بهترین پور بیش از قهوه بررسی گیک

اگر شما خوب فنجان قهوه داغ را دوست دارم اما می خواهید کنترل بیشتری از سنتی چکه قهوه ساز ارائه می دهد، پور بیش از بهترین راه برای رفتن است. این دستگاه ساده اجازه خواهد داد که شما را به یک فنجان جو به سرعت و به راحتی دم.

روی کار سازندگان قهوه بریزید بسیاری مانند قهوه قطره ای در تئوری، اما نتیجه نهایی می تواند کاملا متفاوت باشد. این به دلیل چند متغیرهای مختلف از جمله دم دمای اندازه سخت کار کردن نوع فیلتر و بیشتر است.

و در حالی که شما می شبیه فنجان قهوه از دستگاه قطره, شما به احتمال زیاد به صرف یک پنی زیبا برای این کار در نهایت — مگر در مواردی که شما مایل به رها کردن بیش از 200 دلار در شیر چکه شما پایان تا تنظیمات برای کمتر از ایده آل فنجان دم. در مقابل، پور خوب بیش از خواهد شد به یک دهم قیمت تنظیم کنید.

البته آن نیز ذکر بنابراین شما در حال رفتن به مایل به سرمایه گذاری در یک چرخ خوب قهوه که پور شما بیش از فقط به خوبی به عنوان شما سخت کار خواهد است. از آنجا که آن را خرد کردن چرخ با مته سوراخ کردن به طور کلی لباس لوبیا در اندازه اما هر توصیه می شود چرخ رفتن به بهتر از خرید قهوه قبل از خاک (هر چند شما می توانید قبل از زمین در خرج کردن استفاده کنید). فقط چیزی در ذهن داشته باشیم.

بهترین کلی: Hario V60 (17 دلار)

اگر شما به دنبال آبجو خوب است که بانک شکستن نیست، نگاه دیگری به جز Hario V60. نویسنده کیت هزینه فقط $17 و نه تنها شامل پور بیش از خود، بلکه تنگ شیشه ای کوچک. یک معامله بزرگ است.

V60 5 600 ml فنجان (6 اونس) یک بار اگر شما نوشیدنی چند لیوان در طول روز و نمی خواهم آن دم خوب تازه ساخت آن زمان هر دم می تواند. تنگ نیز ظروف برای reheating آسان است.

بزرگترین حرکت نزولی رفتن با چیزی مانند V60 وضعیت فیلتر–شما باید فیلتر های فردی برای هر گلدان می دم (که نمی شود بر خلاف بسیاری از ماشین های قطره ای). اگر شما به ایده نیاز به فیلتر یکبار مصرف هر بار که می خواهید برخی از قهوه دم کنید، انتخاب های بعدی ما است یکی برای شما.

بهترین گزینه Filterless: ضد زنگ Yitelle پور بیش از (14)

اگر شما می تواند به یک ظرف غذا با کاغذ فیلتر م، Yitelle استیل پور بیش از یک انتخاب بزرگ است. این فیلتر فولاد ضد زنگ ساخته شده است، غیر قابل انتقال است که جام بزرگ بدون نیاز به طور مداوم به فروش کاغذ فیلتر دم خواهد شد. این نیز می سازد آن ساده گزینه خوبی برای سفر.

که فقط 14، واحد خود را در حال حاضر یک معامله خوب است اما به عنوان پاداش خوب کمی آن همراه با حرکت شبیه چمچه زنی قهوه و تمیز کردن برس، شما در واقع دادن همه چیز شما نیاز دارید در یک جعبه به دم کردن و تمیز.

شما می توانید دم جام تنها با پور Yitelle بیش از و یا دم یک قابلمه متوسط ارزش، فقط با تنظیم مقدار زمینه و آب استفاده از شما.

بهترین مصرف کنندگان فرانسوی فشار: Dripper قهوه هوشمندانه ($ 22)

اگر شما به طور معمول استفاده از مطبوعات فرانسه اما dripper که brews جام مشابه Dripper قهوه هوشمندانه انتخاب را برای شما به دنبال. این سیستم ابتکاری روش دم پشت مطبوعات فرانسه با سادگی پور بیش از جام واقعا جسورانه قهوه است که آن نیز ساده دم دو جفت.

توضيحي باهوش خیلی ساده است: آب را روی زمینه بریزید و آن را در شیر برگزار می شود — فقط مطبوعات فرانسه را دوست دارم. وقتی دم به پایان رسید, شما آزاد بسته کردن شیر و آن میگذرد قهوه را در فنجان یا زیر تنگ. آن نیز مانند پور سنتی بیش از استفاده می شود–شما فقط نیاز به بسته کردن شیر در ریختن آب نگه دارید. فقط در ذهن که آن نمی جام را دقیقا دم باشیم دوست دیگر overs پور به دلیل ماهیت دوگانه از آن.

Dripper باهوش می آید در دو سایز: کوچک برای یک فنجان ($17); یا بزرگ برای بزرگتر فنجان/جوش ($22).

بهترین راه حل برای گلدان بزرگتر: Chemex کلاسیک ($36-45 دلار)

اگر دم دو یا سه فنجان در زمان نمی شود رفتن به کار برای شما و سپس شیر کلاسیک Chemex راه این است که بروید. شیر با استفاده از سیستم فیلتر به چکه قهوه به مخزن های زیر، سپس شما به سادگی حذف فیلتر و بازی شیر یا خط آن — قهوه به طور مستقیم از ظرف همان که آن دم است خدمت کرده است. این است پاک و ساده و بهترین از همه: خوشمزه.

در حالی که این انتخاب ما برای بهترین بزرگ پور از سیستم های چند Chemex در دسترس وجود دارد: 3 و 6 و 8 و 10 جام گزینه های که می تواند خرید با و یا بدون معامله برای آسان.

حتی اگر شما در بازار برای پور 10 جام بیش از سیستم نیست، بنابراین سیستم شما ممکن است بخواهید نگاهی نزدیک تر است که در اندازه های کوچکتر هست.

تصویر های اعتباری: Alpha_7D / Shutterstock. com