گیک میکروفن بررسی بهترین USB

میکروفون USB خوب راه فوق العاده برای ضبط صدا با کیفیت استودیو در رایانه شما بدون سرمایه گذاری در راه اندازی استودیو کامل است. اینجا بهترین گزینه های بازار.

امکان استفاده در اتصال مستقیم USB است که با استفاده از میکروفن به طور مستقیم به کامپیوتر و یا سیستم وصل می تواند (و گاهی تلفن همراه دستگاه بیش از حد!) بدون نیاز به تقویت کننده های پیشرفته و یا تبدیل از یک طناب میکروفون XLR استاندارد. زیبا، در یک راه حل برای کاربرانی که می خواهید برای شروع ضبط بدون سرمایه گذاری در راه اندازی گران تر است.

بهترین مدل در بازار برای کاربران عمومی پیشرفته “طرفدار” ارتقا مسافران مکرر و کسانی که در بودجه انتخاب کردیم. همه از گزینه های زیر شامل دیافراگم کندانسور برای فوق العاده حساس وانت، سی دی کیفیت صدا (16 بیتی، 44 kHz) دیجیتال خروجی یا بهتر و یکپارچه ورودی هدفون های صوتی به طور مستقیم. برای بهترین نتایج، شما می خواهید برای اضافه کردن یک جفت هدفون و فیلتر پاپ برای نرم کردن صدای آوازی سخت.

کلی بهترین USB میکروفن را انتخاب کنید: یتی آبی ($ 123)

بخواهید پادکست هر که میکروفن شما باید دریافت کنید اگر شما می خواهم به کیفیت بالا در خانه ضبط و و نه از ده خواهد شد بگویید شما را انتخاب کنید تا Yeti آبی. این سنگ جامد طراحی ترکیبی از بسیاری از ویژگی های با کنترل آسان برای استفاده و سازگاری ضبط…

بزرگترین نرم افزار خود پشتیبانی حالت ضبط چهار راه است: cardioid برای کاربر تنها برای صدا طبیعی خوب است برای محیط موسیقی، تمام نما برای ضبط گروه و دو طرفه برای دو روشن منابع صوتی استریو ضبط. این را با یکپارچه کردن سه کپسول های مختلف با کیفیت بالا کندانسور به بدن فربه فلزی به دست آورد.

طراحی سنگین ایستاده رومیزی شامل است، اما شما می توانید آن را در کوه میکروفون استاندارد نیز چوب. کاربران می توانید یک جفت هدفون برای نظارت بر زمان تاخیر صفر وصل و لال جلو و مرکز برای کنفرانس تلفنی یا جریان بازی است. در واقع Yeti بسیار محبوب است با جمعیت حرکت کششی که آن هم اکنون در بسیاری از رنگ برای مطابقت با نصب setups جریان ارائه شده است و حتی با چند بسته نرم افزاری بازی است.

بهترین نرم افزار ارتقا USB Mic: سوار NT USB ($ 169)

سوار نود برای انتخاب ارتقاء ما با تشکر از انتخاب ویژگی بشود نسبت به کاربر حرفه ای و دقیق تر میشود. پس از آن ایده آل برای نصب ضبط های تک کاربر (و یا چندین mics مورد استفاده برای ضبط همزمان از منابع مختلف) بر خلاف Yeti, NT USB برای ضبط، فقط cardioid طراحی شده است.

طراحی شیک و مفید فیلتر پاپ که حق بر اساس mic آماده برای نصب آسان با پایه رومیزی شامل یا کوه میکروفون استاندارد شامل. علاوه بر جک هدفون صفر پوشیدگی برای مانیتورینگ صوتی, NT USB است کنترل برای مخلوط کردن میکروفون و منبع صوتی به طور مستقیم در میکروفن بدن خود را. مشتریان نرم افزار این مدل خاص حساسیت های شدید, ایده آل برای استودیو های ضبط صفحه اصلی ساخت ستایش. بند ناف USB طولانی جای تعجب — 20 متر–اجازه می دهد تا میکروفون سوار با مانت های موجود و یا اسلحه بدون نیاز به کابل اضافی و یا پسوند مورد استفاده قرار گیرد.

بهترین میکروفون USB بودجه: سامسون شهاب (70 دلار)

می آید این میکروفون کوچکتر که $70 خرده فروشی، حدود نیمی از قیمت انتخاب اندازه کامل بالا. ارتقاء بهتر از گوشی های کوچکتر و یا میکروفن برگردان نصب شده برای کسانی که می خواهند برخی از کیفیت جدی را برای خود ضبط است. با وجود اندازه کوچک شهاب سنگ 25 mm دیافراگم کندانسور است که اجازه می دهد تا آن را برای مطابقت با محدوده استاندارد 20 Hz – 20 kHz ضبط صنعت استفاده می کند و کیفیت ضبط 16 بیتی آن بیشتر مواقع خوب اداره کند.

اما دون ‘ تی اجازه نگاه گرد مورد فریب دادن: این میکروفن cardioid طراحی شده برای ضبط از یک منبع واحد است. ضربان شهاب سنگ رتبهٔ مشابه طرح بودجه لطف بیشتر پایدار یکپارچه پایه برتر وانت باس و جک هدفون صفر پوشیدگی شامل مانیتورینگ صوتی.

بهترین سفر USB Mic: سامسون بروید ($ 40)

بزرگ چسبیده، میکروفن رومیزی کلاس سنگین به توشه بار همراه مسافر هر نعمت برای پشت شما رفتن نیست و این طرح ها را با ضربه های نسبتا کوچک در معرض ابتلا هستند بیش از حد. اگر شما نیاز به با کیفیت بالا ضبط بر روی بروید, این مدل سامسون شما پوشش داده شده است.

میکروفون و آن موضع یکپارچه فقط کمی بزرگتر از یک تلفن همراه است و این بسته شامل کیف دستی قابل حمل. طراحی غرفه های ویژه قابل توجه است: آن می تواند حمایت از میکروفون خود را بر روی دسکتاپ یا میز یا کلیپ به پرده قرص یا لپ تاپ برای راه اندازی آسان در فضای تنگ. با وجود اندازه کوچک و قیمت پایین رفتن دیافراگم کندانسور با کیفیت بالا و جک هدفون مانیتور صفر پوشیدگی ویژگی های گم شده در برخی از طرح های میکروفون سفر دوستانه هستند که شامل. این میکروفن باعث می شود یک ابزار عالی برای پادکست ها در حرکت و یا جلسه جم بداهتا.

تصویر های اعتباری: PLE کامپیوتر