اگر روشن شدن خود را از دست داده و یا Kindles صندلی

همانطور که برای هر کوچک الکترونیکی دستگاه های دیگر، چه آسان است به از دست دادن است. آنها همچنین یک هدف خوب برای دزد. چه باید بکنید اگر شما روشن شدن می رود گم شده است.

به طور پیش فرض، هر کسی که تا روشن شدن خود را در اختیار خود می توانید کتاب از حساب آمازون بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور خرید. این به این معنی که اگر روشن شدن خود به سرقت رفته می شود و کاری انجام آنها تا صدها دلار خرید با سهولت دندانه دار کردن می تواند. اگر شما فکر می کنم شما روشن شدن صندلی شده است، شما باید به سرعت عمل.

قبل از اینکه شما روشن شدن می رود گم شده

وجود دارد چند نکته قبل از روشن شدن خود را می رود گم شده به آن را آسان تر برای کسی که آن را به شما بازگشت یا آن را بی فایده می کند به دزد، اگر چه گزینه های دو به دو ناسازگار هستند می توانید انجام دهید.

اولین گزینه این است که اضافه کردن برخی از اطلاعات شخصی به روشن شدن خود را–مانند شماره تماس یا آدرس ایمیل. مشکل این است که اکثر مردم دان ‘ t می دانیم این گزینه وجود دارد، اگر آنها روشن شدن خود را در کافی شاپ نشسته، بنابراین آنها بیش از حد به احتمال زیاد برای این بررسی نیست.

از دست دادن دکمه منو و سپس انتخاب “تنظیمات” گزینه.

بعد رفتن به اطلاعات حساب من > شخصی.

اضافه کردن برخی از اطلاعات شخصی، و سپس دکمه “ذخیره” را ضربه بزنید.

در حال حاضر، هر کسی که فکر می کند برای بررسی قادر خواهید بود برای پیدا کردن جزئیات تماس خود را.

اگر شما بیشتر نگران کتاب دوست داشتنی دزد racking تا اتهامات در حساب آمازون، گزینه های دیگر است برای اضافه کردن یک رمز عبور به روشن شدن خود را. حرکت نزولی به این، البته، هر زمان که روشن شدن خود را از خواب بیدار که شما به آن نیاز است. این است که چرا بسیاری از مردم فقط رمز عبور راه اندازی زمانی که آنها رفت و آمد کنید و یا اگر آنها به طور معمول حمل خود را روشن شدن اطراف با آنها.

از دست دادن دکمه منو و سپس انتخاب “تنظیمات” گزینه.

برو به گزینه های دستگاه > دستگاه رمز عبور, و سپس رمز عبور را وارد کنید. آن را تایید و سپس دکمه “OK” را ضربه بزنید.

هنگامی که دستگاه خود را بیدار، حال حاضر شما نیاز به وارد کردن رمز عبور به ادامه.

این را ندارد روشن شدن خود را آسان تر می توانید از بازگشت، اما آن هر کس دیگر از استفاده از آن را متوقف خواهد کرد.

فرستادن نوشتار به خود دستگاه با شما تماس

این یک شات طولانی است و اگر شما فکر می کنم شما از دست رفته خود را روشن شدن اشتباه فقط واقعا باید استفاده شود. روشن شدن شما آدرس ایمیل می توانید استفاده کنید برای ارسال فایل به آن است.

مرتبط با: چگونه به ارسال کتابها برای شما دیگر اسناد & روشن شدن

فایل ورد و یا متن با نام و جزئیات تماس خود را ایجاد کنید. دستورالعمل در این مقاله برای ارسال فایل به روشن شدن خود را دنبال کنید. اگر شما روشن شدن 3 g، آن بلافاصله تحویل داده می. اگر نه، آن خوبی دریافت تحویل اگر آن تا کنون به Wifi وصل می شود.

باز هم، واقعا وجود دارد تنها شات خارج از این کار، به خصوص اگر شما فکر می کنم شما روشن شدن صندلی شده است اما گاهی هر چیزی ارزش رفتن است.

Deregister و بلوک شما روشن شدن

برای جلوگیری از کسی که از خرید کتابها با استفاده از روشن شدن شما، شما نیاز به آن را از حساب خود deregister. برای جلوگیری از آنها آن را تحت یک حساب جدید ثبت نام، شما همچنین نیاز به آمازون برای جلوگیری از آن.

به صفحه مدیریت دستگاه های خود را در وب سایت آمازون سر.

کلیک کنید دکمه منو کنار روشن شدن که صندلی و پایین شماره سریال. هنگامی که شما آن را جایی نوشته شده است، Deregister را انتخاب کنید.

Deregister دوباره به آن را از حساب خود حذف را کلیک کنید.

هر کس است به روشن شدن خود را قادر به استفاده از حساب آمازون به خواندن و یا خرید کتاب خواهد بود. آنها هنوز هم، با این حال، روشن شدن به حساب خود آمازون شويد. به اتفاق می افتد که شما نیاز به درخواست آمازون برای جلوگیری از آن. هیچ راهی برای این خود چه.

در عوض, شما باید به سر به آمازون تماس با ما صفحه و به عنوان بهترین شما می توانید فرم را پر کنید. گزینه های دقیق شما را انتخاب کنید بیش از حد مهم نیست آنجا که فقط سعی کنید برای تماس با نماینده مشتری مراقبت. شما همچنین می توانید 00-1-206-266-2992 تماس بگیرید.

توضیح و ارائه مراقبت از مشتری نمایندگی با شماره سریال شما را در زمان پایین زودتر. آنها علامت روشن شدن خود را به عنوان از دست رفته یا دزدیده شده، است که به معنی می توان آن را با حساب دیگری ثبت شده است. اگر روشن شدن خود را تبدیل، شما می توانید همیشه آمازون دوباره و بخواهید آنها را برای حذف بلوک. شما سپس آن به حساب خود را یک بار دیگر شويد.

دریافت هزینه از هر خریداری کتاب

اگر کسی موفق به دانلود کتاب های الکترونیکی با استفاده از روشن شدن خود را قبل از شما شانس به آن را deregister، شما می توانید درخواست استرداد از آمازون. مهم است که توجه داشته باشید که شما باید برای انجام این کار را در عرض یک هفته از روز خرید، پس نگه داشتن چشم در ایمیل های خود را برای دیدن اگر هر کتاب خریداری کنید اگر روشن شدن خود را از دست رفته، است.

برو به صفحه مدیریت شما محتوا در وب سایت آمازون و سپس آیکون منو در کنار کتاب خواهید بازگشت. انتخاب گزینه “بازگشت برای بازپرداخت” یک دلیل معین کنید و سپس پیوند “بازگشت برای بازپرداخت” را دوباره کلیک کنید. پول خود را در عرض چند روز مسترد خواهد شد.

اتمام مقاله خود را در گرفتن بازپرداخت برای خرید روشن شدن اتفاقی برای اطلاعات بیشتر.

مرتبط با: نحوه دریافت بازگشت به بازپرداخت برای تصادفی روشن شدن کتاب خرید


اگر شما روشن شدن واقعا صندلی شانس ابتلا به آن بسیار باریک است. پلیس نمی خواهید به منابع زیادی به پیدا کردن روشن شدن 100 دلار قرار داده است. در حال حاضر، دست کم شما چگونه به خودتان بهترین شات در آن پشت و همچنین بی فایده به دزد را بدانید.