10 بهترین برنامه های اسکیت بورد برای آندروید!

 این تصویر برجسته برای بهترین نرم افزار های skatevboard برای آندروید
اسکیت این بورد نیست کاملا ورزشی جریان اصلی است که در آن یک بار شد است. پس از همه، ما حتی صالح تونی هاوک بازی نمی کنید. با این حال، تن از مردم هنوز هم از آن لذت ببرید. شما واقعا می توانید گوشی های هوشمند در حالی که ورزش اسکیت بورد سواری استفاده نکنید. بنابراین، یک تن از برنامه ها برای آن وجود ندارد. اکثر برنامه های اسکیت اطراف ورزش به جای بخشی مستقیم از آن می گذرد. دسته بازی اسکیت بورد وجود دارد اما شما هر یک را اینجا پیدا کند. این لیست است. بهترین برنامه های اسکیت بورد برای آندروید اینجا هستید! مقاله مرتبط


برنامه چت برای علاقهمندان به بازی است. آن هم فقط در مورد هر چیزی، هر چند کار می کند. شما ایجاد گروه، مردم را به آن اضافه کنید و به آنها صحبت کنید. این آثار بزرگ برای نگه داشتن اسکیت بازان محلی متصل شده، هر چند مسنجر فیس بوک, WhatsApp و برنامه های مشابه نیز کار. هر چه است ساده ترین، واقعا. نگه داشتن در تماس به معنی بزرگتر گروه که پارک اسکیت بازی کردن و همیشه هم خوب است. اختلاف، مسنجر فیس بوک, WhatsApp و اکثر برنامه های چت کاملا رایگان است. دلیل آن را بسیار آسان تر برای پیگیری گروه بزرگتر با آن تنها اختلاف توصیه می شود.

 اختلاف




Quik Quik است ویرایشگر ویدئو ساده. شما می توانید فیلم و عکس از خودتان چاپ صفحه. Quik آنها را نکات برجسته فیلم تبدیل می شود. شما می توانید تا 60 کل قطعاتی را اضافه کنید. برنامه می گذارد سپس این همه با هم برای شما و یا اگر شما می خواهید شما می توانید یک دست در رویکرد را. برنامه همچنین شامل 80 آهنگ رایگان و یا شما می توانید موسیقی متن خود را به ارمغان بیاورد. بهتر، بیشتر قدرتمند ویدئو ویرایشگر در اندیشه وجود دارد. با این حال، این یکی مناسب برای قرار دادن با هم فیلم برجسته سریع شما بهترین جواب برای رسانه های اجتماعی و یا یوتیوب است. تا آنجا که ما می توانید بگویید آن نیز کاملا آزاد است.








اگر ما از دست رفته هر برنامه های بزرگ اسکیت سواری برای آندروید, ما در مورد آنها را در نظرات بگویید! شما هم اینجا برای بررسی از آخرین نرم افزار آندروید و لیست بازی های ما می توانید کلیک کنید!