بهترین Doorbells ویدئو با HD ویدئو تشخیص حرکت و بررسی بیشتر ماهواره

دینگ دونگ! کسی را در درب. اما که? با doorbell ویدئو، شما می توانید ببینید که آن را از گوشی خود. اینجا بهترین doorbells ویدئو در بازار.

ویدئو doorbells چطوریه peepholes ندارم، فقط شما را دریافت کردن نیمکت و نگاه را از طریق یک سوراخ کوچک را ببینید که چه کسی در درب. به علاوه، ساخته شده در دوربین می توانید ضبط فیلم و عمل به عنوان یک دوربین امنیتی ندارم.

هستند تعداد انگشت شماری از doorbells های ویدئویی برای انتخاب از، هر چند، بنابراین در اینجا چند که ما از زمان و پول خود را.

دوم سلام ($ 230)

یکی از جدیدتر ارائه شده به آمار بازار دوم سلام، و شاید یکی از بهتر doorbells ویدئو در دسترس است.

فیلم با کیفیت فوق العاده، است که رنگ های پر جنب و جوش هستند و تصویر به نظر می رسد شارپ و روشن. البته آن را در چگونه بالا شما را با کیفیت مجموعه ای بستگی دارد اما حتی در محیط آن خوب به نظر می رسد. به علاوه, HDR, که بدان معنی است که آن مناطق تاریک و روشن در جزئیات روشن بدون واقعا یکی بیش از دیگری علاقه نشان می دهد, که یکی از ویژگی های واقعا خوب برای درب های جلو است که ممکن است زیر سایه بان میتوانیم — ایوان تیره با خارج شدن کنید ممکن است روشن و آفتابی.

با اشتراک دوم آگاه (با شروع در 5/month دلار) زوج دوم سلام می نیروی خاص مانند mailman یا همسایه و می تواند به طور مداوم ثبت و ذخیره ویدئو تا 30 روز. شما حتی می توانید راه اندازی فعالیت های مناطق که در آن تنها بخش خاصی از قاب های نظارت برای حرکت.

علاوه بر این, اندازه جمع و جور از دوم سلام را به سوار شدن در درب طرمس بدون آن شدن راه درب باز و یا آن را outlandishly بزرگ و خارج از محل ساخت آسان.

دوم سلام شما اتصال به سیم کشی doorbell موجود خود و با اتصال سنج است که نیاز به نصب بر روی خود سنج داخلی موجود می آید نیاز دارد. پس قطعا برخی از مونتاژ مورد نیاز وجود دارد، اما نرم افزار دوم کار واقعا بزرگ برای هدایت شما را از طریق همه چیز.

وقتی که می آید به فیلم doorbells و دلیل خوب حلقه Doorbell 2 ($ 200)

حلقه یکی از محبوب ترین شرکت ها است. 2 حلقه Doorbell آسان به راه اندازی و استفاده است، و آن ویژگی است که اکثر ویدئو doorbells: باتری داخلی.

این به این معنی که حلقه Doorbell موجود سیم کشی doorbell، نصب راه آسان تر می سازد که متصل نیاز ندارد. البته این نیز به این معنی است که شما باید هر چند ماه شارژ و کل واحد نه بزرگ است در مقایسه با رقبا به منظور اتاق را برای باتری. اما شما هنوز هم آن تا سیم کشی doorbell موجود خود را اگر شما می خواهید (و انجام این کار خواهد شد شارژ باتری شما صرفه جویی از بدون هیچ زحمتی از آن هر چند ماه شارژ قطره) متصل است.

شما همچنین می توانید نسل اول حلقه Doorbell را برای تنها $100, که تنها نمی 720 p ویدیو (به جای آن 1080ص) اما هنوز هم شامل بسیاری از ویژگی های مشابه به عنوان جانشین آن گرفتن. وجود دارد همچنین حلقه Doorbell نرم افزار برای $250، که کوچکتر و sleeker است و شامل سفارشی سازی بهتر با تشخیص حرکت، اما باتری داخلی را شامل نمی شود.

در هر صورت حلقه Doorbell فیلم تا 60 روز با طرح اشتراک است که فقط 3 $ در هر ماه ارزان تر از دوم آگاه است که هزینه های ذخیره کنید.

SkyBell HD (200 دلار)

SkyBell HD است گزینه های کمتر شناخته شده از دو doorbells که در بالا ذکر شد، اما هنوز هم یک محصول است که شایسته ستایش, به خصوص با آن شبکه تصویری رایگان.

علاوه بر این، آن است تقریبا هر ویژگی شما می خواهید در doorbell تصویری است که از نزدیک دوم سلام و حلقه Doorbell: ویدئو 1080 p، ارتباط دو طرفه، حرکت هشدار، دید در شب، و بیشتر.

طراحی آن دایره ای واقعا آن گزینه خوبی برای نصب در درب اصلاح (اگر شما ذهن نرخ فریم پایین تر اگر چه تر و تمیز به همراه یک جایگزین) را ندارد، اما اگر نمی خواهید پرداخت آبونمان برای ذخیره سازی ویدئو SkyBell HD است که واقعا راه رفتن در آن تحقیق است egard.

درست مثل دوم سلام و حلقه Doorbell نرم افزار، نیاز به متصل به سیم کشی doorbell موجود که در آن هر نوع باتری داخلی ندارد. تا که به خاطر داشته باشید.

اوت Doorbell طب مکمل و جایگزین نرم افزار ($ 200)

به عنوان این است که چگونه این شرکت آن شروع کردم شما اوت برای آن قفل هوشمند می دانند که بهترین ممکن است. با این حال، این در حال حاضر محصولات چند زیر کمربند خود از جمله doorbell ویدئو.

اگر شما در حال حاضر اوت هوشمند قفل و سپس جفت Doorbell طب مکمل و جایگزین نرم افزار واقعا به خوبی با آن، همانطور که شما می توانید ببینید که چه کسی در درب و اگر می خواهید اجازه دهید آنها را داخل سپس بلافاصله درب خود را باز نگاه. اگر شما دنبال آن هستید برای آی فون + درب تجربه مانند آپارتمان پیچیده که در آن شما می توانید ببینید چه کسی آن است و آنها در، وزوز جفت شدن قفل اوت قفل و doorbell گزینه خیلی نرم و صاف به انجام این کار است.

مثل دوم سلام و SkyBell HD، آن باید متصل شوید به شما سیم کشی doorbell موجود. با این حال، این باتری پشتیبان در صورتی که قدرت خود را می رود اما آن هنوز برای عملکرد باتری 24/7 و یا هر چیزی شبیه به آن معنای ندارد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد، هر چند، آن نور افکن های یکپارچه, که چرخش در زمانی که آن را تشخیص شخصى است. این اجازه می دهد تا دوربین به وضوح از دوربین دید در شب قابلیت ندارد که آن شب، ببینید که چه کسی در درب.

همانطور که برای ذخیره سازی ویدئو فیلم های ضبط شده تا 24 ساعت رایگان ذخیره آن می تواند. دیگر از آن, و شما با آنها اشتراک 5/month دلار است که فیلم می تواند تا 30 روز ذخیره داشته باشد.