6 مسافرت لوازم جانبی برای شما بررسی چمدان گیک

ساده ترین راه برای سفر بیشتر سرگرم کننده است که خلاص شدن از شر نارضایتی های کوچک مانند جستجو برای محل به اتهام تلفن شما و یا گرفتن سیلی با چمدان وزن هزینه باید. این لوازم جانبی سفر عالی انجام خواهد داد که فقط.

در حال حاضر، قبل از شروع این فهرست مسائل فوق العاده واضح نیست. من می روم به فرض اگر شما در تعطیلات خورشید، حق تو ضدآفتاب و عینک آفتابی بسته بندی دهید؟ و اگر شما خاموش به اروپا شما به ارمغان آورد یک آداپتور سفر؟ در عوض، ما قصد داریم تا نگاهی به چیزهایی که ممکن است هنوز فکر مورد، و یا وقتی که زمان سفر است حتی اگر بود، احتمالا از ذهن شما لغزش.

آلاسکا خرس خواب ماسک (8.99$) و گوش Speento (16 دلار)

من خوشا به حال با توانایی شگفت انگیز به هر نقطه در هر زمان خواب، اما اگر شما نیست، شما نیاز به ماسک صورت خوب و مجموعه توپی های گوش. آنها ممکن است کمی از عادت شود اما قادر به جلوگیری از چراغ روشن و سر و صدا با صدای بلند از بزرگراه یا کلوپ شبانه که در Airbnb ذکر شده بود لیست تعطیلات می تواند محافظ است.

در خرج کردن هر ماسک چشم و مجموعه گوشی انجام می دهد اما ما واقعا دوست دارم آلاسکا تحمل طبیعی ابریشم خواب ماسک (8.99$) و گوش Speento (16 دلار). بنابراین ارزش آنها را از قبل به جای تکیه بر یک فروشگاه در مقصد خود را گرفتن خواب ضروری است. این نوشته نیز در لیست ما را از لوازم و وسایل هتل برای آوردن راحتی خانه در جاده برجسته.

مبانی آمازون 4 قطعه بسته بندی مکعب مجموعه ($ 22)

بسته بندی مکعب است انقلاب چمدان. به جای فقط جوراب هر جای خود غلت بزنید به شکم خمیازه Samsonite باز خود را، شما با دقت می تواند لباس خود را در بسته های فردی مکعب بسته. آیا می خواهید همه جوراب و لباس زیر را در یک بسته و پیراهن خود را در دیگری و یا تمام ورزشگاه های خود لباس با هم و شلوار و پیراهن کشیدن خود را به طور جداگانه, آن به شما است.

بنابراین شما با AmazonBasics 4 قطعه بسته بندی مکعب مجموعه ($22) نمی تواند به اشتباه بسته بندی مکعب تا حد زیادی یکسان است. بنابراین شما به راحتی می توانید بسته به هر آنچه شما نیاز دارید آن را با مکعب کوچک متوسط بزرگ و باریک بسته بندی می آید. اگر شما می خواهید تکه های بیشتر، فقط سفارش مجموعه دوم یا هر اندازه به صورت جداگانه سفارش.

لنگر PowerLine 10 پا کابل برق

کابل است که همراه با گوشی های هوشمند خود را برای استفاده در میز خود است اما محدود زمانی که شما در حال سفر به حال. چه اتفاقی می افتد اگر وجود دارد چند نفر تلاش برای جمعیت اطراف یک خروجی? یا اگر یکی از نزدیکترین زیر تخت به خاک سپرده شود؟ این است که در آن کابل برق خوب, طولانی 10 پا می آید اید

لنگر 10 پا کابل در رعد و برق ($14.99) میکرو USB ($11.99) و گونه های USB-C ($11.99) در دسترس هستند. آنها همه با کابل هر آزمایش مقاومت در برابر 1000s از خم و حمایت بیش از 80 کیلوگرم با دوام طراحی شده است. ایده آل برای در چمدان خود را برای هر احتمال خود غلت بزنید.

لنگر PowerCore دوم ($ 34)

باریک گوشی های بخش عظیمی از سفر. من کارت شبانه روزی من هتل checkin مرجع، و البته، سیستم سرگرمی. در حالی که قادر به گوش دادن به Spotify ممکن است کشیدن، عدم توانایی برای دریافت از طریق امنیت فرودگاه دلیل کارت شبانه روزی خود را از باتری یک کابوس است. چرا باید همیشه از powerbank حمل.

کلام هشدار. خطوط هوایی warier درباره مردم اگر شما در حال حاضر powerbank هیولا رو شل باتری بزرگ در هواپیما (با تشکر سامسونگ!) بنابراین، حمل، آن را ممکن است نیز می شود.

با توجه به آن، ما دوست داریم واقعا لنگر PowerCore دوم باریک ($34). آن کردم تا 10.000 میلی آمپر باتری به اندازه کافی برای به طور کامل اکثر گوشی های 2 – 4 بار شارژ بدون اینکه چهار مضحک است که خطر (یا گرفتن شما توسط TSA کبابی). همچنین است باریک و سبک است، بنابراین می توانید در جیب جا داد و که کمتر از سی دلار آن از دست دادن isn ‘ تی تعطیلات پایان اگر امنیت تصمیم به stroppy.

Dunheger دیجیتال توشه مقیاس ($ 13)

بدون خرید سفر به نیویورک بدون روده نداشتن ترور ایستاده در صف انتظار برای کیسه های خود را در چک در وزن کامل است. شما کمتر از حد وزن یا شما می رویم به نیاز به remortgage خود را خانه به خانه با توشه خود را? آن را به این ترتیب نیاز ندارد.

ترازو با چمدان کوچک دیجیتال شما می توانید وزن کیسه های خود را در راحتی از اتاق هتل. به این ترتیب شما می توانید که اطراف بسته بندی خود را تا مطمئن شوید هیچ یک کیسه است بیش از حد زدن. نه بیشتر از طریق لباس زیر کثیف شما را در تلاش برای repack مقابل همه در فرودگاه ریشه. قبل از شما در عرق سرد به مقابله با بررسی در پایان شما می توانید تعادل بار خود را در بسته بندی.

ما طرفداران Dunheger مقیاس چمدان های دیجیتال (13 دلار). آن حد وزن 110 پوند، مهم نیست کردم چگونه بیش از بسته بندی شده شما هستند، آن کار کنید.

عقاب نهر بسته آن لباس Pleats ($ 29)

اگر شما خاموش در تعطیلات ساحل اگر تی شرت شما چند چین و چروک بر روی آنها, مهم نیست اما اگر شما به انجام کسب و کار در حال نشان دادن — یا فقط می خواهید به نگاه تیز–شما نیاز به یک راه برای سفر با خوب پیراهن و شلوار بدون از بین بردن آنها.

عقاب نهر بسته آن لباس چین ($29) لباس های خود را به عنوان ضد چروک که ممکن در کیسه خود را نگه می دارد. آنها ممکن است نیاز به قطع برای کمی اگر شما را گیج کننده است، اما به محض باز کردن شما باید به سرعت پوشیدنی. اتاق متوسط تا نگه دارد لباس 12 مگر تو بسته بندی برای خانواده خود را سالانه برادران بلوز مضمون تجدید دیدار، بنابراین این یکی برای رفتن است.


دنده راست باعث تفاوت بزرگ به هنگام سفر. اگر من هر یک از لوازم جانبی مورد علاقه خود را از دست رفته، در نظر بدهید.