DDoS حالت ارتجاعی ساخته شده آسان با دکمه قرمز پلت فرم کاهش

دکمه قرمز است امنیت خدمات و مشاوره شرکت متخصص در کاهش و جلوگیری از توزیع شده انکار سرویس (DDoS). به این منظور آنها نمره DDoS حالت ارتجاعی باز استاندارد، مجازی DDoS تکنولوژی است که قادر می سازد فوری ارزیابی و همچنین طیف وسیعی از پروسه های اثبات شده و روش SOC/NOC تیم تست معرفی شده است. در این مقاله ما مصاحبه مدیر عامل Ziv Gadot برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جهنم چیست DDoS و چگونگی آن می تواند اجتناب شود. سهم

من در صنعت سایبر برای تقریبا 20 سال در صحنه DDoS متخصص بوده است. در 4 دکمه قرمز سال پیش با ماموریت سازمان برای حملات DDoS آماده تاسیس شد.

راه کار ما این است که با ارائه خدمات مختلف است که برای سازمان های مورد نیاز است که مراحل مختلف توسعه رسیدن دو سطح حالت ارتجاعی آنها نیاز است.

حدود 10 فروشندگان (مانند Radware Akamai CloudFlare Imperva و Incapsula) است که ارائه DDoS کاهش نرم افزار یا خدمات وجود دارد اما فقط ثبت نام و یا گسترش خدمات خود را به اندازه کافی نیست. به منظور واقعا محافظت می شود، شما نیاز به انجام اقدامات اضافی. اولا برای اجرای حملات DDoS به منظور حفاظت از آن را بررسی کنید که شما آن انتظار می رود پاسخ دهد و کار است.

ما معتقدیم که کاهش DDoS بدون آزمایش است مانند نرم افزار آزاد بدون انجام QA. تست DDoS یکی از سرویس های اصلی ما است و ما خودمان propriety. DDoS تست پلت فرم است.

برای برخی از سازمان های تست DDoS فرآیند پیچیده و گران قیمت است. بنابراین ما به توسعه یک ابزار مکمل ما تماس DDoS محاسبه ، که امنیت را با جمع آوری اطلاعات از سازمان، و گزارش بدون شلیک یک حمله DDoS واحد

واقعی ارزیابی ما از آن آگاه است تفاوت بین دکمه قرمز و دیگر شرکت های تست است هنگامی که ما انجام آزمایش و یا ارزیابی، که ما متوقف نمی وجود دارد. هر تست به فاش کردن برخی از شکاف است. به آنها نزدیک انجام بررسی پیکربندی سخت شدن DDoS لازم آموزش و لایه های اضافی کاهش DDoS را اضافه کنید. دکمه قرمز همه این خدمات را فراهم می کند.

گفتمان حمله DDoS چیست و چگونه آن اجتناب می کنید؟

DDoS برای توزیع شده انکار سرویس می ایستد. احتمالا ساده ترین حمله سایبر به تولید است. مهاجم تنها نیاز به تولید مقدار عظیمی از درخواست به سرویس. هر درخواست توسط خود کاملا مشروع است اما میزان درخواست خدمات و یا شبکه باعث آن را به کم کردن سرعت تا رسیدن به قطع کامل پر میکند. وقتی این اتفاق مشروع کاربران قادر به دسترسی به سرویس و از این رو تاثیر حمله است.

این روزها کاملا غیر قابل قبول برای بانک تجارت الکترونیکی سایت های خدمات پرداخت و بازی آنلاین است که اجازه می دهد نمی تواند کاملا قطع برق به خدمات خود را است.

قطع برق معنی آنها از دست دادن پول هر ثانیه است این سرویس پایین، نه به ذکر است تاثیر در شهرت خود را.

نمره حالت ارتجاعی DDoS چیست؟

نمره DDoS حالت ارتجاعی است استاندارد که توسط دکمه قرمز آغاز شد و در سراسر صنعت تبدیل به یک ابزار استانداردسازی تدوین اولیه است. استاندارد منبع باز است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای هر کسی بدون هزینه است. هدف اصلی این است که توان معیار است که اجازه می دهد تا سازمان برای انجام کاری که قبل از غیر ممکن بود: دو حالت ارتجاعی DDoS را اندازه گیری و نمره در مقیاس از 0 7, جایی که 0 معنی نمی انعطاف پذیر در همه و 7 سازمان به طور کامل آماده برای هر گونه attac DDoS به معنی کاظم

استاندارد شما چه باید بکنید بگویید. نه، این نظریه به عمل سازمان قرار داده استفاده می شود.

ما به شدت تشویق سازمانها به آغوش این استانداردها و دید آنها نیاز به دست آوردن. استاندارد 7 سطح حملات را تعیین می کند. هر سطح چندین حمله بردار است. اگر شما تصویب آنها افزایش نمره خود را و شما می توانید به سطح بعدی بروید. در پایان این فرایند شما نمره نهایی است که شما می توانید پس از عمل به سخت شدن خود را دفاع.

چه شما ما درباره کنفرانس “D روز” بگویید؟

د روز کنفرانس بوتیک ما را هر سال در نقاط مختلف است. ما جمع آوری جامعه DDoS از جمله سازمان ها و فروشندگان و مشاوران و integrators که صحبت در مورد حملات DDoS و کاهش و ارائه آموزش در موضوع. ما روز DDoS در وین ماه گذشته بود.

وقتی که می آید برای اجرای قانون، حملات اینترنتی به طور کلی تمایل به سازمان ملل متحد متوجه رفتن. چگونه می تواند ما انتظار که به تغییر

اولا برخی از فعالیت های اجرای قانون در جرایم اینترنتی وجود دارد، اما البته جایی برای بهبود وجود دارد. در انتظار آن به بیش از سال آینده اتفاق می افتد.

سوال اصلی این است، که در آن ما رسم به مرزهای? حتی در فعالیت های جنایی نامربوط به سایبر یک مسئولیت مشترک بین دولت، پلیس و شهروندان است. من قفل در خانه من است، برخی از دوستان من دوربین های امنیتی، من بیمه، بنابراین همه چیز در مورد مسئولیت دولت قرار ندارد.

به طور خاص برای DDoS از نظر ملت نقطه عطف اول است که هر سازمان خود را به صورت جداگانه محافظت می کند. ملت نیاز به اطمینان حاصل شود که وجود خواهد داشت نه مقدار عظیم از حملات تأثیر صنایع و زیر ساخت های ارتباطات عمومی که نسبتا امن باقی خواهد ماند.