اگر خانه شما مجهز نگهبانان سوئیچ نور نصب به نگه داشتن مردم از تبدیل کردن شما هوشمند لامپ

با چراغ سر فیلیپس (و یا هر نوع لامپ هوشمند که برای ماده)، شما بدون شک مجبور به مقابله با مردم به طور تصادفی flipping خاموش به رود چراغ. در اینجا این است که چگونه مشکلات رو حل کنیم.

مرتبط با: چگونه برای دریافت بیشتر از شما فیلیپس سر چراغ

هر لامپ هوشمند، شما آنها را به چرخش و خاموش لامپ خود را کنترل، به جای تعویض با استفاده از نور بر روی دیوار. به همین دلیل، به سوئیچ نور روشن در همه زمان نگه دارید. اگر فقط شما در منزل شما (یا شاید هم همسر) زندگی می کند که شما می دانید به نگه داشتن کلید نور روشن و با آن ظروف سرباز یا مسافر. با این حال، اگر شما بچه ها و مهمانان بیش از اغلب، کمی دشوارتر که سوئیچ را دست نخورده است.

مرتبط: حتی زمانی که آنها خاموش آیا لامپ هوشمند کردن برق استفاده کنم؟

شما ممکن است یک نکته مهم می گوید که به یک ظرف غذا با سوئیچ نوری، اما که به نظر می رسد نوع رنگ ورو رفته را قرار دهید. در عوض، راه حل های واقعا بزرگ برای این وجود دارد.

نور تعویض نگهبانان

اینها معمولا به بازار عرضه شده دو نفر را با تشخیص حرکت چراغ های امنیتی را وارد کنید که سوئیچ مجبور به نگه داشته و در 24/7، و یا سوئیچ که کنترل لوازم اصلی است که شما نمی خواهید به طور تصادفی خاموش (ما ماشین ظرفشویی ، به عنوان مثال، خاموش کردن سوئیچ که درست در کنار سوئیچ برای دفع زباله است — yikes!).

با این حال، با لامپ های هوشمند بیشتر و بیشتر، این نگهبانان را بازار کاملا جدید در حال حاضر تبدیل شدن به محبوب است. آنها همچنین در چندین سبک های مختلف می آیند.

اگر سوئیچ نوری معمولی تغییر چگونگی سبک نگهبانان که پیچ به طور مستقیم به پوشش کلید راه حل های نیمه دائمی فراهم می کند که می توانید. شما هنوز هم اگر تلنگر سوئیچ می تواند با این حال، یک طرف باز است به طوری که بدون گارد لازم باشد.

نگهبانان وجود دارد همچنین مغناطیسی که با استفاده از پوشش کلید موجود دو پیچ بر روی پیوست. نگهبانان این سوئیچ نور کاملا پوشش و اگر شما همیشه نیاز به تلنگر سوئیچ، شما به راحتی می توانید گارد را با تقلا سریع و آن را پشت در.

اگر سوئیچ نوری “دکوراتور” است که استفاده از سوئیچ دست و پا زدن به جای تعویض ضامن به عنوان شما می توانید خرید پاسداران مغناطیسی برای سوئیچ دکوراتور شما هنوز در شانس شما.

اگر شما جای را برای سوئیچ دکوراتور خود به راه حل های نیمه دائمی چوب، شما می توانید آنهایی که در هم پیچ و طوری که شما هنوز هم می تواند عمل سوئیچ بدون گارد unscrewing حفره های کوچک در بالا و پایین دارند.

بدیهی است، این متوقف نخواهد شد هر کسی از هنوز هم اگر مساوی آنها واقعا می خواهم به است، اما می افزاید: مانع است که حداقل به یاد مردمی است که سوئیچ را از حد در برخی از زمینه است.

و عادلانه باشد، هنوز هم به این سوئیچ کنید قادر به گاهی اوقات مهم است. شاید اکو و یا گوگل صفحه اصلی درست کار نمی کند و یا شاید شما تلفن خود را در اتاق دیگر باقی مانده و فقط نیاز به روشن کردن چراغ. نقطه بسیاری از این پوشش فقط برای جلوگیری از مردم (و حتی شما) از معمولی آنها flipping خاموش از طریق عادت است.

فیلیپس رنگ دیمر سوئیچ ها به عنوان جایگزین

حالا که تحت پوشش خود، سوئیچ نوری با نگهبانان، یک حرکت نزولی وجود دارد: مگر در مواردی که می خواهید برای کنترل چراغ های خود را از طریق نرم افزار بر روی تلفن خود و یا شما دستیار صدا نیاز دارید مقابله با دور زدن شما پاسداران.

اگر شما سر فیلیپس لامپ و می خواهید یک راه حل ساده تر فیلیپس بی سیم سوئیچ دیمر که شما می توانید هر نقطه نصب و فقط به عنوان شما را با چراغ های عادی هر یک از چراغ های سر خود را کنترل می کند.

مرتبط با: نحوه کنترل شما فیلیپس سر چراغ با رنگ دیمر سوئیچ

این مجموعه بچه ها و خانه مهمان می دهد راه برای روشن و خاموش چراغ و در راه است که آنها را به با سوئیچ های سنتی استفاده می شود. به علاوه، سوئیچ قابلیت های ضد نور ساخته شده است که به خوبی لمس اضافه شده است.

اگر نتواند همه چیز دیگری، با سوئیچ نور هوشمند

در پایان روز، اگر شما خوب با پوشش تا سوئیچ نوری یا پول خرج کردن در تخصص رنگ سوئیچ دیمر, پس از آن بهترین شرط بندی شما با سوئیچ هوشمند نور ممکن است به جای لامپ های هوشمند.

مرتبط با: هوشمند نور می رود در مقابل هوشمند نور لامپ: که یکی باید به شما خرید?

هوشمند، سوئیچ نوری جایگزین موجود خود، سوئیچ نوری و کنترل تجهیزات روشنایی موجود و لامپ اما سود اضافه شده است که شما می توانید سوئیچ کنترل از راه دور از طریق, و حتی آنها را با برنامه یا geofencing به طور خودکار.

اگر شما مانند لامپ های موجود شما و واقعا نیاز به اضافه کردن pizazz تغییر رنگ رنگ لامپ نیست این راه حل خوبی است. از یک سوئیچ کنترل لامپ های متعدد علاوه بر آن به طور کلی، می تواند ارزان تر.