هم اکنون در فروشگاه بازی (به)

قبل از ثبت بروز #2 (07/03): شما در حال حاضر آسفالت 9 قبل از ثبت نام می تواند: افسانه در بازی گوگل بزرگ نشان می دهد آزادی اندیشه جهانی است فقط در اطراف گوشه (لوپ). توسعه دهنده بازی موبایل قبلا تایید کرده که بازی تابستان امسال افت خواهد کرد.

آخرین ورود در سری مسابقه ای محبوب در راه اندازی نرم در مناطق انتخاب شده برای چند ماه گذشته بوده است. بازی موبایل شده است بهبود بازی با به روز رسانی در طول این زمان، با آوردن آخرین رتبه بندی رویدادها، قابلیت چند نفره بهبود و افزايش پاداش برای رقابت های آنلاین.

بروز رسانی (06/04): بازی موبایل را تایید کرده است که 9 آسفالت: افسانه پاره خواهد شد راه خود را بر روی دستگاه های آندروید این تابستان. بازی هفته آینده در نمایشگاه بازی E3 در لس آنجلس پیش از راه اندازی جهانی در ماه های آینده نشان داده خواهد شد.

قسمت بعدی در سری مسابقات است که همچنین به iOS و کامپیوتر مجموعه ای به نظر می رسد همان برش لبه گرافیک و عملکرد ما را به انتظار می آیند اما با کمی تغییرات عمده در بخش گیم پلی در حال آمدن است.

بزرگترین تغییر “لمس درایو” است طرح کنترل جدید که در آن بازیکن ضربه تند وشدید زدن چپ یا راست به نوبه خود و رم به مخالفان در حالی که ماشین در غیر این صورت عمل خود را. اگر نمی شود این سبک جدید بازی استراتژیک بیشتر به میل خود شما همیشه به کنترل های استاندارد حرکت سری تعویض کنید به بیش از.

شما به شنیدن بیشتر در مورد عاقبت مسابقه در اینجا می توانید ثبت نام.

اصلی پست (02/27): آن نوعی بوده تقریبا پنج سال از راه اندازی آخرین ورودی اصلی در بازی موبایل را نیرومند سری آسفالت. اما در حال حاضر، پس از چند spin-offs حق رای دادن مسابقه محبوب را بر روی شبکه با 9 آسفالت خروش است: افسانه .

عاقبت درست به 8 آسفالت : هوابرد بود روز گذشته در اولین تریلر (بالا) است که مربا بسته بندی نژادها با اکتان بالا، کلاهبرداری دیوانه، آهسته حرکت سقوط، و نوع مسخره چشمگیر تصاویری ما می آیند انتظار از نشان سری.

بازی قابلیت بیش از 50 hypercars واقعی از امثال فراری پورشه لامبورگینی و غیره و همچنین 70 آهنگ مسابقه بر اساس مکان های واقعی جهان هر کدام با یک طرح بندی منحصر به فرد از رمپ و خطرات.

بازیکن می تواند در حالت حرفه ای این بازی است که می گیرد بیش از نژادها عظیم 800 را یا در تا هشت مسابقه دهندگان دیگر در زمان واقعی در مسابقات جهانی را به حالت چند نفره. یک بزرگ جدید علاوه بر این ویژگی باشگاه که در آن شما می توانید ایجاد و پیوستن به جامعه و کار با هم به سمت نقاط عطف برای گروه پاداش است.

متاسفانه در زمان نوشتن 9 آسفالت: افسانه است برای دستگاه های iOS پرتاب نرم در فیلیپین (با تشکر از پارسه خوانده ) تایید تنها شده. ما به بازی موبایل برای دیدن اگر هر کلمه در آزادی اندیشه است رسیده است و وقتی ما این پست را بروز رسانی بازگشت.