اولین فست فود زنجیره ای در آمریکا بود؟

پاسخ: قلعه سفید

مدتها قبل از مک دونالد و یا زنجیره ای که در پی موفقیت های خود را (مانند برگر کینگ و تاکو بل) فنر است، قلعه سفید وجود دارد. در حالی که مک دونالد نام تجاری مواد غذایی سریع و بهره وری باور نکردنی بر روی نقشه قرار داده است ممکن است، آغاز شده سفر فست فود در ویچیتا، کانزاس.

آنجا بود که احمد والت اندرسون است که مواد غذایی در حال اجرا شده بود اطراف شهر محل قلعه سفید اولین بار در سال 1921 با او شریک و سرمایه گذار ادگار “بیلی” اینگرام باز می ایستد. یکی از مهم ترین کمک های ساخته شده این دو صنعت فست فود تمرکز باور نکردنی در قوام و پاکیزگی. در آن زمان صنعت گوشت هنوز بهبود حال کاملا از رسوایی شیوه های بهداشت ضعیف از اواخر قرن 19 و مصرف کنندگان هنوز هم حال مشاهده (justifiably) با احتیاط از هر دو گوشت بسته بندی صنعت و هر چیز مربوط به آن، مانند همبرگر.

که مبارزه اندرسون متمرکز در رستوران خود را پاک و سازگار ساخت. سطوح استیل شد دیوار و کارمند لباس سفید و بی عیب بود و همبرگر در دقیقا همان مد در هر مکان برای ایجاد اعتماد مصرف کننده که آنها انگلیس همبرگر کیفیت (و با دقت آماده) تهیه شد. قلعه سفید شیوه کسب و کار، از جمله خط مونتاژ مانند آمادگی برای مواد غذایی و ایجاد زنجیره های تامین به مجموعه منظم و مداوم گوشت و نان و حتی محصولات کاغذی، مرحله بعد سریع غذا زنجیر.

تصویر حسن قلعه سفید.