کهکشان توجه داشته باشید 9 ثانیه خیلی اتصال بلوتوث در FCC پر

 دعوت تصویر برای راه اندازی سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9 را داشته باشد.

به روز رسانی 4 ژوئیه 2018: دیروز تشکیل پرونده FCC تایید کهکشان توجه داشته باشید 9 ثانیه خیلی بلوتوث داشته باشد اما چگونه خواهد بود این اتهام است؟

خوب، فرو رفتن به FCC test گزارش دهد قلم قلم ها را خواهد شد از طریق phablet خود juiced. این احتمالا به معنی قلم از طریق اسلات ها خیلی به جای کابل مزاحم عنوان شده است. پر کردن نظارتی نیز یادداشت ها زمانی که گوشی شارژ بی سیم است که S خیلی حالت شارژ کنید.

 گزیده ای از تشکیل پرونده FCC 9 توجه داشته باشید کهکشان. FCC

امیدوارم وصل S بسیار قابل توجهی عمر باتری 9 توجه داشته باشید کهکشان تاثیر نمی کند. سپس دوباره آن تن آب به اتهام در وهله اول با توجه به اندازه کوچک آن و عدم وجود قطعات دیگر (مانند صفحه نمایش و مودم) نیاز ندارد.

هک، این همه تا حدودی شبیه به مداد اپل است که با استفاده از بلوتوث و اتهامات از طریق اتصال روشنایی اپل برای تلفن های موبایل. اپل کارتریج تا 12 ساعت استفاده، در حالی که دوم 15 است اتهام بازده 30 دقیقه استفاده از تاریخ است. اگر سامسونگ می تواند این نوع از شارژ سریع و استقامت تحویل، من مطمئن صاحبان 9 کهکشان توجه داشته باشید خوشحال خواهد شد.

مقاله اصلی سال 2018 3 ژوئیه: سامسونگ راه اندازی خواهد کرد 9 توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ در 9 اوت. زمانی که سامی تاریخ اعلام، آن تصویر closeup جدید دکمه 9 نکته ها خیلی کارتریج، که بسیاری از این باورند برخی از مرتب کردن بر اساس قابلیت های بلوتوث به معنای شامل.

در حال حاضر، از طریق پر کردن با FCC برای خیلی ها جدید برای اطمینان که قلم، بلوتوث را در واقع می دانیم. با این حال، ما برای اطمینان نمی دانم چه یعنی واقعا.

برجسته ترین شایعه در حال حاضر به ایده ها خیلی داشتن توانایی برای ایجاد امضاهای دیجیتالی اشاره دارد. سامسونگ است که کار بر روی یکی از ویژگی های امضای دیجیتالی در سال گذشته به S خیلی که قابلیت پس اگر آن کاملا منطقی بستری. مقاله مرتبط

همچنین ممکن است که اتصال بلوتوث به کاربران برای دستکاری بازیکنان رسانه در خود موسیقی توجه 9 بازی، آهنگ، پرش شروع/توقف پخش ویدئو، و غیره فعال است. همچنین ممکن است که شما می توانید راه اندازی سامسونگ Bixby مجازی دستیار-دکمه بلوتوث با استفاده از است.

سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9 ثانیه خیلی خواهد شد شماره مدل EJ PN960 و 2.4 GHz بلوتوث برای اتصال به دستگاه اصلی استفاده کنید. 9 توجه خود را سید محمد N960, پس از آن به نظر می رسد مانند شماره مدل کاملا سادگی مطابقت است.

در اخبار مرتبط با نوع را کلیک کنید ایالات متحده از 9 توجه داشته باشید از طریق FCC امروز نیز گذشت که به ما اطلاعات مربوط به باند رادیویی دستگاه پشتیبانی می کند. لیست زیر است:

 باند پشتیبانی رادیو گوشی سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9.

بعدی: سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9 آمده است ممکن است در این 5 رنگ