آنچه شما باید بدانید قبل از خرید Wi-Fi دوربین

Wi-Fi دوربین مانند دوربین دوم پرسش Arlo قناری و بیشتر فوق العاده راحت است — شما را فقط به آنها وصل به خروجی نزدیک آنها اتصال به شبکه Wi-Fi و شما خاموش به نژادها. با این حال، می آید که راحتی هزینه.

دوربین های Wi-Fi می تواند فوق العاده مفید باشد اما آیا شما می خواهید آنها را فقط به نگه داشتن چشم در حیوانات خانگی خود را در حالی که نیستی و یا استفاده از آنها برای امنیت خانه جدی، چندین چیز شما باید بدانید قبل از اینکه شما سر اول جهان Wi-Fi دوربین شیرجه رفتن وجود دارد.

آنها می توانید استفاده کنید تا زیادی از پهنای باند و داده ها

چرا که Wi-Fi دوربین نیاز به اتصال به آزمایشی به منظور جریان و ضبط ویدئو، آنها می توانید استفاده کنید تا مقدار زیادی از پهنای باند و داده ها.

ضریب هوشی کم لانه به عنوان مثال، قابلیت 4Mbps پهنای باند آپلود خود را که می تواند یک تکه بزرگ اگر شما فقط اینترنت DSL را به است. البته، این است که اگر شما گرفتن حداکثر وضوح تصویری موجود است. با این حال، بسیاری از کاربران مجموعه فیلم با کیفیت به بالاترین تنظیمات ممکن است بدون واقعا در مورد آن فکر و Wi-Fi را در نتیجه رنج می برد.

 IMG_5047

اگر ISP یکی موسسه علاوه بر این، توان آن را بسیار آسان برای دوربین Wi-Fi به ضربه گذشته درپوش داده های ماهانه خود را. ضریب هوشی کم لانه تا حد 400 گیگابایت از داده ها در هر ماه استفاده کنید — و این است که برای تنها یک دوربین. اضافه کردن چند دوربین بیشتر به راه اندازی خود را و فقط کسانی که دوربین های تنهایی می توانید استفاده کنید بیش از ترابایت داده در هر ماه اگر آنها به قرار بالاترین کیفیت تصویری و ضبط مداوم.

ممکن است این یک معامله بزرگ برای برخی از کاربران است، اما برای کسانی که با محدودیت های پهنای باند و داده ها، شما می توانید حداقل کاهش کیفیت فیلم و دوربین را خاموش کنید و در پشت در زمان های خاص برای صرفه جویی در پهنای باند و داده ها.

نصب نیست همیشه آسان

اگر شما در حال تنظیم کردن Wi-Fi دوربین داخل خانه و سپس نصب را می توان بسیار ساده — فقط تقریبا در هر نقطه در نزدیکی یک پریز برق محل. اگر Wi-Fi دوربین در فضای باز با این حال، کمی بیشتر به چالش کشیدن کارها.

بیشتر از نه، شما باید سوار دوربین در خانه خود به استفاده از برخی از پیچ که بیش از حد بدون هیچ زحمتی نیست. با این حال، شما نیز باید شکل شما در حال رفتن به مسیر کابل برق و آن اید

باطری دوربین های مانند حرفه ای Arlo را بگیرد و یا کم Stick-Up حلقه که لازم نیست در همه وصل و کاملا بی سیم هستند. که طول می کشد بدون هیچ زحمتی از بسیاری از نصب. با این حال، با اکثر دوربین های شما نیاز به آنها را در جایی یا از طریق متصل کردن آنها به خروجی نزدیک بیرونی یا حفاری را از طریق دیوار خود را به مسیر کابل برق داخل سوراخ پریز.

مرتبط با: باید به شما خرید یک باطری Wi-Fi دوربین?

در فضای باز-فی کم است موضوع به سیگنال های پیش فرض

صحبت از Wi-Fi دوربین در فضای باز، نیز وجود دارد چالش گرفتن سیگنال Wi-Fi شایسته خارج از خانه خود را.

اگر شما در حال حاضر مشکل گرفتن سیگنال مناسب و معقول در بخش های خاصی از خانه خود را، سپس شما احتمالا هم بد شدن در فضای باز دوربین Wi-Fi برای اتصال به شبکه است. حتی اگر قادر به دریافت سیگنال های بزرگ در داخل خانه، هنگامی که شما مرحله خارج از آن داستان کاملا متفاوت ممکن است. بسیاری از ساختمان های بسیار ضخیم تر از دیوارهای خارجی که با مواد مختلف است که به راحتی می تواند سیگنال های Wi-Fi را مسدود لایه بندی شده.

برای جبران این، می توانید با استفاده از سیستم مش Wi-Fi است که خانه خود را در استفاده از مجموعه ای از مینی روتر فی پتو را کنید. اگر شما محل آنها را استراتژیک نزدیک که در آن شما کم Wi-Fi در فضای باز هستند، شما ممکن است شانس بهتر شدن سیگنال خوب از خارج.

مرتبط با: چگونه من بهتر Wi-Fi پذیرش خارج می شوید؟

امنیت همیشه یک نگرانی

با هر محصول مبتنی بر ابر خواهد همیشه خطر نقض امنیتی وجود دارد و ممکن است برای کسی که برای دریافت نگه از دوربین خود را برای اهداف مخرب استفاده از خوراک.

مرتبط با: “چقد هستند؟ Wi-Fi دوربین های امنیتی

هر زمان که Wi-Fi دوربین ضبط ویدئو، که ویدیو اول ارسال شده به سرورهای شرکت دوربین ساخته شده. پس اگر شما یک دوربین دوم ویدیو دوم آپلود دو سرور است. از آنجا، شما می توانید ویدیو جریان و یا دانلود آن را از سرور معاون تماشا.

اگر سرور معاون دو تا کنون تبدیل به خطر بیافتد, خواهد بود که زمان بد برای شما و دوربین شما. اعطا شده, آن سناریو بسیار بعید است، اما می تواند و این اتفاق نمی افتد. اگر آن چیزی است که شما واقعا نگران هستید، این ممکن است بهترین به سیستم سیمی امنیتی دوربین به جای آن، که می تواند کاملا آفلاین ماندن.