آمازون نخست روز معاملات، تاریخ، و هر چیز دیگری شما باید بدانید

چهارم سالانه آمازون نخست روز تقریبا در اینجا، شما با دادن فرصت برای ذخیره بزرگ در است تن از محصولات فناوری. اینجا همه چیز شما باید بدانید در مورد آخرین و بزرگترین روز نخست آمازون در طول این رویداد می پردازد!



آمازون نخست روز 2018 است؟

آمازون نخست روز 2018 خواهد توپ زدن چهارشنبه 16 ژوئیه در همکاران 3/2 بعد از ظهر سی تی/12 بعد از ظهر PT و به پایان رسید دوشنبه 18 ژوئیه 3 صبح و/2 صبح سی تی/12 صبح PT. درست است–روز نخست آمازون برای کامل 36 ساعت سال طول می کشد.


آمازون نخست روز 2018 معاملات

در اینجا این است که انتخاب بهترین 2018 روز نخست آمازون برای طرفداران تکنولوژی می پردازد. تا حال به آنها اعلام کرد که ما آن را با آخرین و بزرگترین معاملات بروز نگه داشتن چشم خود را در این پست بیش از چند هفته.

معاملات روز نخست آمازون: در حال حاضر زنده تخفیف آمازون نخست روز

: آینده

چگونه به صرفه جویی 5 دلار در آمازون نخست روز سفارش شما

آمازون ارائه یک راه بسیار آسان برای ذخیره 5 دلار در روز نخست سفارش شما که بیش از 25 دلار بالغ. دستیار آمازون افزونه مرورگر نصب و استفاده از آن زمانی که شما محل سفارش خود را. این افزونه به شما کمک کند پیدا کردن بهترین معاملات در آمازون و شما 5 دلار خرید خود را نجات دهد. یک اخطار: این 5 دلار تخفیف فقط به کاربرانی که فرمت قبل از استفاده نشده اعمال می شود.

حتی اگر شما فکر نمی کنم نیاز به گسترش, شما ممکن است بخواهید به آن به هر حال دانلود و بعد از روز نخست بر روی آن را پاک کنید. چه به از دست دادن?

هنگامی که آمازون خریداری تمام مواد غذایی 10 درصد بازگشت از خرید خود را که به خاطر غذاهای کل

دریافت کنم؟ روز نخست این غذاهای کل خریداران نهایت میوه های اول که معامله را ببینید. اگر شما اتفاق می افتد به یک عضو نخست آمازون، شما 10 درصد با آمازون نخست پاداش کارت ویزا در تا در مجموع 400 دلار در خرید است که فروشگاه های غذاهای کل دریافت خواهید کرد (شامل فروشگاه های غذاهای کل بازار 365). این تبلیغ می گیرد از ژوئیه 14 ژوئیه 17.


آمازون نخست روز 2018 سوالات متداول

که روز نخست آمازون تخفیف می توانید است؟

  • همانطور که از نام پیداست، روز نخست باز به کسانی که اشتراک در خدمات آمازون نخست که شامل حمل و نقل رایگان، دسترسی به میلیون ها آهنگ فیلم کتاب با تخفیف دستگاه و مزایای دیگر همه برای 119 دلار در سال است. در صورتی که بیش از حد به جلو، شما برای نخست 12.99 $ در هر ماه می برای ثبت نام.

اگر هنوز مشترک نخست من است؟

آمازون نخست ارزش پول?

روز نخست معاملات خوب هستند؟

  • در سال های گذشته برخی روز معاملات عالی بودند و دیگران، نه چندان زیاد نخست. ترفند این است که ماندن در سنگهای واقعی متمرکز است. اگر پس از معاملات فنی شما، شما می توانید انتظار برخی از تخفیف خوبی در تلویزیون های صفحه نمایش بزرگ گوشی های هوشمند, قرص, wearables, محصولات صوتی و البته دستگاه های آمازون.
  • خواهیم انتخاب بهترین تخفیف برای شما و بروز رسانی این صفحه در زمان واقعی از ژوئیه 16-18.
  • آمازون می گوید نخست 2018 روز معاملات را با سهام عظیم حمایت، اما آنهایی که خوب هنوز به سرعت اجرا خواهد شد. ماندن متمرکز، سریع عمل می کنند!

چگونه می توانم مطمئن شوم بهترین معاملات روز نخست را?

  • مزه شما باید بخواهید. فقط خواندن این مقاله! شوخی.
  • آمازون راهنمای روز نخست است که به کاربران برخی از راهنمایی در مورد چگونگی ساخت بسیاری از این رویداد را منتشر کرده است. یک نکته ما مانند: شروع به افزودن مواردی به لیست خواسته های شما در حال حاضر. اگر شما از آمازون برنامه بر روی تلفن خود، زمانی که موارد در لیست خواسته های شما در فروش برنامه شما اطلاع خواهد داد. 

این مجموعه در آمازون نخست روز 2018 اطلاعات معاملات به طور منظم از طریق ۱۹ روز نخواهد شد. اجازه دهید ما می دانیم شما می خواهم برای دیدن.