لپ تاپ مبتنی بر VPN معقول یا عملی است؟

در کتاب خریداری شده در نوامبر در مورد چگونگی ایجاد شبکه اختصاصی مجازی با استفاده از پی تمشک. من در آن کار بدست و کمر تل آن منجر به اندازه کافی زمان برای شروع به آویزان از چیزها، حتی اگر من هنوز خودم را در تاریکی در مورد تونن در نظر. کتاب خوان به نصب آن بر روی پی تمشک است که با استفاده از دبیان لینوکس دستور. داشتن دل لپ تاپ قدیمی تر به اطراف من می خواستم ببینم اگر من آن را که پس از آن با موفقیت انجام به RPi نصب کند. من توانستم آن را در آنجا و مبارک که نسل کلیدی بسیار سریعتر است.

با این حال، راه اندازی عملی است برای شبکه اختصاصی مجازی? داده آن را با استفاده از قدرت بیشتر، SSD یا mSATA محل دیسک سخت استفاده کنید و طول می کشد تا رد پای بزرگتر. کاربر چیزهای دیگر مانند معتاد به انفیه بسته و یا یک برنامه افزودنی به VPN به نحوی نصب کنم؟ بهتر است فقط به چوب به Pi تمشک?

خرید فیلترشکن

2 دیدگاه برای “لپ تاپ مبتنی بر VPN معقول یا عملی است؟”

  1. vpn mostly uses ram, then hard disk space or cpu. Keys are not always generated…what d8fference does it make to wait a few seconds longer. Laptop is waste of space, power and electricity compared to pi.

  2. It’ll work fine but as you have probably worked out will burn more power. I’d be inclined to use it on the grounds you already have it vs having to buy another device, albeit a Pi only costs a small sum.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.