5 از برنامه های آندروید شما از دست این هفته! -آندروید برنامه هفتگی

 این تصویر برجسته برای 250th واژهنامه اندیشه بارگیری
خوش آمدید به نسخه 250th از برنامه های آندروید بارگیری است! مباحث بزرگ از هفته گذشته اینجا هستند:

  • مردگان: دنیای ما بازی بعدی در مورد سری محبوب زامبی است. همچنین این بازی علیرضا بعدی برای موبایل است. شما راه رفتن در اطراف جهان مبارزه با زامبی و انجام تمام انواع چیزهای راه رفتن مرده. ویژگی های بازی چالش های تعاونی عنصر جمع آوری و عنصر دنیای واقعی شبیه به ژوراسیک جهان زنده و یا گوگل بروید. بازی در تاریخ 12 ژوئیه رسما راه اندازی شد. در حال حاضر موجود برای پیش ثبت نام است.
  • MX Player نرم افزار پخش ویدئو یاد گرفتن a تعمیرات اساسی بزرگ. این یکی خوب است، هر چند ممکن است. هند بار گروه شرطبندی اکثریت در برنامه این هفته خریداری شده. آنها می خواهند آن را به جریان خدمات برای هند. که گریه به دور از نرم افزار پخش ویدئو محلی جامد سنگ آن است که امروز است. ما بسیاری از سوالات و از پاسخ تن هنوز است. به عنوان مثال، MX Player محبوب در سراسر جهان را در آن فیلم توانایی های بازی است. اگر آن را به سرویس فقط هند در جریان انتقال، چه اتفاقی می افتد به بقیه ما? ما به شما که ما بیشتر به روز نگه دارید.
  • دره یادبود 2 تن از پول را در سال اول آن وجود ساخته شده. بازی بیش از 10.4 میلیون دلار درآمد افتخار. است که تقریبا دو برابر آنچه تا به حال اول دره یادبود. البته فروش iOS بالاتر از اندیشه فروش بود و تصور کنیم دزدی هنوز مسئله بسیار شبیه یکی از اولین بود. با این حال، به بازی رخ داده است به نظر نمی آید که خیلی. بودجه برای بازی دوم شامل 2.3 میلیون دلار همراه با 516.000 دلار در بازاریابی. این بدان معناست که ustwo ساخته شده سود بزرگ از بازی. ما به شنیدن این که خوشحال هستیم.
  • گوگل دوبلکس ظاهرا آماده برای تست زمان نخست است. گوگل اعلام کرد که آزمایش قبلی به زودی این هفته آغاز شده است. دوبلکس خود را در ابتدای تماس معرفی می کند. اگر آنها می خواهند یک انسان واقعی در تلفن کسب و کار از تماس بلافاصله می توانید انتخاب کردن. اگر هوش مصنوعی فوت برنج تا علاوه بر این، انسان تماس تواند سر می برد. رفتن به عنوان این شروع نورد چند هفته سرگرم کننده. ما جزئیات بیشتر به عنوان سطح آنها داشته باشد.
  • Niantic در حال کار در آن اثبات مفهوم علیرضا بازی بعدی، مشخصه و کد: نئون. Niantic کلیپ های YouTube را با بازی نوشته شده. ظاهرا تجربه چند نفره رقابتی، زمان واقعی است. بازیکنان با یکدیگر در دنیای واقعی با تلفن های خود را بپردازد. به نظر می رسد مانند تیرانداز ساده. این ویدئو بسیار قابل توجه است و به نظر می رسد بازی مانند سرگرم کننده. Niantic قصد دارد اجازه توسعه دهندگان استفاده از این فناوری برای ساخت بازی ها خود را شبیه به چگونه آنها را با برخورد و به گوگل بود. توصیه می شود لینک فوق برای بررسی از این ویدئو نداریم کسی را بزنیم.


برنامه توسط انجمن تاریخ کاخ سفید است. گرایش سیاسی کنار، این واقع نیمه شایسته آموزشی نرم افزار است. آن شما اطلاعات بیشتر در مورد بسیاری از اتاق در کاخ سفید و مناطق اطراف آن و برخی از قطعات می دهد. بهترین نرم افزار همراه برای تورهای زندگی واقعی کار می کند. شما می توانید اتاق به اتاق در نوع تور مجازی. این حزب می تواند بهتر، اما هنوز نه آموزشی. توضیحات هر اتاق با مناسبترین مانند پرتره و هنرمندان می آید. شما می توانید در هر کدام به کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن کلیک کنید. وجود دارد aren ‘ ŧ هر گونه سیاست حزبی دخیل در اینجا. آن است فقط حدود تاریخچه

 WHExperience




اگر هر گونه واژهنامه اندیشه بزرگ از دست رفته و یا بازی اخبار منتشر شده یا به روز رسانی, ما در نظرات بگویید!