اگر شما یک ماشین قابل حمل بازی بهترین قابل حمل بازی پلت فرم بررسی گیک

در زمانهای گذشته, شما فقط تجسم آخرین گیم بوی خرید. محیط زیست به تازگی، پیچیده تر بدست حتی اگر نینتندو هنوز رهبر روشن است.

بهترین کلی قابل حمل پلت فرم بازی: N بزرگ نینتندو سوئیچ

deathgrip (با عرض پوزش) در بازار بازی های قابل حمل برای دهه برگزار شد و آن مطلب آخرین چیزی ضربه کشتن به رقابت تنها درست، سونی است. از سوئیچ جانشین هر دو سایت به پلت فرم خانه بازی Wii U آن و ارتقاء قدرتمند سری 3DS این بیت از تقلب است. اما حتی با قیمت بالا توجه سیستم قابل حمل، سوئیچ است بسیار که برای آن که آن را توصیه به هر چیز دیگری در بالای آن از نظر کیفیت مطلق و تطبیق پذیری است.

علاوه بر این نینتندو همیشه قوی صف اول شخص بازی, سوئیچ قدرت کامل پورت کنسول بازی مانند عذاب Fortnite، است و موشک لیگ. به علاوه، توسعه دهندگان مستقل هستند به بیش curated فروشگاه آنلاین خود را برای نسخه های قابل حمل بازی است که قبلا در بخار ایکس باکس لایو و پلی استیشن شبکه هجوم می آوردند.

همه بالای سوئیچ standout بزرگ است که ویژگی آن انتقال بدون درز از سیستم قابل حمل برای کنسول های خانگی از طریق آن شامل حوض و شکستن دور کنترل کننده های شادی باهم. نینتندو اصرار بر سوئیچ به عنوان دستگاه قابل حمل مانند جامعه در بهترین حالت به نظر می رسد کمی gimmicky اما هیچ انکار درخواست تجدید نظر در سیستم بازی قرص به اندازه شما از تلویزیون خود را گرفتن و پرتاب آن را در کیسه خود را بدون گم شده ضرب و شتم وجود دارد. بین این و پشتیبانی از هر دو سایت خود و سوم حزب توسعه دهندگان و ناشران، سوئیچ به عنوان پادشاه بازی قابل حمل هر زمان به زودی سرنگون خواهد شد.

بهترین بودجه قابل حمل پلت فرم بازی: جدید نینتندو XL شوري 2DS

سوئیچ میشود سرفصل اما مقدار زیادی از ترک در سخت افزار 3DS نینتندو، به خصوص اگر شما در حال خرید برای بچه ها و یا نمی خواهید به صرف مقدار زیادی از زندگی است خمیر. صف ماشین های 3DS کمی گیج کننده است اگر شما در حالی که نگاه نکرده است بنابراین در اینجا تجزیه سریع:

  • جدید نینتندو 3DS XL : نسخه به روز شده سخت افزار اصلی 3DS، با برجسته 3D صفحه نمایش بالا. کمی از قدرت فوق العاده و دکمه های بیشتر برای بازی های پیشرفته تر شامل. تمام بازی های 3 DS و DS قدیمی تر بازی می کند. قیمت خرده فروشی $200.
  • جدید نینتندو XL شوري 2DS : یکسان به خیلی بزرگ جدید 3DS، منهای ویژگی صفحه نمایش 3D. اگر مقدار بسیار کمی ممکن است مشکل با مکانیک بازی است که با استفاده از قابلیت 3D و تمام بازی های DS قدیمی تر 3 DS بازی، بازی می کند. قیمت خرده فروشی $150, اغلب کمی پایین تر در بر داشت.
  • نینتندو شوري 2DS : گزینه فوق العاده بودجه بدون پشتیبانی 3D و دکمه های اضافی یا طراحی فایل پیوست. اکثر بازی های 3 DS (چند نیاز به پشتیبانی از دکمه های اضافی و سخت افزار سریعتر در جدید 3 DS/2 DS خیلی بزرگ) و تمام بازی های DS را پخش می کند. $80 قیمت خرده فروشی، با جدید سوپر ماریو وارنر 2 یا شامل ماریو Kart 7 .

با انواع گزینه های سخت افزاری, به معنای واقعی کلمه هزاران نفر از بازی های DS و 3DS به از را انتخاب کنید و کامل ادغام با نمای آنلاین برای بازی های جدید و کلاسیک خانواده 3DS سخت به ضرب و شتم برقراري انواع گزینه های بازی قابل حمل به قیمت ارزان است. پیشنهاد می کنم خیلی بزرگ شوري 2DS جدید: این ارتقا قابل ملاحظه از شوري 2DS unibody با گزینه های بیشتر بازی است، اما بسیار کمی ارزش اضافی در 3D صفحه نمایش در سخت افزار 3DS جدید خیلی بزرگ وجود دارد. شما می توانید معاملات خوب به خصوص اگر شما برای سخت افزار استفاده می شود و بازی — نینتندو بچه ضد سخت افزار و کارتریج آنها را قابل اعتماد دست دوم وانت و میلیونها نفر از واحدهای فروخته شده عرضه مداوم سیستم و بازی است که فروشگاه های بازی و تماس با ما وجود دارد به این معنی ها.

بهترین گوشی های هوشمند بازی: هر آی فون

من سر سخت اندیشه fanboy در, اما اگر من هستم که صادقانه آی فون بهتر بازی پلت فرم است. با وجود مدل های خاص بازی از Razer و اسوس, گوگل بازی بزرگ هنوز هم مانند یک شهروند درجه دوم توسط توسعه دهندگان بازی موبایل، با مشخصات بالا بازی اغلب debuting منحصرا در فروشگاه App (و گاهی هرگز آن را ترک) می شود درمان.

بین اپل undeniably جذاب “اگر شما می خواهید دستگاه بازی قابل حمل است که آن نیز خود گوشی اصلی طرح های سخت افزاری و مزیت روشن در جذب و حفظ توسعه دهندگان بازی آیفون انتخاب روشن است. برای بهترین کارایی شما می خواهید برای دریافت آخرین مدل شما استطاعت — که احتمالا آی فون 8 یا 8 به علاوه اضافی برای روی صفحه نمایش املاک، در حال حاضر است. آیفون گران تر, شیک X بزرگ به نظر می رسد اما مزایای خاص هر برای علاقهمندان به بازی ارائه نمی دهد. که گفت: مانند مدل قدیمی تر و یا دوم و آی فون 6 یا عموماً باید دسترسی به تقریبا همه بازی های مشابه در فروشگاه App و بسیاری از آنها نیست پس سخت افزار فشرده که شما احساس نیاز به آخرین و بزرگترین تلفن.

اگر شما بر روی آندروید اصرار دارند، شما هنوز هم دسترسی به بازی های تلفن همراه از شما احتمالا می توانید بازی، اما شما از دست رفته چند عنوان قابل توجه بر می شود هر یک بار در حالی که داشته باشد. Fortnite است یک مثال خوب: عرضه نسخه قابل حمل این تیرانداز محبوب در iOS در آوریل اما هنوز هیچ تاریخ انتشار رسمی برای آندروید نسخه آینده است. برای علاقهمندان به بازی آندروید, شما سریع ترین پردازنده و رم بیشتر شما می خواهید: هر کهکشان یا پیکسل مدل اخیر به سادگی انجام می دهد.