3 لنز دوربین? نور ممکن است توان آوردن 9 لنز جدید گوشی های هوشمند

 P20 Huawei نرم افزار دوربین جزئیات 3

  • به شرکت دوربین های نور در حال توسعه گوشی های هوشمند است که می تواند تا نه لنز دوربین.
  • نور L16 دوربین DSLR جایگزینی با 16 لنز ایجاد شده.
  • نور می گوید: گوشی های هوشمند جدید خود در راه اندازی این سال می تواند، اما آن احتمالا خواهد بسیار گران.

به یاد داشته باشید نور L16 دوربین در سال 2015، شرکت با نام بسیار سازمان ملل متحد Googleable نور اعلام کرد نوع جدیدی از دوربین است که دارای 16 لنز به طور همزمان در حال کار به ایجاد عکس های با کیفیت DSLR.

داستان پند ممکن است، اما شما احتمالا به خاطر نگاه راه L16:

 تصویر L16 نور با نمایش آن لنز 16. نور

در سال 2015 L16 خیلی دیوانه به نظر می رسید. اما امروز با گوشیهای طرفدار P20 Huawei (در تصویر در بالای این مقاله) ورزشی لنزهای سه همکاری با یکدیگر برای ایجاد تصاویر با کیفیت بالا بسیار کمتر دیوانه به نظر میرسد.

نور ممکن است فقط شده اند جلوتر از منحنی با آن محصول ایده، اما اکنون که ما در حال گرفتن بیشتر مورد استفاده به مفهوم دوربین های متعدد lensed، کار شرکت به گوشی های هوشمند جدید را به جهان است که در هر نقطه از پنج تا نه لنز ورزش خواهد شد.

با توجه به مقاله ای در واشنگتن پست نور نمونه های متعدد در خط لوله آزمایش برای راه اندازی مدتی این سال است. نور ادعا می کند که با چند-لنزهای آن در تلفن، کاربران 64MP گرفتن عکس می تواند. عجب.

با این حال، به این تکنولوژی شما بهتر آماده پرداخت، به عنوان نور که $2.000 L16 نزدیک خانه می شود. در حالی که این گوشی نمونه کمتری تعداد لنز- و بنابراین احتمال خواهد ارزان تر از L16-شما احتمالا یکی از این گوشی های آینده نور کمتر از بزرگ خرید نخواهد کرد.

تو چی فکر می کنی? گوشی فوق العاده گران قیمت است که بسیار خوب DSLR خود را جایگزین می تواند به شما خرید? ما در نظرات اطلاع دهید!

بعدی: V40 ال جی ممکن است دوربین های پنج

بسته