BT می سازد بریتانیا اولین شبکه فیبر Quantum-Secured

5 جولای تا سال 2018
 BT سازد بریتانیا اولین کوانتومی ] توسط پاتریک مخابرات بریتانیا

(BT) صاحب تنها شبکه فیبر در انگلستان نوشته شده است، به آنها اجاره نامه خطوط به دیگر شرکت ها ی مربوطه. گرچه گسترده از BT، گرفته شده است گام بزرگی را در ستبری شبکه فیبر خود را با استفاده از امنیت کوانتومی نه تنها دیگر شرکت در انگلستان با خطوط خود را رسانه ویرجین هستند.

پشت پیوند کوانتوم امنیت کیست؟
همکاری بین BT و محققان از دانشگاه یورک و دانشگاه کمبریج می masterminds پشت کوانتوم امنیت شبکه فیبر BT. از آن زمان به آنها دو سال برای ساخت قالب مورد نیاز.

شبکه فیبر BT در جهان اول با سرعت بالا “دنیای واقعی” استقرار شبکه مبتنی بر کوانتومی در بریتانیا است. ویرجین مدیا تا حدودی عقب مانده می روم.

کوانتومی امن امن چگونه است؟

BT می گوید که تکنولوژی جدید عملا “سازمان ملل متحد hackable” است دلیل آن استفاده از فوتون ها برای انتقال کلید رمزنگاری در شبکه فیبر است.  اگر انتقال داده ها تا کنون بود قطع، فرستنده قادر به بگویید که لینک های مصالحه شده بود خواهد شد. فوتون صندلی نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان بخشی از کلید انتقال داده ها اساسا قابل درک به حمله ارائه.

فیبر شبکه با استفاده از تجهیزات فرم شناسه Quantique دو انتقال کلید رمزنگاری در شبکه فیبر. کنار فوتون، داده های رمزگذاری شده نیز در همان فیبر وجود دارد. آن پس از آن اجرا می شود از طریق دانشکده مهندسی دانشگاه کمبریج مرکز فوتونیک سیستم از طریق تکرار کننده کوانتومی که دیگر چندین مکان قبل از ساخت راه خود را به آزمایشگاه BT در از کسری. 2.

بازی تیم استاد مدیر مرکز ارتباطات کوانتومی EPSRC گفت: “ما می دانیم که QKD تکنولوژی کار می کند. اهمیت این شبکه تظاهرات آن عملیات دو پایان کاربران بالقوه و مشتریان در یک محیط عملی شبکه به منظور تحریک کشش بازار است.”

BT را مدیر عامل تیم خیابان نیز زمینه که این اجرای فیبر کوانتومی امن شبکه یکی لازم در آینده بود که انگلستان همواره قربانی حملات اینترنتی است. “با رشد عظیم در حملات اینترنتی در سراسر انگلستان آن مهم تر از همیشه قبل از که ما همچنان به توسعه راه برای محافظت از اطلاعات مهم است.”

این تکنولوژی می تواند راه خود را به شبکه های شرکت را?

آن باقی مانده است که چه کوانتوم امنیت راه حل عملی برای سازمان توسعه و استقرار است هنوز هم بسیار در مراحل اولیه دیده می شود. در آینده اگر چه, آن می تواند تبدیل بخشی حیاتی از انگلستان خدمات بحرانی.

بیمه خدمات درمانی به عنوان مثال، انگلستان خدمات درمانی، می تواند شدیدا از سود استفاده کوانتومی-امنیتی برای کمک به نگه داشتن اطلاعات محرمانه امن rem ورق سرب. به طور مشابه, دیگر خدمات دولتی که نیاز به بیشترین امنیت امکان پذیر است.

نتيجه گيري

کوانتومی امنیتی پتانسیل لازم برای تغییر چشم انداز امنیت شبکه است. در زمان، از آن نخواهد شد جای تعجب برای دیدن این فن آوری مورد استفاده در سرویس های ماموریت بحرانی به خصوص که ما را به زمان جنگ سایبری هدفمند حرکت می کند. ادعای بزرگ unhackable است، اما آن سخت است استدلال می کنند با فیزیک است.

BT و شرکای مختلف آن کار فوق العاده در trialling و توسعه تکنولوژی برای کمک به امنیت شبکه به آن مرحله بعدی حداقل برای خدمات حیاتی در سراسر جهان را انجام داده اند.