محققان پیدا برنامه ضبط مکالمات شما (اما برخی هستند گرفتن تصاویر)

نیست فیس بوک نیست جاسوسی در همه چیز شما می گویند. طرح داده شما بالاتر خواهد بود و شما باتری زندگی بدتر، اگر این مورد بود.

و هنوز تئوری توطئه که نرم افزار گوش دادن به مکالمات در شخص خود و استفاده از آنها برای نشان دادن تبلیغات همچنان ادامه دارد. پس محققان دانشگاه نورث ایسترن تصمیم به نگاه به آن، تست های آندرویید 17.000 و نظارت چه نوع از اطلاعات آنها به خانه فرستاده.

تپه کشمیر Gizmodo مورد مطالعه خود نوشتن اینجا است:

با عرض پوزش، نظریه پردازان توطئه: آنها شواهدی از یک برنامه غیر منتظره فعال کردن میکروفون و یا ارسال صدا کردن زمانی که نمی خواسته انجام یافت. همانطور که دانشمندان خوب آنها حاضر به می گویند که مطالعه آنها قطعی نشان میدهد که تلفن خود را مخفیانه به شما گوش دادن نیست، اما آنها یک نمونه از آن اتفاق می افتد را پیدا کند. در عوض, آنها کشف عمل مختلف نگران کننده: نرم افزار ضبط روی صفحه نمایش تلفن و ارسال آن اطلاعات را به شخص ثالث.

درست است: برنامه نیست جاسوسی شما با استفاده از میکروفن، اما تعجب: آنها در حال جاسوسی بر شما! تبدیل کردن عمل رايج رایگان برنامه برای گرفتن تصاویر و فیلم ها از فعالیت خود را در برنامه. تپه:

عمل عجیب آنها شروع به دیدن است که تصاویر و فیلم های ضبط شده از آنچه مردم در برنامه انجام شد حال اواخر دو دامنه های شخص ثالث. به عنوان مثال، یکی از تلفن های app از GoPuff شروع تحویل برای افرادی که به طور ناگهانی ولع برای مواد غذایی آشغال, استفاده می شود تعامل با نرم افزار شد ثبت و ارسال شده به دامنه وابسته به Appsee شرکت تلفن همراه تجزیه و تحلیل. ویدیو شامل یک صفحه نمایش که در آن شما می توانید اطلاعات شخصی را وارد کنید — در این مورد، کد پستی خود را.

دریمر با من تماس است، اما اگر ما همه متوقف نگران کننده اسطوره میکروفون در شاید ما داشته باشد انرژی به حریم خصوصی گسترده نقض اجرای واقع اتفاق می افتد که ناراحت. شاید.

عکس های اعتباری: Guillem آنتونیو / Shutterstock. com