آن در زمان واقعی انجام می شد. حتی اگر تکنولوژی صحیح مستقر بودند.

من می خواستم به دید و کنترل به مشتریان.

در آن زمان، هک کردن مبارزات به طور معمول حملات DDoS و ایمیل های فیشینگ، شما را به دادن اطلاعات کاربری و از آنجا که سیستم را پایین آورد و بهره برداری از محیط شما را مانع فریب شامل. این است آنچه ما را کمپین حمله تماس. با چنین مبارزات حمله سایبر بردار چند پایین طور متناوب برای روز، هفته یا حتی ماه عمل Ababil دیده می توانید.

چه MazeBolt می کند منحصر به فرد است؟

محصول MazeBolt است که اصل به کلی از تهدیدات موجود را در آسان به صورت خلاصه و بستن شکاف آسیب پذیری جلوتر از زمان ساخته شده است.

ما به شدت تمرکز بر انکار سرویس اعتبار سنجی. DDoS آزمایش فن آوری است که بیشتر کارآمد و بالغ تکنولوژی امروز، به عنوان آن گسترش قابلیت تشخیص از چند ده ها تن از آسیب پذیری به صدها یا حتی هزاران نفر از آنها، در طور مداوم و بدون اختلال را توسعه داده.

اخیرا، ما را دریافت گرانت از اتحادیه اروپا که ما انقلابى DDoS غیر مخرب تست تکنولوژی که وسیع ترین پلت فرم ارزیابی آسیب پذیری در دسترس است به رسمیت شناخته شده.

آسیب پذیری شکاف شکاف که اجازه می دهد تا حمله DDoS به دور زدن خود را دفاع و ترک خود از سیستم های مهم موجود است.  که با استفاده از محصولات ما شما فعالانه و جلوتر از زمان بازیگران که زیرساخت های فناوری خود را ممکن است تهدید می دانم، شما لازم نیست که مختل عملیات خود را برای پیدا کردن، این تغییر پارادایم در DDoS تست جهان یعنی. ما می توانید پیدا کردن آسیب پذیری های مداوم و به حداقل رساندن فاصله به کمتر از 5%. کاملا انقلابی است و ما که با ما، مشتریان قابل توجهی امن تر از هر دیگر فن آوری وجود دارد می توانید ببینید.

یکی از اجزای اصلی است که ما را از رقبای ما افتراق جزء خدمات است. یک تیم قوی است آن همه ارزشمند می سازد. ما گزارش های عملی است که مشتریان ما می توانید دفاع سفت و گروهی که آنها را در درک مفاهیم و عاقلانه تصمیم گیری کمک می دهد. ما حفظ رابطه نزدیک با مشتریان خود را برای اطمینان از آنها بیشتر از محصولات ما.  

آنچه باعث می شود حملات DDoS مشترک و که باید از آنها آگاه باشد?

هر کسی که نیاز به قابلیت اطمینان آپ تایم می باید آگاه باشند از DDoS. مهم نیست که اگر شما یک بانک یا یک سایت تجارت الکترونیک, سایت زیرساخت عمومی سایت رزرو بلیط و غيره. هر کسب و کار است که نیاز به آنلاین باید بسیار نگران از حملات DDoS است. به خصوص اگر شما کسب و کار متکی به قابلیت های آنلاین، حمله DDoS می تواند کسب و کار شما را در یک بار توقف. دوره نقاهت بعد از خرابی DDoS شرکت سرمایه گذاری به طور متوسط 2 میلیون دلار در هر حمله هزینه.

اگرچه DDoS اطراف برای یک مدت طولانی شده است، هیچ گلوله نقره ای برای جلوگیری از آنها وجود دارد. برای انجام این کار شما نیاز استراتژی جامع است که شامل ارزیابی مداوم و افزایش قابلیت تجزیه و تحلیل زمان واقعی. MazeBolt فراهم می کند یک محصول است که فعالانه شکاف آسیب پذیری DDoS را می بندد.

زمانی که پاسخ به حملات تیم شما باید آماده برای تصمیم گیری در زمان واقعی است. آنها باید نحوه تماس با خود را فروشنده DDoS امنیت و کنترل تکنولوژی آنها را در محل می دانند. جزء بزرگ از آنچه ما آماده است منابع انسانی خود را برای بدترین سناریو مورد تا تیم خود را آماده خواهد شد زمانی که حمله می آید و سرانجام خواهد آمد.

روند جدید آنچه ما می توانیم در راه حملات DDoS در حال رسیدگی انتظار?

بدیهی است که من Mazebolt به عنوان بخش بزرگی از آینده است. ما کار بسیار سخت برای پیدا کردن راه حل برای مشکل DDoS; ثبت اختراعات در انتظار داریم و پروژه های بزرگ محصول در خط لوله آینده، ما در حال تلاش فعالانه برای حل این مشکل در راه است که آن کنترل به پرسنل امنیتی هنگام مواجه با این بردار حمله ویرانگر را به طور کامل.

البته، DDoS هرگز خواهد شد چیزی از گذشته، اما ما می توانید سطح تخریب آنها باعث به حداقل رساندن. ما باید این مشکل به رویکرد کلی نگر و برای هر چیزی آماده شده است.

MazeBolt با استفاده از فن آوری لبه برش برای DDoS غیر مخرب تست به عنوان بخشی از پروژه بزرگتر ما در حال کار بر روی. ما بر این باورند که نقشه راه ما راه DDoS هستند رفتار امروز، ساخت آنها را ساده برای کاهش, تاثیر در حالی که اجازه می دهد تیم تمرکز بر آنچه مهم است.