در این مرحله چه HTC خود را ذخیره کنید?

خبر بد در امواج برای تولید کننده گوشی های هوشمند تحت محاصره HTC آینده شده است. فقط در هفته گذشته شرکت پذیرفته که آن حذف می 1.500 مورد 22 درصد از نیروی کار جهانی آن مشاغل. امروز، آن درآمد ملال انگیز برای ژوئن سال 2018 است که نشان دهنده عظیم افت 68 درصد سال بیش از سال شده است.

اگر چه نمی خواهیم دریافت بیش از حد عذاب-و-دل تنگی آن بیشتر و بیشتر واقع گرایانه فکر HTC زنده دهه نمی ممکن است تبدیل شدن به.

چگونه گوشی به این نقطه می توانید و شاید مهم تر از آن برای خود ذخیره کنید چکار می کنید؟

تاریخچه

بیایید دادن روکش سریع از تا چه حد HTC از ارتفاعات یک بار بزرگ آن کاهش یافته است.

در سال 2008، HTC منتشر شد رویای HTC (به نام T-Mobile G1 یا G1 دوران بالا نشان داده شده) که اولین گوشی تجاری آزاد به سیستم عامل آندروید است. درست است HTC است و یکی از شرکت هایی که این همه آغاز شده.

رویای HTC ضربه در صنعت گوشی های هوشمند مورد بود. مارس 2009 سیستم عامل آندروید و شش درصد سهم بازار در ایالات متحده آمریکا تا حد زیادی به دلیل خواب رسید. این نیست feat کوچک است که با توجه به رقابت در ویندوز موبایل OS لبه و، سیستم عامل Palm و و البته جدید iOS. مقاله مرتبط

در سال 2010، HTC تاریخ یک بار دیگر با HTC Evo 4 g اولین گوشی های هوشمند تجاری در دسترس 4 g در ایالات متحده ساخته شده. اگر چه وجود دارد برخی از سردرگمی در آن روز باز فروش ضبط که با حداکثر سرعت دویدن (منحصر به فرد حامل Evo 4 g)، handily ضرب و شتم فروش دستگاه با نام تجاری جدید منتشر شد همان روز سامسونگ کهکشان s.

همچنین در سال 2010، HTC همکاری با گوگل به نام انتشار گوگل رابطه یکی، که بدیهی است که سکوی پرتاب برای کل گوگل گوشی های هوشمند زیست محیطی، تمام راه را تا این سال آینده گوگل 3 پیکسل است.

اهمیت HTC را در تاریخ گوشی های هوشمند امن است. اما آنچه در مورد آینده?

سپس در سال 2013, HTC همه چیز آن بود تا به حال انجام outdid تا آن نقطه با انتشار M7 یکی گوشی یکی از بهترین (و زیبا ترین) های تمام وقت. از آن متقارن بلندگوهای استریو در قاب آلومینیوم unibody آن; نمایش به آن 1080ص زرق و برق دار (معامله بزرگ در زمان)؛ برای آن بلستر جمهوری اسلامی برای کمک به خلاص شدن از شر خود را کنترل از راه دور تلویزیون M7 یک غول. فروش 5 میلیون واحد تنها در دو ماه و یا در بالای تقریبا هر “بهتر از” فهرست سال (از جمله خودمان) بود.

با این حال عالی بود M7, HTC در حال حاضر زمین از دست دادن بود. در سال 2012 HTC یکی از بالا پنج تولید کنندگان گوشی های هوشمند در جهان بود اما در پایان سال 2013 آن به بالا 10 تنزل مقام بود. توسط 2014، آن حتی در ده بالا دیگر نیست.

حالا ما در اینجا در سال 2018 می، و HTC تمام اقدامات قابل تصور کشتی غرق شدن است. درست مانند آن.

چه مشکلی پیش آمد؟

HTC را کاهش با توجه به هر دلیلی روشن نیست و حتی همه کاملا اشتباه این شرکت است. اما اگر شما مجبور به انتخاب بزرگترین اشتباه شرکت ساخته شده، این است که آن را در laurels خود استراحت. در وسط اپل و سامسونگ صرف شمش در تبلیغات محصولات مربوطه خود را به عنوان “باید” برای iOS و اندیشه های سیمان، HTC سعی در مسیر “کیفیت محصول ما برای خود صحبت می کند”.

حرکت بد HTC.

زمانی که مردم من درایور روزانه (OnePlus 5)، حتی امروز من است آن را اگر بخواهند “آی فون یا کهکشان?” که هیچ حادثه است. سامسونگ ثروت را به افراد مرتبط با نام تجاری خود به عنوان دستگاه “دیگر” در مقایسه با اپل قطعی موبایل محصول صرف. HTC نیست. مقاله های مرتبط “/>