Huawei نوا 3 متوقف می شود توسط TENAA با دو دوربین دوگانه, ارائه می Huawei نوا 3 طراحی

 P20 سبک TENAA TENAA

  • نوا Huawei 3 در TENAA با دو دو لنز دوربین، صفحه نمایش FullView میآید.
  • انتظار می رود که آخرین ورود در سری متوسط Huawei در شکستن پوشش در ژوئیه 18.
  • انتظار نداریم که به تلفن در ایالات متحده مراجعه کنید هر زمان به زودی.

عای آخرین سری هنوز هم در حافظه تازه انتشار و اشتراک نسل آینده محدوده هنوز هم برخی از راه خاموش در فاصله، Huawei در توقف بعدی برای 2018 باید آن اواسط برد گوشی های جدید گام به ساخته می شود را مشاهده کنید.

قضاوت یک لیست جدید TENAA و چند بیرون درز تصاویر که دقیقا آنچه در فروشگاه با Huawei 3 جدید است که به نظر می رسد شکستن در پوشش در تاریخ 18 ژوئیه است. مقاله مرتبط

مصرف بیش از چند نشانه های طراحی از گوشی های Huawei در P20 3 نوا FullView سبک 6.3 اینچ صفحه نمایش با وضوح 2340 × 1080 ورزش خواهد شد. روی حیله و تزویر به از عکس TENAA، اما حدس و گمان اولیه Huawei ادامه آن روند اخیر و بی نظیر را به سری جدید نشان می دهد.

لیست تایید 3 جدید توسط SoC 710 Kirin 4 GB حمایت شده از رم و 64 GB از ذخیره سازی (قابل ارتقا) به عنوان استاندارد با 6 GB RAM/128 GB مدل نیز در راه است. اندیشه Oreo 8.1 که بدون شک Huawei در EMUI پوست خواهد شد آن را پوشانده است 3 650mAh باتری نیز، اشاره شده است.

که همه ما می دانیم، هر چند، به عنوان جزئیات بیشتر بیرون درز در Weibo (از طریق عرصه تلفن ) است. جالب ترین قسمت کشویی است که نشان می دهد تاریخ انتشار ۱۹ است. در غیر این صورت، اصلی غذای آماده است 3 نوا 24MP ادعایی + 16MP عقب دوربین و 24MP + 2MP تیرانداز combos مهارت های selfie.

 Huawei نوا 3 اسلاید نشت تاریخ انتشار [Weibo19659007] ما به احتمال زیاد شنیدن بیشتر در مورد قیمت گذاری و دسترسی به بازار چین — و بالقوه اخبار مدل بزرگتر اگر چوب Huawei با گزینه های مشابه دیدیم با جدید 2 — بعد از این ماه. نسخه اروپایی، اگر چه قضاوت محدوده نوشته های قبلی و Huawei در رابطه سرد با ایالات متحده در حال حاضر باید به دنبال, آن رسیدن سواحل غربی از طریق کانال های رسمی هر زمان به زودی بعید به نظر می رسد.

چه شما فکر می کنم شایعه 3 نوا است? ما در نظرات اطلاع دهید.