HTC میسازد خاموش 22 درصد از کارکنان خود را در تلاش خود را برای ذخیره پول

 آن را غیر روحانی کردن 22 درصد از نیروی کار خود HTC HTC

  • را اعلام کرد.
  • شرکت اخراج خواهد شد بیشتر گفت: در طرح های خود را به گوشی های هوشمند و VR کسب و کار خود را تحت رهبری مشترک در هر منطقه.
  • اخراج نماینده HTC را مشکلات مالی ادامه دارد.

زمان به عنوان یک بار بزرگ گوشی های هوشمند شرکت مبارزات را به پایان می رسد دیدار در حالی که آن را در تصويرهايى مرزهای به HTC نوع نبوده است. که مبارزه امروز ادامه می یابد که گزارش رویترز که HTC 1.500 کارکنان از بخش ساخت تایوان آن گذاشته.

به گفته HTC، اخراج “بیشتر موثر و انعطاف پذیر مدیریت منابع رفتن به جلو اجازه می دهد.” این شرکت همچنین اخراج را مورد استفاده قرار گیرد پایان سپتامبر و می گفت بیشتر طرح خود را برای قرار دادن گوشی های هوشمند و VR کسب و کار زیر یک سقف آن در هر منطقه.

با این حال، اخراج نیروی کار کلی HTC را 22 درصد downsize. این کاهش قابل توجهی برای یک شرکت است که می خواهد به عقب بر گردیم در مسیر سودآوری است.

را در ذهن نگه دارید که گذاشته کردن کارکنان 1.500 جدا از 2.000 کارکنان است که HTC حمل به گوگل در سپتامبر 2017 است. با این وجود، اخراج امروز آخرین نشانه از HTC را مشکلات مالی است.

شرکت 2017 است یکی به فراموش، از درآمد های کلی آن کمترین ثبت شده در آن 13 سال گذشته بودند. چیزهایی که HTC گزارش اسلاید 43.4 درصد عواید از Q1 2017 و افت 55.4 درصد از آوریل 2017 در Q1 یدلایمخیرات 2018، بهبود نیافت.

HTC گيرنده، 1.1 میلیارد دلار “کارکنان” به گوگل حمل می شود، اما ساخته شده آن دسته از کارمندان تا نیمه شرکت تحقیقات و تیم توسعه است که مسئول اصلی گوگل پیکسل و پیکسل خیلی بزرگ بود. که فروش بسیار مورد نیاز از پول را در جیب HTC را قرار داده، اما همچنین مخلوط ارسال سیگنال های که شرکت ممکن است در راه خود را.

به اعتبار آن HTC اعلام کرد که آن را به سرمایه گذاری استراتژیک در حال ظهور فن آوری های برای کمک به کشتی در حال. ما که فصاحت و بلاغت در 2012 و 2017، با این حال، شنیده و شرکت مشخص ندارد نیست چه آن به معنای “استراتژیک سرمایه گذاری است.”

همچنین نیست که U12 علاوه کردن برای شروع بزرگ کمک. به خوبی از تلفن یخ U12 به علاوه آن هنوز رقابت ابدا معنی دار پیشی بگیرد.

این وضعیت غم انگیز امور ویژه برای طرفداران اندیشه کهنه است. نگه داشتن در ذهن که HTC در بالای بازی خود هفت سال پیش و ساز پنجم بزرگ گوشی در جهان بود. در حال حاضر، این شرکت نه حتی بالای ده کرک.