چگونه به برش حذف تقریبا هر تصویر از سفید پس زمینه در دو سریع گام

شی کردن از یک پس زمینه سفید می توان درد. فتوشاپ ابزار خودکار نتایج نابرابر در بسیاری از مورد بدهد. با این حال، ما یک تکنیک است که در حالی که هنوز کامل نتایج بزرگ می دهد بیش از 90 ٪ از زمان است. از همه مهمتر، آن را خوب و سریع است.

تنظیم کردن سند

تصویری که می خواهید برای حذف پس زمینه سفید از در فتوشاپ باز کنید. من با استفاده از این عکس محصول از یک ساعت مچی تیسوت Locle لو که خواهر ما سایت بررسی گیک، بهترین مقرون به صرفه خودکار طلا دیده بان را انتخاب کنید.

دوبار کلیک کنید بر روی لایه پس زمینه برای آن را باز کند.

بعدی, برو به لایه > لایه های تکراری و سپس “تأیید” را کلیک کنید یا استفاده از میانبر صفحه کلید کنترل و J (فرمان J در مک).

کلیک کنید روی نماد چشم کمی خاموش دید برای لایه های بالا در مورد آن “لایه کپی 0” است و همه چیز راه اندازی.

یک مرحله اختیاری است برای اضافه کردن پس زمینه رنگی را کمی ساده تر برای دیدن. من می روم برای انجام آن را فقط برای تصاویر واضح تر.

به لایه > لایه جدید پر > رنگ جامد “تأیید” را کلیک کنید و سپس رنگ روشن خوب را انتخاب کنید. من می روم با این دلربا صورتی.

کشیدن لایه پر کردن در پایین پشته لایه پس آن را در زیر همه چیز است و شما آماده برای رفتن.

ایجاد برون نما

اولین گام برای خلاص شدن از شر تمام سفید در تصویر است. برای انجام این کار ما قصد داریم در استفاده از ترکیب اگر یکی از ویژگی های پیشرفته فتوشاپ است. فقط دستورات را دنبال و شما خواهید بود خوب.

دوبار کلیک بر روی لایه اصلی (لایه 0 در مثال ما)، به مطرح کردن پنجره لایه سبک.

تنها چیزی که ما علاقه مند در اینجا ترکیب اگر لغزنده است.

با کلیک بر روی فلش سفید در سمت راست کشویی بالا — “این لایه” — و آن را به سمت چپ بکشید. بلافاصله، بسیاری از سفید ناپدید خواهد شد.

بنابراین ما نیاز به استفاده از ظرافت کمی بیشتر این است که بدیهی است اصلاح خشن است. کشیدن فلش تا تنها مرز سفید نازک اطراف جسم شما برش هستیم. نگران نیست که هر صورتی در این نمایش، ما که در مرحله بعدی دسته.

بعد، نگه Alt و یا گزینه بر روی فلش کلیک کنید و نگه کشیدن به سمت چپ. این فلش تقسیم خواهد شد.

تا حتی مرز سفید نازک تقریبا ناپدید شده است بازی با فلش تقسیم. دوباره، در مورد چه چیز را در داخل جسم نگاه نگران نباشید.

هنگامی که شما خوشحال است که تقریبا تمام یخ سفید حذف از پس زمینه، OK را کلیک کنید. در اینجا این است که چه سازمان دیده بان در حال حاضر به نظر میرسد. سفید می تواند همه را از پس زمینه را رفته است اما مرکز دیده بان بسیار کمی صورتی نمایش است.

ماشین در وسط

لایه کپی شما را در آغاز و دید روشن در با کلیک کردن در جعبه بود که نماد چشم را انتخاب کنید.

بعدی, برو به لایه > لایه ماسک > مخفی کردن تمام. این لایه سیاه ماسک به لایه اضافه کنید.

اگر شما به اشتباه در مورد لایه ماسک، لطفا به ما راهنمای کامل. اصول اولیه در حالی که هر گونه سفید در ماسک لایه را نشان می دهد که هر سیاه در لایه ماسک، پنهان هستند. از آنجا که ماسک کاملا سیاه و سفید را اضافه کرده اید تکرار لایه پنهان است اما ما می توانید رنگ سفید ماسک با استفاده از ابزار قلم مو (و یا هر ابزار دیگر که دوست دارید) دو چیز را نشان می دهد. این است که چگونه ما در حال رفتن به داخل جسم تعمیر است.

مرتبط با: لایه ها و ماسک در فتوشاپ چیست?

انتخاب ابزار قلم مو (میانبر صفحه کلید B است). مطمئن شوید که سختی در مجموعه ای به حدود 80% و کدورت و جریان آن 100% است. همچنین D برای تنظیم مجدد قلم مو به رنگ پیش فرض خود فشار دهید; این بدان معنی است که ما خواهد شد به طور خودکار با رنگ سفید نقاشی می شود.

تغییر اندازه قلم مو با استفاده از کلیدهای [ and ] و سپس در فقط شروع نقاشی را در هر منطقه از داخل است که صورتی است. از آنجا که ما در حال حاضر در رو با یک طرح کلی خوب، شما با مسائل در وسط دست خیلی سنگین می باشد. قلم مو را کوچکتر و کوچکتر است، بنابراین شما نمی ولگرد بیش از خطوط که شما نزدیک به لبه. اگر اشتباه X تبدیل به نقاشی با سیاه و سفید و رنگ بیش از جایی که شما کرده اید messed تا فشار دهید; * دوباره به بازگشت به سفید را فشار دهید.

هنگامی که شما انجام می شود شما باید چیزی شبیه این را داشته باشد.

پس زمینه برای هر آنچه شما می خواهید و سپس ذخیره تصویر خود را تنظیم. اگر می خواهید به نگه داشتن پس زمینه شفاف اطمینان به آن را به صورت فایل PNG ذخیره کنید.

اتمام تا

این روش سریع و کثیف است اما کار می کند. شما می توانید زمان بیشتری را صرف و استفاده از برخی از ابزارهای فتوشاپ را بیشتر فنی برای ایجاد ماسک های حاشیه بهتر است، اما به ندرت ارزش آن است.

این روش کامل نیست. در عمدا یک شی است که کمی سخت است برای تظاهرات را انتخاب کرد. چیزهایی که به رنگ سفید یا زرق و برق دار اطراف لبه مانند سازمان دیده بان نزدیک هستند نیاز به مراقبت بیشتری به حق. اگر شما چیزی با لبه های سیاه و سفید سخت برش هستید، شما می توانید آن را در ثانیه انجام دهد.