LPDDR5 UFS 3.0 و انحراف معیار SD ابراز

 دو حافظه microSD کارت

فناوری حافظه ممکن کلید برای اطمینان از تجربه گوشی های هوشمند صاف، بدون لکنت به فورا به عنوان یک صفحه نمایش جدید ترد یا سریعتر پردازنده است، اما قابل توجه است. صنعت هل دادن نسبت به تصاویر با کیفیت بالاتر و بازی های ویدئویی، بالا و وفاداری و یادگیری ماشینی است. پهنای باند حافظه و ظرفیت هستند تحت فشار بیشتر از همیشه قبل از.

خوشبختانه، فن آوری های جدید حافظه در راه برای کاهش فشار است. این خدمات عبارتند از رم LPDDR5 UFS 3.0 حافظه داخلی ، و کارت حافظه قابل حمل SD ابراز . جان کلام عمومی که هر یک از این استانداردها را سریع تر از پیشینیان خود است، اما اجازه دهید نزدیک تر در جزئیات و چگونه هر شکل کمک خواهد کرد را تجربه های موبایل برتر است.

رم RAM LPDDR5

یک بخش اساسی از هر کامپیوتر، اما چون CPU GPU های به طور فزاینده ای موتور های هوش مصنوعی همه واقع در همان تراشه و به اشتراک گذاری این استخر حافظه گوشی های هوشمند حساس به پهنای باند حافظه هستند. این است که اغلب تنگنا در بازی 4 k ارائه ویدیو و موارد دیگر که نیاز به مقدار زیادی از خواندن و نوشتن در حافظه است.

ما هنوز هم در انتظار در مشخصات نهایی اما LPDDR5، مانند پیشینیان خود مقدار پهنای باند در دسترس را افزایش و بهبود بهره وری انرژی بار دیگر قرار است. LPDDR5 پهنای باند Mbps 6400 حداقل دو برابر 3200 Mbps است که LPDDR4 با حمل ضربه انتظار می رود. اگر چه پس از آن تجدید نظر LPDDR4 و 4 x قادر به تا 4266 مگابیت در ثانیه.

 LPDDR5 ضربه را دیده اند تکامل Synopsys

با توجه به سرمایه فکری طراحی شرکت Synopsys LPDDR5 معرفی سیستم ساعت دو دیفرانسیل ساعت WCK مشابه در حافظه گرافیکی GDDR5 سریع با استفاده از. دیفرانسیل clocking افزایش فرکانس بدون بالاتر بره تعداد پین و این پیاده سازی دو ساعت (WCK_t و WCK_c) اجازه می دهد برای دو نقطه عامل مختلف که دو یا چهار برابر ساعت فرمان/آدرس. LPDDR5 همچنین قابلیت های ECC لینک برای عملیات خواندن و نوشتن آن را برای بازیابی اطلاعات از خطاهای انتقال و یا به دلیل از دست دادن هزینه ذخیره سازی پشتیبانی می کند.

بهتر است هنوز، استاندارد در است هنوز با تمرکز بر صرفه جویی در انرژی — یک نیاز اساسی برای محصولات تلفن همراه–با ولتاژ پایین تر. حالت خواب عمیق به اجرا نیز به 40 درصد کنونی کاهش هنگامی که در حالت غیر فعال یا تازه خود. داده ها کپی کم قدرت نیز کاهش می دهد قدرت با استفاده از الگوهای داده های تکراری برای نوشتن طبیعی، ماسک نوشتن، و ادامه عملیات تا نقطه عملکرد بالاتر باید تخلیه بیشتر از ما عمر باتری گرانبها.

ما هنوز در انتظار در تولید کنندگان تراشه های حافظه LPDDR5 اول خود را اعلام کنید. سامسونگ murmured برخی از برنامه به تجاری سازی اواخر سال گذشته شتاب و شایعه را نشان می دهد که تولید در نیمه دوم سال 2018 آغاز. در هر صورت ما را برای دیدن نخستین تلفن های ما مباهات تکنولوژی تا 2019 در اولین بسیار انتظار نیست.

UFS 3.0 اتاق

ثابت ذخیره سازی فقط به عنوان مهم به عنوان رم ثابت این روزها به خصوص اگر شما می خواهید به خواندن و ذخیره ویدئو با وضوح بالا و یا بار کردن دارایی های با کیفیت بالا برای علیرضا و پله است. UFS سرعت eMMC استاندارد حافظه انتخاب گوشی های هوشمند جایگزین است. JDEC در حال حاضر مشخصات رسمی UFS 3.0 برای حافظه های نسل بعدی آن نگاهی به بهبود عملکرد و قدرت به عنوان دو آینده دستگاه تلفن همراه بالا پایان ذخیره سازی را به ما دادن منتشر شده است.

بهبود تیتر این است که سرعت از UFS 2.0 در برخی از دستگاه های پایان بالا امروز دو برابر است. هر خط تا 11.6 گیگابیت در ثانیه از داده ها، از 5.8 گیگابیت در ثانیه، حداکثر سرعت انتقال عظیم 23.2 گیگابیت در ثانیه را می دهد که عمل می کنند. که گفت: سرعت واقعی خواهد شد کمی پایین تر از این حداکثر نظری. خوشبختانه، تمام UFS 3.0 سازگار با دستگاه های مورد نیاز برای پشتیبانی HS G4 هستند (11.6 گیگابیت در ثانیه) و HS-G3 (5.8 گیگابیت در ثانیه)، بنابراین آنها قطعا سریع تر از تمام نسخه های UFS 2.0 خواهید بود.

استاندارد مصرف انرژی بیش از حد تغییر کرده است. در حال حاضر سه قدرت ریال, 1 .2V 1 .8V و 2.5 ولت V/3.3 و معرفی 2.5 ولت در خط VCC آینده در پشتیبانی از طرح های تراکم 3D فلش NAND بالاتر و مصرف انرژی پایین تر کمک کند. به عبارت دیگر UFS 3.0 طراحی شده است برای حمایت بزرگتر اندازه شبکه، که با تکنیک ساخت آینده در دسترس باشد.

درست مثل LPDDR5، سامسونگ به نظر می رسد به یکی از اولین ارائه UFS 3.0 ذخیره سازی تنظیم. بنابراین محصول مناسب برای استفاده گوشی احتمالا خیلی دور نبود ساخت برنامه های کاربردی خودرو در حال حاضر، آغاز کرده است. فن آوری احتمال ضربه اصلی در 2019.

بیان SD ذخیره سازی قابل حمل

در نهایت، ما است برای ذخیره سازی قابل حمل، ویژگی دنبال و بعد در گوشی های هوشمند برای حرکت کتابخانه ها رسانه های بزرگ بین دستگاه آمده است. اگر چه ثابت UFS کارت حافظه باقی می ماند یک احتمال بیش از حد استاندارد SD بیان تازه پرده برداری احتمال کارت microSD آینده جایگزین خواهند شد. به طور خلاصه، بیان SD سریع ترین تا کنون سرعت کارت SD و پشتیبانی برای استفاده از آنها به عنوان قابل حمل SSDs.

SD اکسپرس شامل درگاه PCI Express و رابط NVMe به میراث رابط SD دو مشترک داده استاندارد اتوبوس در بر داشت در سراسر فضای کامپیوتر دارای. این رابط در ردیف دوم پین است که در حال حاضر توسط highspeed UHS دوم کارت حافظه microSD در بازار امروز استفاده می شود پشتیبانی خواهد شد.

حمایت از 3.0 PCI-E با بیان SD به معنای اوج توان عملیاتی می تواند ضربه عظیم 985 MB/s، که بیش از سه برابر سریع تر از کارت های UHS-II که بالا در 312 مگابایت در ثانیه و حتی سریع تر از کارت های UHS-III که تا 624 مگابایت در ثانیه پشتیبانی. در همین حال، NVMe v1.3 صنعت استاندارد مورد استفاده برای درایوهای حالت جامد (ssd ها)، که بدان معنی است که کارت SD آینده قادر خواهند بود به عنوان Ssd قابل حمل برای آماده دسترسی به مقادیر زیادی از داده ها و نرم افزار و حتی سیستم عامل است.

 سرعت اتوبوس SDCard و ذخیره سازی SDcard

علاوه بر پشتیبانی از رابط حافظه سرعت بالاتر ذخیره سازی حداکثر ظرفیت کارت حافظه microSD آینده برای افزایش از 2 TB با SDXC 128 دو سل با ظرفیت فوق العاده جدید SD (SDUC) تنظیم شده است کارت.

بیان SD عقب مانده است سازگار با کارت های حافظه موجود و پورت، اما شما خواهید بود به سرعت های پایین تر. بنابراین دستگاه UHS در 104 مگابایت برثانیه حتی با کارت SD بیان پوش خواهد شد. متاسفانه، سازگاری چند مسائل با انواع کارت های جدیدتر هم چون پین repurposed هستند که سرعت درپوش به عنوان کارت های UHS دوم یا سوم UHS به UHS در سرعت در SD اکسپرس میزبان بازگشت خواهد شد خواهد شد وجود دارد.

تا

پیشرفت های حافظه هستند عنوان راه ما در سراسر هیئت مدیره غذا برای سریع تر و بالاتر از ظرفیت حافظه داخلی و RAM و ذخیره سازی قابل حمل است. بنابراین ما قطعا خواهید دید آنها ظاهر می شود قبل از trickling پایین به قیمت مقرون به صرفه تر نقاط سال یا بیشتر در گوشی های هوشمند گل سرسبد ردیف اول، در ابتدا، این آخرین فن آوری های حق بیمه طبق معمول فرمان.

هر یک از این فناوری حافظه سریع تر به احتمال زیاد خواهد شد اگر چه ممکن است ممکن است بینیم تلفن یا دو اتخاذ یکی از این ویژگی ها را کمی زودتر از بسته به گل سرسبد گوشی های هوشمند در 2019، شکستن. ما فقط به نشستن تنگ تا تولید کنندگان حافظه تراشه های واقعی است که تا پایان در محصولات اعلام داشته.