چگونه به فروش و یا هدیه دادن روشن شدن شما

با تداوم عمر باور نکردنی است. Paperwhite شش سال قدیمی من را می گذرد هنوز هم قوی. شما خیلی احتمال هنوز کار روشن شدن است بنابراین در اینجا آنچه شما نیاز دارید قبل از فروش یا دور دادن به شما یکی از قدیمی اگر شما را به یک مدل جدیدتر ارتقا دهید.

Deregister آن از حساب خود

روشن شدن خود را یکپارچه به حساب آمازون متصل است. شما تقریبا هرگز نیاز به کلمه عبور خود را وارد کنید و یا تأیید کنید اطلاعات کارت اعتباری خود را برای خرید کتاب. این فوق العاده است که شما تنها کسی است که با استفاده از روشن شدن خود را، اما اگر شما در حال برنامه ریزی برای آن را به شخص دیگری آنها را آزاد، در حساب بانکی شما نمی خواهید.

در روشن شدن، رفتن به منوی تنظیمات >.

بعد، به حساب من سر > دستگاه Deregister.

در پنجره تایید که بالا میآید، شیر “Deregister” دوباره و روشن شدن از آمازون حساب شما قطع خواهد شد.

در حال حاضر آماده برای شخص دیگری برای راه اندازی است.

بازنشانی روشن شدن (اختیاری)

در این مرحله مشخصات فنی اختیاری است، اما آن را ایده خوبی است به تنظیم مجدد روشن شدن خود را به تنظیمات کارخانه ای خود قبل از فروش آن و یا دادن. مالک جدید قادر خواهید بود برای شروع از تخته سنگ کاملا خالی.

رفتن به منوی تنظیمات >.

در صفحه تنظیمات از دست دادن منو دوباره فشار دهید و سپس گزینه “تنظیم مجدد” را انتخاب کنید.

در پنجره تایید شیر “بله” و روشن شدن چند دقیقه راه اندازی مجدد و تنظیم مجدد کنند. پس از آن تمام شده است، همانطور که آن را در روز است شما آن را کردم روشن شدن خواهد بود.

روشن شدن

به تمیز بیایید صادقانه باشد، مردم هستند موجودات کثیف و کثیف. هر دستگاه شخصی شما برای بیش از چند هفته تا به حال در باکتری ها خم شده است. چیزی شبیه به روشن شدن است که شما را برای سالهای بود و همه جا را در خانه خود استفاده می شود عملا ظرف پتری است. قبل از دور دادن و یا فروش خود را روشن شدن، چیز شایسته نکنید و آن را خوب تمیز کردن.

از Kindles تقریبا تمام صفحه، گرفتن صفحه نمایش برخی از تمیز کردن دستمال مرطوب و روشن شدن خود را خوب پاک کردن. همانطور که آنها آسیب برساند دستگاه خانگی تمیز کردن محصولات و یا مالش الکل استفاده نکنید. آن شده است بسیار همین روند به عنوان تمیز کردن گوشی خود را (که شما باید همچنین انجام دهند).

مرتبط با: “(چرا و چگونه) شما باید تمیز کردن گوشی و دیگر الکترونیک

فروش یا دادن دور خود افروختن

با روشن شدن خود را تمیز در داخل و خارج، آن زمان آن را در دست دیگری دوست مالک. بسیاری از گزینه های که در آن شما می توانید فروش خود را روشن شدن وجود دارد، اما یکی از reliables قدیمی مانند Craigslist و آمازون و eBay یا Swappa می گذرد به شما بهترین نتایج.

مرتبط با: که در آن باید درباره من فروش? eBay در مقابل Craigslist در مقابل آمازون

متاسفانه از آنجا که Kindles بسیار ارزان برای شروع با, شما احتمالا می خواهید به پول زیادی برای یک مدل قدیمی تر استفاده می شود. Paperwhite با نام تجاری جدید روشن شدن retails برای $119.99 در آمازون. کسی که به یکی از $105 در Swappa فهرست است اما فروش جدید ترین برای 85 دلار بود. Kindles استفاده می شود مسن تر یا ارزان تر به فروش کمتر می رویم.

شخصا، من به دست ترجیح می دهم من Kindles قدیمی کسی در دانش که دوست دارد به خواندن، اما یکی هنوز نمی کند. کتاب همواره به من هدیه مورد علاقه است و روشن شدن نزدیک ترین معادل های دیجیتال است.

اگر روشن شدن خود را به اعضای خانواده عبور باید تنظیم کنید تا خانواده های آمازون. در این روش شما هر دو حفظ حساب های آمازون خود را اما شما قادر به اشتراک گذاری خرید روشن شدن هر چه را از شما. همچنین کودکان پروفیل های موجود هستند بنابراین می توانید کنترل کنید چه بچه های خود را قادر به خواندن هستند; شما نمی خواهید آنها را به سمت چپ با دسترسی نامحدود به مقدار فراوان آمازون literotica حمام.

مرتبط با: نحوه تنظیم آمازون خانگی و مزایای نخست تقسیم، محتوای خریداری شده و بیشتر Kindles


از آنجا که آنها بسیار ساده به راحتی برای سال گذشته می تواند. اکثر مردم در دانش پایان ارتقاء روشن شدن خود را قبل از آن را فقط برای گرفتن آخرین امکانات می شکند. این باعث می شود آنها را مناسب برای دادن دور و یا فروش.

اعتبار تصویر: عکس توسط Masaaki Komori در Unsplash.