جدید ستاره فوتبال مدیر به اندیشه این تابستان

تیم پشت جایزه برنده و مسخره اعتیاد آور جدید فوتبال ستاره بازی جدید در سری محبوب فوتبال (فوتبال اروپا) اعلام کرده است در راه جدید ستاره فوتبال مدیر نامیده می شود.

سیم کارت مدیریت نشان داد در تریلر گیم پلی اول نگاه فوق، به دستگاه های راه اندازی در اندیشه (و iOS) بعد از این تابستان تنظیم شده است. مقاله مرتبط

بر خلاف بسیاری از مدیریت فوتبال سیمز بر روی موبایل مدیر جدید ستاره فوتبال به عنوان صلیب بین شبیه سازی و عنوان بازی با گیم پلی و ویژگی های هر دو در و بیرون زمین سخت تن به تن بودن است.

و همچنین devising تاکتیک، خرید و فروش بازیکنان تیم مذاکرات برگزاری جلسه با هیئت مدیره و حتی برخورد با رسانه های اجتماعی و کلی تیم ملی شیمی شما نیز باشد تیراندازی, عبور, و اجرا می شود در طول بازی با بازی جدید ستاره فوتبال آشنا ساخت کنترل.

با بازی مدیریت فوتبال مدرن اغلب devolving به منوی متحرک با مقدار بی پایان micromanagement، اینجا که ستاره فوتبال مدیر جدید را ترکیبی از سبک گیم پلی است به اندازه کافی تنوع و استعداد برای برآوردن footie طرفدار یک بار فعلی 2018 جام جهانی امیدوار تب می میرد.

هیچ کلمه ای در قیمت گذاری فقط رتبهدهی نشده است وجود دارد، اما فرصت خوبی است که آن را دنبال کنید مدل جدید ستاره فوتبال رایگان به بازی با نرم افزار خرید وجود دارد. مردمی در بیش از در جیب نظر پیش نمایش بازی و اوایل سال جاری و به فکر می کنم تا ما شاهد می تواند فیفا نهایی تیم مانند سیستم پشتیبانی بلند مدت بازی نسخه نهایی کارت کلکسیونی عناصر شامل به نظر می رسد.

آنچه از تریلر را؟ هنگامی که آن را راه اندازی کرد بعد از این تابستان شما بیشتر عمر خود را به ستاره فوتبال مدیر جدید از دست دادن خواهد شد? ما در نظرات اطلاع دهید.